1. leht 1-st
K: Sisselase
Postitatud: 01 Mär 2005 21:53
Postitas strong
Kas piisab ühest karpast või tasuks ehitada neid mitu sinna peale, millised oleks sellise tegevuse tagajärjed? Topelt ei kärise nagu öeldakse. Samas mul on üks escorti 1.6 mootor koos pritsuga olemas, selle head ja vead ja installimise raskus.
Kes on tähele pannud siis otsin mootori varjanti, millist osta, siin ja küsimus millises komplektsuses osta?:sein
Postitatud: 02 Mär 2005 02:32
Postitas logman
Einoh ,karpasid võib ju laduda palju tahad. Iseküsimus on otstarbekuses. Ja bentsule kuluvas rahahulgas muidugi ka.
Saan aru ,et sulle kohe mitte kuidagi ei meeldi lada enese mootor.
Kui nii kõva aretaja oled ja hirmsasti kaks karbussi peab olema ,siis võid ju Citroenilt mõne mootori laenata.
Ega sinna aiste vahele saab ju pista igasuguseid loomi. Vaja ainult vähe lõikuda-keevitada.
Ja jällegi maandub kõik raha olemasolule.
A kui nüüd seda raha nigu rämpsu käes on ,siis võiks juba uue auto osta.
M 5 või midagi äkilist?
Postitatud: 02 Mär 2005 02:48
Postitas strong
M5 ja üli hea forseeringu ja kvaliteediga lada mootoril on ikka 10 kordne hinna erinevus. Muidugi kui lada foorumis öeldakse, et võta väljamaa mootor siis

, olen vist sutsu vales kohas.
Võiks ju muidugi võtta väljamaa mootori, endal pritsu olemas ja pakuti siin mingi hetk ka nissani 2.0T mootorit komplektset ja ajuga 10 kilo. Kui idee on ehitada kiire lada siis oleks ilus kasutada lada juppe seal kus vähegi kannatab ja kui pole valikut siis kuskilt midagi importida.
ja enne sebiks siis ikka s 600 ce amg kuskilt kui M5e
Postitatud: 02 Mär 2005 10:37
Postitas olaaf
Algselt postitas: strong
M5 ja üli hea forseeringu ja kvaliteediga lada mootoril on ikka 10 kordne hinna erinevus. Muidugi kui lada foorumis öeldakse, et võta väljamaa mootor siis

, olen vist sutsu vales kohas.
Võiks ju muidugi võtta väljamaa mootori, endal pritsu olemas ja pakuti siin mingi hetk ka nissani 2.0T mootorit komplektset ja ajuga 10 kilo. Kui idee on ehitada kiire lada siis oleks ilus kasutada lada juppe seal kus vähegi kannatab ja kui pole valikut siis kuskilt midagi importida.
ja enne sebiks siis ikka s 600 ce amg kuskilt kui M5e
tõsta enne täiesti töökorras 1600 peale, õpi sõitma ja alles siis hakka vorseerima ja aretama. pole ju kasu kui sa esimese sõidu kohe kivis või kraavis lõpetad..
korralik tugevdatud kere peab ikka ka enne olema. korralikud amordid, õiged üekanded, kummid jne..
pehkinud metallihunnikule turbomootorit ei pane

mõtle selelle ka veel, et mida paremad kiiruslikud omadused autol seda paremad peavad olema pidurid..
no offence

Postitatud: 02 Mär 2005 11:35
Postitas logman
Algselt postitas: strong
Samas mul on üks escorti 1.6 mootor koos pritsuga olemas, selle head ja vead ja installimise raskus.
Kes on tähele pannud siis otsin mootori varjanti, millist osta, siin ja küsimus millises komplektsuses osta?:sein
Selle jutu järgi sulle vastasin!
Olaafi arvamus ühtib minu omaga. Kui Lada ,siis olgu lada mootor kah.
Sellest saab väga hästi päris palju välja pitsitada ilma kahe karpata ,turbo leiutamisest rääkimata.
Ja minu arvates on see mootori tegemise rõõm ise kordades suurem rõõmust ,kui viskad mingi 2lidrase Ladale vahele ja eputad vale südamega tänaval.
Seepärast soovitasingi osta teine pill ,kui lada mootoriga jännata ei oska ,ei saa ,viitsi või ei taha.
Postitatud: 02 Mär 2005 12:24
Postitas strong
Nojah ise tehtud kaunikene. Tegemine nõuab aga freespinki, puurpinki, hoonpink, kordinaatfreesi, suurt lihvpinki ja paneme korralikud tööriistad ka sinna juurde. Kui need asjad oleks olemas poleks mingisugune küsimus, ja ei olnud ka kui ma ehitama hakasin aga ei ole sellist võimalust enam

. Samas ei ole seda knowhowd võimalik saada meestelt kes kordi lada mootoritega poodiumil old. Aga kui enamustel siin on need pingid olemas ja oskavad nendega tööd ka teha, siis olen hoopis masinaehitus foorumisse sattund, vägev enda eriala ikkagi. On olemas 2 koralikku ladat mis sõidavad igapäev ja tagavara mootor seisab ka nurgas. Kust seda võeti, et sõita ei oska, aru ma ei näe.Ma olen seda foorumit ikka lugenud üsna põhjalikult ja põhiline jutt ikka selline, et lasin seal ja seal teha. Ei ole aega joosta erinevate mootorite juppidega igalpool ringi, komplektne mootor osta on minuarust mõtekam ja rahakoti sõbralikum. Siis kindlam ka, et asi kvaliteetne. Erinevaid masinid lapatud küll ja küll, aga nii väikest mootorit kui ladal ei old vaja siiamaani ehitada, eelmine mida sai ehitatud oli R6 T, mootori kaal 750 kilo, pead tõstsime kahekesi peale ja vända liigutamisega oli tõsiseid raskuseid.
Kas siis ei tuleks auto ehitust alustada südamest, kui selge mida kuskile panna siis lõigata ja keevitada juba lihtsam, need asjad oma garaazis olemas. Või ma eksin. Teie jutust jääb nagu mulje, et kui ise ikka freespingi taga pole siis ära ladat näpi:puzzled
Postitatud: 02 Mär 2005 15:08
Postitas Ardi Soovik
Ok hakkad nii pihta,minult saad mootori 1,7,lased puurida 1,8-seks.Tuhajuhe teeb sulle kaane koos suuremate klappide ja suurendatud ja poleeritud käikudega,temalt saad ka sportnuki,Dasfilt saad pritsesüsteemi.Niimodi siit-sealt ja saadki lõpuks midagi kokku.
Teine võimalus on see,et lased kellelgi enda eest kogu töö ära teha.Tellid kogu töö näiteks Tuhajuhe-lt maksad talle nt.15000kr avanssi ja siis edasi vastavalt vajadusele.Tööaeg ju maksab ja kui sellist erisoovide järgimine pole igapäevane,siis pole ka stamphinda välja kujunenud,nii et tellijal tuleb maksta tunnihinda.Ja samuti tuleb tellijal kinni maksta ka asjade sebimisele kulunud aeg ja kulud.
Postitatud: 02 Mär 2005 15:41
Postitas strong
Väga nomaalne post Hr. Soovikult tänud.