1. leht 2-st

nos six-sile

Postitatud: 07 Mär 2005 19:18
Postitas hawy
selline plaan et six-sil seal sisse laskekollektoris on yks kinni pandud auk kui sealt hakkaks talle kiirenduse ajal puhast happniku sisse laskma kas see aitab või on see liiga rets ja mootor sulab ära ehk keegi oskab anda nõu endal plaan ise järgi proovida
st ma ei mõttle osta mingit tohutut süsteemi vaid lihtsalt paneks balooni ,reduktori kraani ja ots sisselaskekollektorisse:D mis siis saama hakkab ja selle kraani paneks sellise nagu päästiku et saab sujuvalt kogust muuta:flaming

Postitatud: 07 Mär 2005 19:36
Postitas kriisa
NOS ei ole puhta hapniku sisselaskmine. NOS on keemiline ülelaadimine ja selleks kasutatakse dilämmastikoksiidi, kes keemiat õppinud, need teavad, et see on N2O. Lämmastiku tõttu omad see üsna madalat temperatuuri ja seega on tema ruumala väikene, mootorisse jõudes ta paisub kuumuse käes ja O2 soodustab põlemist N2 aga lendub minema. Selline peaks see süsteem olema, ei garanteeri, et see kõik 100% õige on mis siia kirjutasin.

Hawy ma ei usu millegi pärast, et su Lada kõige paremas korras on, kõigepealt soovitaksin mootori korda teha, kapitaalremont ja kui tahtmist siis ka kergem hooratas panna, kuigi ise arvan, et see mingit eriti suurt kasu ei anna. Ja on ka muid nippe midagi kasutada, et suutlikum mootor saada Lada mootorist.

Midagi ikka Lada mootor taluks aga NOS kasutamine on väga kallis, süsteemi ostmine maksab, düüsid ja muud osad ning ka gaas ise pole odav, üks vajutamine peaks maksma päris mitusada krooni, võib-olla isegi üle tuhande. Nii, et odavam oleks siiski auto kõigepealt korda teha. Endal plaanis uue mootori ehitamine ja vaikselt juba tööd käimas kah ja eelarveks ca 3500 krooni ja mootor peaks tulema vihane :cool:

Aga jh, tüüpiline eestlane nipetaks mind lolliks, et Ladale 3000 krooni eest mootorit ehitan, selle eest saaks ju terve sõitva Lada ja kui hästi otsida saab isegi 500 krooni eest sõitma mootori, kuid sõitev ei võrdu alati heaga ja igal inimesel on õigus järgida omasid põhimõtteid ja COOL D ka laulab, et pole sinu asi see.... kopp juba ees... jaaa niii edasi

Postitatud: 07 Mär 2005 19:58
Postitas hawy
Algselt postitas: Kriisa
NOS ei ole puhta hapniku sisselaskmine. NOS on keemiline ülelaadimine ja selleks kasutatakse dilämmastikoksiidi, kes keemiat õppinud, need teavad, et see on N2O. Lämmastiku tõttu omad see üsna madalat temperatuuri ja seega on tema ruumala väikene, mootorisse jõudes ta paisub kuumuse käes ja O2 soodustab põlemist N2 aga lendub minema. Selline peaks see süsteem olema, ei garanteeri, et see kõik 100% õige on mis siia kirjutasin.

Hawy ma ei usu millegi pärast, et su Lada kõige paremas korras on, kõigepealt soovitaksin mootori korda teha, kapitaalremont ja kui tahtmist siis ka kergem hooratas panna, kuigi ise arvan, et see mingit eriti suurt kasu ei anna. Ja on ka muid nippe midagi kasutada, et suutlikum mootor saada Lada mootorist.

Midagi ikka Lada mootor taluks aga NOS kasutamine on väga kallis, süsteemi ostmine maksab, düüsid ja muud osad ning ka gaas ise pole odav, üks vajutamine peaks maksma päris mitusada krooni, võib-olla isegi üle tuhande. Nii, et odavam oleks siiski auto kõigepealt korda teha. Endal plaanis uue mootori ehitamine ja vaikselt juba tööd käimas kah ja eelarveks ca 3500 krooni ja mootor peaks tulema vihane :cool:

