1. leht 1-st
K: Klõbiseb kui raske vedu taga...
Postitatud: 07 Mär 2005 20:20
Postitas kriisa
Kui kedagi pukseerin, siis pöörete langedes, näiteks umbes 1500 peal on kuulda klappide (vist tuleb klappidest) klõbinat, ka pisut suurematel pööretel on seda kuulda natukene.
Normaalsel sõidul kui midagi ei pukseeri, siiis ei ole midagi kuulda, ka madalatel pööretel.
Kas see on normaalne???
Postitatud: 07 Mär 2005 20:24
Postitas motamees
See on peaaegu normaalne nähtus. Bena oktaanarv võiks natuke kõrgem olla.
Klapid ei klõbise seal sees (kui ikka räägime ühest ja samast klõbinast), vaid bensiin põleb plahvatuslikult. Plahvatusest ka krõpsuv heli raskel koormusel.
Postitatud: 07 Mär 2005 20:35
Postitas kriisa
Kett ei ole kindlasti lõtv. Bensiini oktaanarv on 95 ja Uno X tantlast alati tangin, seega peaks olema korralik, kuigi igalt poolt on saastkütet saadud, isegi Statolist.
Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
Postitatud: 07 Mär 2005 22:28
Postitas skahar
Algselt postitas: Kriisa
Kett ei ole kindlasti lõtv. Bensiini oktaanarv on 95 ja Uno X tantlast alati tangin, seega peaks olema korralik, kuigi igalt poolt on saastkütet saadud, isegi Statolist.
Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
see jah peaks puhtalt bensu oktaanarvu djeela olema...kasuta suts kõrgemat bena!
Postitatud: 08 Mär 2005 00:44
Postitas motamees
Kui juba 95bena kasutusel, siis oxecoti varjant. Vaja lihtsalt stroboga asi paika panna.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.
Postitatud: 08 Mär 2005 00:48
Postitas Moss
Algselt postitas: motamees
Kui juba 95bena kasutusel, siis oxecoti varjant. Vaja lihtsalt stroboga asi paika panna.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.
Sellist varianti on kirjeldatud ka autoremondi raamatus. Ära on ka mainitud et seda saab kasutada vaid juhul kui on vaakumregulaator jagajas.
Postitatud: 08 Mär 2005 00:50
Postitas logman
Algselt postitas: Kriisa
Kett ei ole kindlasti lõtv. Bensiini oktaanarv on 95 ja Uno X tantlast alati tangin, seega peaks olema korralik, kuigi igalt poolt on saastkütet saadud, isegi Statolist.
Aga tuli meelde seoses ketiga see, et kui viimati ketti pingutasin, siis klappe ei reguleerinud, aga on vist nii, et alati kui kett pingutatakse, siis tuleb ka klapid regulaarida kohe pärast seda.
Kas on nii?
Pole kohustuslik!
Aga norm. kütet saad iga päev vaid Soome Rootsi või Norra tanklatest.

Need lähimad naabrid.
Meil siin veetakse ühe ja sama tsisterniga igasugu sola ja nädalavahetusel tõmmatakse kütuseveokiga naabrimehel peldiku lampkasti tühjaks.

Postitatud: 08 Mär 2005 08:29
Postitas kenu
1500 pöördega pukseerida on mootori surm, see on ju normaalne, et ta karjuma hakkab, 1500 on isegi sileda maa peal sõitmiseks liiga vähe.
See, et mootor madalatel pööretel raske veoga detoneerib, muidu mitte, näitab just, et süüde on õige.
Postitatud: 08 Mär 2005 14:21
Postitas skahar
Algselt postitas: motamees
Kui juba 95bena kasutusel, siis oxecoti varjant. Vaja lihtsalt stroboga asi paika panna.
Vanasti (siis, kui strobosi veel ei olnud) pandigi sellise detonatsiooni järgi süüdet paika. Neljanda käiguga, kiiruselt 40km/h, järsku gaas põhja. Siis pidi natuke detoneerima ja kiiruse kasvades ära kaduma. Nii oli süüde õige.
....

Maru VÄRK:yllatunud
tegelt jah, nii saab ka ligilähedaseltki aru, mis toimub...
Postitatud: 08 Mär 2005 15:17
Postitas kriisa
Algselt postitas: kenu
1500 pöördega pukseerida on mootori surm, see on ju normaalne, et ta karjuma hakkab, 1500 on isegi sileda maa peal sõitmiseks liiga vähe.
See, et mootor madalatel pööretel raske veoga detoneerib, muidu mitte, näitab just, et süüde on õige.
Egas ma siis kogu aja selliste pööreega ei pukseerinud, tean, et see on mootori surm. Pukseerisin vastu mäge ja siis enam ei jõudnud ja pöörded hakkasid langema ja siis enne madalama käigu panemist oli kuulda klõbinat.
Postitatud: 27 Mär 2005 22:01
Postitas oskaja
selle klõbina nimi on detonatsioon.... klapid ei klõbise.
Postitatud: 29 Mär 2005 19:09
Postitas oskaja
üks võimalus on veel selline, et nukkvõlli nukad on ära kulunud... muidu on nukad kumerad aga kui ära kulunud siis läheb nukk nagu "kandilisemaks" ja siis pidavat ka klõbistama hakkama.
Postitatud: 29 Mär 2005 19:16
Postitas Moss
Algselt postitas: oskaja
üks võimalus on veel selline, et nukkvõlli nukad on ära kulunud... muidu on nukad kumerad aga kui ära kulunud siis läheb nukk nagu "kandilisemaks" ja siis pidavat ka klõbistama hakkama.
Kuna ise hiljaaegu tagasi ühe poolpiduse nukaga ringi sõitsin, siis vist isegi taipan, mida silmas pead. Aga sel juhul peaks ju klõbin olema koguaeg, mitte vaid madalatel pööretel.
Postitatud: 29 Mär 2005 22:09
Postitas Laurimetall
Kui detonatsoon ,siis peax süüte keeremisest kasu olema.
Postitatud: 02 Apr 2005 21:07
Postitas oskaja
Algselt postitas: Moss
Algselt postitas: oskaja
üks võimalus on veel selline, et nukkvõlli nukad on ära kulunud... muidu on nukad kumerad aga kui ära kulunud siis läheb nukk nagu "kandilisemaks" ja siis pidavat ka klõbistama hakkama.
Kuna ise hiljaaegu tagasi ühe poolpiduse nukaga ringi sõitsin, siis vist isegi taipan, mida silmas pead. Aga sel juhul peaks ju klõbin olema koguaeg, mitte vaid madalatel pööretel.
aga võibolla ainult siis kostab kui pöörded madalad on... sis ju mootori müra vaiksem jne.
a nuh ega ma ka 100% kindel selles pole.