1. leht 1-st
05 mootor ei tööta ikka korralikult
Postitatud: 02 Mär 2005 22:45
Postitas ffbi
Sai vahetatud karburaator tutika vastu, vahetasin ära ka jagaja ning ka uued küünlad peale pandud. Ning probleem on selles, et natukene ikka jätab mootor vahele. Mis võiks olla viga?:sein
Postitatud: 02 Mär 2005 22:52
Postitas lada 1300sl

võibolla oleks vaja karpat regullida mul jättis kunagi sellepärast vahele algul arvasin et viga küünlates aga vahetasin ära ja ei muutunud midagi aga kui karpa sai regullitud siis läks kõik korda jälle

Postitatud: 03 Mär 2005 07:19
Postitas ffbi
Karpat me tõesti ei ole reguleerinud ja eks peab tõesti selle nüüd ära tegema ja siis selgub kas läks paremaks.
Postitatud: 03 Mär 2005 11:22
Postitas rene07
Algselt postitas: FFBI
Karpat me tõesti ei ole reguleerinud ja eks peab tõesti selle nüüd ära tegema ja siis selgub kas läks paremaks.
Timmi enamvähem töötama ja siis mine ülevaatuspunkt! Väikse raha eest keeravad onud seal masinaga sul karpa paika ja hiljem hea ülevaatusele minna korralikult töötava mootoriga:lol. Aga see kõik eeldab seda et sul süüde täpselt paigas enne minekut!!!!!! Ise tegin samamoodi oma siksiga ja nüüd töötab nagu peab ja keegi ei sure ka minu taga kui kusagil seisma peab:lol:lol:lol:lol
Postitatud: 03 Mär 2005 11:45
Postitas ffbi
Eks ma ürita käija aga enn kontrollin elektrivärgi ära ja siis näeb mis edasi saab.
Postitatud: 03 Mär 2005 14:22
Postitas kenu
05-l võib jamada sundtühikäigusüsteem, kõige lihtsam on kontrollida nii, et tühikäigul võtad elektilise ploki konnektori küljest ära või pneumoklapi vooliku lahti -- korras süsteemiga peab mootor seisma jääma
Postitatud: 03 Mär 2005 15:10
Postitas ffbi
Karpa küljes pole mull mitte midagi elektrilist see täiesti tavaline karpa.
Postitatud: 06 Mär 2005 17:05
Postitas kopec
Oled sa seljuhul kindel,et see üldse 05-e karpa on?
Postitatud: 06 Mär 2005 21:11
Postitas ffbi
Ei ma olen loll ja ei tea midagi....MUIDGI on see 05 karpa

Postitatud: 06 Mär 2005 23:06
Postitas olaaf
räusata pole mõtet siin hr FFBI!
Vahelejättu mootori töös võivad põhjustada:
nukkvõll, samuti vale küünla elektroodi vahe, nominaalile enam mittevastav kontaktivahe, puudulikult töötav kondekas, kehva kontakt süütesüsteemis (ntx süüteluku kandis, süütepoolilt jagajasse minev juhe) teada saad mõõtes pingelangu juhtmetel..
veel võib jama põhjustada pidurivaakumvõimendi, voolik vaakumvõimendi ja kollektori vahel, külmunud karpa (külmast õhust), mittepidav sisselaske kollektori tihend, väär kütuse tase ujukiruumis, valuveaga 1k segukaev, katkine käivitusautomaadi membraan katkine 2k avamisautomaadi membraan, ülelöökidega (mitte alati nähtavad) jagajakaas, katkestuses küünlajuhtmed, lühiskeerdudega süütepool, liigselt kulunud jagaja alumine laager, vigane süütevaakumkompensaatori membraan, kõver sisselaskekollektor, kõver karpa jalg, rootori raadiomürafilter, jagajakaane söekontakt,
no eks midagi jäi kindlasti nimetamata..
täpsemalt saab öelda kui sa kirjeldad ehk täpsemalt mis laadi vahelejätmisega on tegu ja millistel mootori tööreziimidel..
PS! karpal on oma number, stiilis 2105-1107010, 2105-1107010-10, 2105-1107010-20, 2105-1107010-30
uus karpa ei anna veel mittemingisuguseid garantiisid et asi ka töötab!!
Postitatud: 06 Mär 2005 23:11
Postitas motamees
Mainimata jäi kindlasti liiga lahja segu (co) tühikäigul.
Postitatud: 07 Mär 2005 13:24
Postitas ffbi
Nendes ei saa viga olla mida tee siin üleval pool olete maininud. Ennem kui mull oli vana karpa vana jagaja siis ka ei töödanud mootor ästi siis oli tõesti viga karpas, siis saigi karpa välja vahetatud kuna selle parandamine oleks liiga suur peavalu. Ja siis töötas mootor enamvähem. Seejärel sai vahetatud jagaja kuna seegi hakkas üles ütlema. Ning jagajaga koos vahetasin ära veel küünlad ja mootor töötaski aga mitte niihästi kui tahaksin ikka jätab vahele ja rohkem sooja mootoriga aga vist arvan milles viga on aga kindel ei ole. Eks näis.......