Aga jh, tüüpiline eestlane nipetaks mind lolliks, et Ladale 3000 krooni eest mootorit ehitan, selle eest saaks ju terve sõitva Lada ja kui hästi otsida saab isegi 500 krooni eest sõitma mootori, kuid sõitev ei võrdu alati heaga ja igal inimesel on õigus järgida omasid põhimõtteid ja COOL D ka laulab, et pole sinu asi see.... kopp juba ees... jaaa niii edasi
nu seda ma tean mis nos on ja kuidas see töötab ja olen arvamusel et six-sile ei ole sellist syseemi peale panna seega tuli mõte lihtsalt experimenteerida et mis juhtub ja kuna yks six-si mootor on tagavaraks siis miks mitte proovida eks näis mis juhtub kldun kyll arvama,et see sulatab mootori ylesse kuna teoreetiliselt peaksid tempid tõusma 5 korda kõrgemale siis on vist mootoriga ühta aga kui mõistlikult katsetada ehk pääseb väiksemate vigastustega.seega on mõtte puht katse-ekituse meetot ja puhas uudis himu:D

Postitatud: 07 Mär 2005 20:03
Postitas kriisa
Kõik sõltub sellest kui pikalt Nitrot mootorisse pihustada, kui seda teha pika aja vältel, siis iga mootor läheb õhtale ja selleks, et eksperimenteerida pead ju ikkagi selle süsteemi omale hankima ja see tuhandeid maksab.

Kui Lada mootor on võimeline ka turboülelaadimisega töötama siis arvan, et ta ka keemilise ülelaadimisele vastu peab kui liiga pikalt nitrot ei pihustata. Aga seda kuidas ja kuhu oleks õige Nitro düüsid panna pead netist uurima, erinevaid inglisekeelseid lehti selle kohta on palju palj...

Postitatud: 07 Mär 2005 20:04
Postitas Moss
Algselt postitas: Hawy
selline plaan et six-sil seal sisse laskekollektoris on yks kinni pandud auk kui sealt hakkaks talle kiirenduse ajal puhast happniku sisse laskma kas see aitab või on see liiga rets ja mootor sulab ära ehk keegi oskab anda nõu endal plaan ise järgi proovida.
Võib ära sulada, võib ka mitte sulada - oleneb palju peale anda. Puhast hapniku ära anna, seda vist isegi katsetatud kunagi ja ei sobinud. Probleemiks oli vist mootoriõli mis puhta hapnikuga kohtudes ebasoodsal moel reageerima hakkab.
Algselt postitas: Kriisa
Lämmastiku tõttu omad see üsna madalat temperatuuri ja seega on tema ruumala väikene, mootorisse jõudes ta paisub kuumuse käes ja O2 soodustab põlemist N2 aga lendub minema.
Ruumala on väike kuna ta asub potis kokku surutuna vedelikuks. Kui ta SISSELASKESSE jõudes paisub, siis see tingib tema temperatuuri alanemise. Mootorisse jõudes on ta juba homogeenne segu õhu ja bensiiniga. Rõhk ja temperatuur mootoris lagundavad naerugaasi nimetatud algosadeks (N pidi "pehmendama" põlemist, teaduslikku seletust mina ei tea).
Algselt postitas: Kriisa
üks vajutamine peaks maksma päris mitusada krooni, võib-olla isegi üle tuhande.
Tuhande kanti maksab üks sõit Lauri Kuriksi Camaroga, seal annab N2O kuskil 300-400hj...
Algselt postitas: Kriisa
Endal plaanis uue mootori ehitamine ja vaikselt juba tööd käimas kah ja eelarveks ca 3500 krooni ja mootor peaks tulema vihane :cool:
Äkki viitsid U2U teel rääkida (et see teema puhtam hoida), mis selle raha eest mootoris teha saab?

Postitatud: 09 Mär 2005 14:18
Postitas jartsu
Vene ajal olid Kamazimehed eetrit lühiajaliseks jõu juurde saamiseks kasutanud. Pihustada tuleb siis öhutorusse vms.
Aga kuuldavasti see väga aktiivne, nii mönigi klemm oli oma mootorist lahti saanud, väga vähe tuleb pihustada.

Postitatud: 09 Mär 2005 15:04
Postitas Ardi Soovik
Bensukates müüdav aerosool käivitusabi ongi eetri ja propaani segu.

Postitatud: 09 Mär 2005 16:13
Postitas wax
Algselt postitas: Hawyhakkaks talle kiirenduse ajal puhast happniku sisse laskma
Lase jah puhast hapnikku sisselaskesse! :lol

Postitatud: 27 Mär 2005 21:52
Postitas oskaja
Algselt postitas: omega
vala paar liitrit nitrolahustit paaki ja ongi sul Nos olemas ;)
Algselt postitas: Kriisa
No see nüüd küll hea mõte pole, kes mootorist lahti tahab saada see võib nii teha.
mootorist just lahti ei saa... kolvirõngad lähevad ainult kiiresti... kehvemal juhul saab kolb ka kannatada natuke. muidugi siksi saalede ja vända laagrite vastupidavust ma ei tea aga teoreetiliselt ei tohiks midagi hullu juhtuda. tuleb ainult õiges vahekorras bensiin ja nitrolahusti ära segada.

kunagi sai tsiklile pandud seda lahustit bensiini sisse... ca. 3 liitrit bena ja 1-1,5 liitrit lahustit.... töötas... minek oli ropult hea... aga kuu ajaga läksid kolvirõngad. ma arvan et kui panna näiteks 10L bena sisse 0.5-1 liiter lahustit sis peaks juba piisavalt olema:rolleyes

Postitatud: 27 Mär 2005 21:57
Postitas kriisa
Mõttetus, suurema võimsuse saavutamiseks kasutatakse teisi vahendeid.