Postitatud: 07 Mär 2005 20:08
Postitas GTA
Algselt postitas: FFBI
Nendes ei saa viga olla mida tee siin üleval pool olete maininud.
kapremontimata mootori puhul ei saa milleski kindel olla. mina soovitaks sul luua mingi süsteem, mingi kindel aparaat (ntx. alustuseks soovitaks jagajat) raamatu järgi välja häälestada, siis karpa raamatu seadete järgi välja häälestada. siis hakata asja uurima, kui nt. seda kruvi keeran veerand pööret kuhugi poole, mis siis juhtub. kui ei juhtu, siis taastada algne seisukord, st. keerata see veerand pööret tagasi ja proovida mujalt. muidu on need aparaadid ükskord nii "regullitud" et teadjam mehhaanik paneb ka pool päeva järjest neid sedadesse:P aga jah, millist laadi see vahelejätmine on? minu auto jätab ka natuke vahele, aga kuna sellest minekule ja kütusekulule väga suuri muutusi ei tule, elan selle üle. on mulgi korrastatud karpa, remonditud jagaja, praktiliselt uus nukkvõll jms. uusi vidinaid aga jätab vahele. ne me?ai ma?inu rabotat, nagu venelased ütlevad;)
Postitatud: 07 Mär 2005 21:46
Postitas ffbi
Ega mullgi autol on minekut ja kütuse kulu pole ka märgatav aga jätab tiba vhele eriti sooja mootoriga.
Postitatud: 08 Mär 2005 01:00
Postitas logman
A mismoodi ta siis ikkagi vahele jätab?
Kas tühikäik on ebaühtlane või kiirendamisel viskab jõnksuga tühja koha sisse? Või hoopis täistuuril plödiseb nagu vett saanud punnakas?
Avalda meile ka saladus ,muidu jäämegi jahuma siia ja nii mitu lehekülge...
Postitatud: 08 Mär 2005 23:59
Postitas ffbi
Vahele jätab tühikäigul. Ning ega ma veel viga ei teagi. Selle saan teada neljapäeval kui hakkan tegema korralikku diagniisi mootorile ja ka reguleerimisi. Ja seejärel annan teada mis viga võis olla.

Postitatud: 19 Mär 2005 09:57
Postitas ffbi
Nii-siis mootori diagnostika tehtud ja selle tulemuse järel sai kontrollitud üle klapid ning ka reguleeritud ja võib öelda et nüüd on asi korras.
Postitatud: 11 Apr 2005 23:55
Postitas Marek
Et siis asi oli klappides...mhmh Mul endal 01 ja samuti jätab tyhikäigul vahele. Ja kiirendades hakkab hüppama. Küünlad on uued samuti jagaja ja küünlajuhtmed. Alguses arvasin et viga karpas kuid see sai ka välja vahetatud. Ikka sama jama. Kui ma töötaval mootoril küünlajuhtmed ükshaaval maha võtsin siis tundus et 4jas silinder mõjutab kõige vähem mootori tööd.
Kui küttesegu karpas rikkamaks keerata siis vahelejätud vähenevad aga ei kao kuskile.
Võimalik et asi klappides siis?
Ahjaa... palju see küünla elektroodi vahe peab olema? ja kontaktide oma samuti?