Postitatud: 27 Mär 2005 22:09
Postitas oskaja
tsikli katse oli täiesti juhuslik.. ja ega vene rattast pole enam muude vahenditega võimalik midagi välja võluda. samas on see kõige kiirem ja ma arvan et ka odavaim võimalus (algselt vähemasti... kui mitte arvestada hilisemaid remondi hindu:D)

Postitatud: 28 Mär 2005 00:26
Postitas logman
See tsikkel oli kahetaktilise mootoriga ja lahusti neutraliseeris ära benas oleva õli määrdeomadused ,seepärast rõngad otsa lõppesidki.
Eks neljataktilises toimuks sama lugu ,vahe on vaid ajaline.
Nitro mõeldud ikkagi kiirenduspillidele üheks võistluseks ja seejärel saab jälle raha kulutada ,et uued soolikad sisse laduda.
Minu arvates meil siin Eestis see pull küll ära ei tasu ,kuna võistluste auhinnad niivõrd tühised ning nende nimel suht mõttetu enesele jama korraldada.

jäägem eetri juurde kuna see annab oktaan arve juurde

Postitatud: 02 Apr 2005 20:19
Postitas mehike
Algselt postitas: omega
vala paar liitrit nitrolahustit paaki ja ongi sul Nos olemas ;)
kas lahusti tahma ei anna?
parem jääge selle juurde et eetrit bena paaki valada ( proovi näiteks 1/1 - kuna ma pole nii kanget proovinud )

Postitatud: 02 Apr 2005 20:33
Postitas GTA
:puzzled kui keegi viitsiks lugeda oma auto kasutusjuhendit, siis lada paaki käib ikka autobensiin 91 või 95E. milleks on vaja selliseid eksperimente, et oma auto mootorist jagu saada? ja autole võimsuse saamise nipid on juba ammu kõik teada, te ei avasta midagi uut, kui mootori rikute:kuri

Postitatud: 07 Aug 2006 17:38
Postitas logman
Nii! Julgemad tegid ära katse nitroga stiilis "teooria on pime praktika" ,mis mulle hullupööra meeldis. Müts maha meeste ees!
Eks asjaosalised ise pajatavad ,mis ja kuidas. Panen siia ülesse ühe pildi iseloomustamaks tänavasõiduks mõeldud süüteküünalde tervist peale mõnda lühikest katset.Pilt

Postitatud: 07 Aug 2006 17:50
Postitas raitsraisk
see elektrood on sulanud või murdunud ?

Postitatud: 07 Aug 2006 18:20
Postitas logman
Sulas ära nagu vaha :D
Temperatuur ikka meeletu ,ka mootori jahutusest jäi nats puudu ,aga saadi hakkama ,päris hulluks asi ei läinud. Lülitiga el.vent abiks.

Postitatud: 07 Aug 2006 18:39
Postitas Rocky
Temperatuuri tõusu peaks ideaalis kompenseerima nitro jahutav effekt gaasi lagunemisel. Valdz võib ka rääkida mis rõhuga ta riistapuud katsetas-sain aru et mootarisõbralikkus ei olnudki asja eesmärk omaette. Pigem oli see Lada originaalkonditsioonis mootori taluvuspiiri kompamine.

Postitatud: 07 Aug 2006 19:34
Postitas Moss
Temperatuuri tõusu leevendab tõesti natuke nitro jahutav efekt. See sulanud küünal pärit 4. silindrist, põhjus mäletamistmööda oli see, et el. vent. ununes sisse lülida, auru näol lahkus ka suur osa jahutusveest. Selleks kulus vaid 300m täisgaasil sõitmist. Enne ega pärast, peale küünlate vahetust mootori töös nitrovabal reziimil mingeid häireid ei täheldanud.

Eks Valdz ise räägib oma autost, süsteemi tekkeloost ja sõitmisest lähemalt kui ta ärkab :D

Postitatud: 07 Aug 2006 19:55
Postitas tiit
4. silinder võib saada lisaõhku pidurivõimendi stutserist, sellest ka kõrgem temperatuur