1. leht 2-st
Lada juppide (eba)kvaliteetsusest...
Postitatud: 25 Veebr 2005 00:41
Postitas Moss
Eelmisel nädalal sõitsime kooli Ladal oma vastremonditud mootorit sisse ja kuna 500 km sai täis, siis esmaspäev lükkasime käru garaazi, et klappe regullida. Kuna ühe klapi reguleerimine osutus võimatuks (1. püti v.l klapi reguleerpolt oli müstiliselt kinni), otsustasime nukatsi koos kojaga maha võtta. Ja üllatus ei olnud meeldiv - 3. ning 4. silindri kõik nookurid olid täiesti kulunud

Uurinud kõiki detaile lähemalt, selgus et nukkvõllil pooltel õlikanalitel istus mingi s***tükk ees, õlitusaugud olid seega pea olematud

Proovisime suruõhuga kanaleid puhtaks lasta aga kasu sellest polnud. Võtsime riiulist uue nukkvõlli ning enne peale panekut kontrollisime selle õlitusavasid - sama värk, probleemsed olid väljalaske klappe käitavate nukkide õlitusaugud. Töökoja ülem tuhnis siis natuke oma varudes ja leidis meile vist veneajast säilinud nukatsi (võllil ühes kohas nn kuuskant sees, seega peaks olema kvaliteetsem). Tollel olid augud juba enamvähem ja see ka koos uute nookuritega mootorisse sai.
Ehk siis loo moraal: kui ostate mõne varuosa, siis andke endast parim, et avastada selle võimalikud defektid. Ma usun, et oleks me taibanud enne need kanalid väikse puuriga üle lasta, poleks seda jama juhtunud.
Paar pildikest ka siia juurde siis:
http://www.pilt.ee/view/374352/
Postitatud: 25 Veebr 2005 11:27
Postitas Kert
Uued jupid tuleks alati yle kontrollida enne paigaldamist. Kui endale uue (tutika) mootori tegin, pesin mootoriploki õlitusekanalid õliga läbi. St valasin õli õlirõhu anduri august sisse ja jälgisin, et igast õlituskanalist seda jooksma hakkab. Siis kihutasin kompressoriga surve takka. Metallipuru tuli mõnusalt. Pesu kordasin niikaua kuni viimast enam silmaga ei näinud. Nuki ja vända kontrollisin visuaalselt yle. Veendusin, et augud on olemas ja sodi ees pole. Nendel õlipesu ei korraldanud.
Postitatud: 25 Veebr 2005 21:08
Postitas Pets
Mida pead silmas "sitatüki" all? kas tegu oli musta kõva tagitükiga? või sisaldas see endas metallilaaste?
Sa küll ei rääkinud kui põhjaliku remondi tegite, aga enne mootori kokkupanekut on detailide pesu ülioluline, sest välja peab pesema kõik abrasiivid millega detaile töödeldi, samas olen suhteliselt kindel, et te seda tegite. viga võis ka olla õlis, sest värske õli peseb lahti vana tahma ja tagi mis on väga usin ummistama õlikanaleid. On kogemus olnud Renault 25`ga, millele uus omanik tippklassi castroli sisse lasi panna, nädal hiljem kadus õlirõhk ja tuli saalekolin - väntvõlli kanalid olid kinni. Saast võis tulla ka mujalt, ehe näide sellest on venemaal toodetud õlifiltrid millel keskaugu keermelaastud augu siseküljel ripnevad. Nagu Kert rääkis, tuleb osad piinlikult üle kontrollida, ka lääne tooted, enne kui neid installida.
Postitatud: 26 Veebr 2005 05:11
Postitas Moss
Sitatüki all pean pigem silmas metallilaastu.
Postitatud: 26 Veebr 2005 23:48
Postitas GTA
muret tekitab ka igasuguste pisividinate kvaliteet. kogemusi on mul karburaatori remontkomplektiga, kust julgesin kasutada vaid kahte papist tihendist, kuna teised osad olid kas mõõdust väljas või kahtlasest materjalist, mis juba pakist võttes näppude vahel murenema hakkas (tihendid), samuti bensiinipumba remontkomplekt, mille mebraanidel olid augud ja plastist vaheseibi augud tuli üle puurida, et kruvid läbi mahuks. selliste "remont"komplektidega on ka jama, et poes on nad korralikus kilepakendis ja avada neid reeglina ei lubata.
veel varuosadest - tellitud tagatuleklaasid jäid ostmata, kuna nende värvus oli ebamäärane ja värvide liitekohad väga hägused - ühesõnaga kvaliteet jättis soovida. vene kooperatiivide toodavadki ju oma iidamast-aadamast seadmetega jalamattidest tihendeid, vanarauast nukkvõlle, roostes plekist remontplekke ja suvalisest möksist plastdetaile. veidi karm hinnang aga selline mulje on kahjuks jäänud. rooliotsest, mis peale 200 km uuesti kolisema hakkasid ma ei taha rääkidagi:kuri
Postitatud: 27 Veebr 2005 00:39
Postitas logman
Mnjaa - vägisi meenuvad vanad head nõukaajad ,mil klapisääretihendid olid väid välimuselt otstarbeks mõeldud ja peale paigaldust õhupallikesteks paisusid.

Ärge unustage mis maalt Lada pärit on!
Postitatud: 27 Veebr 2005 00:43
Postitas Moss
Algselt postitas: logman

Ärge unustage mis maalt Lada pärit on!
Itaaliast?
Aga keegi oma Ladale on juppe ostnud näiteks mõnelt lääne tootjalt? autoosad.ee's igast träni Saksamaa, Itaalia, Taani jne maa tootjatelt. Nende juppide kvaliteet peaks ju ometi normaalne olema?
Postitatud: 27 Veebr 2005 01:33
Postitas logman
Jah ,said küll ITA zharniirid ostetud. Minu tagumiku all kestsid üle 30tuhande ,siis paraku müüsin käula ära.
Edasine saatus teadmata...
A Itaaliast pärines vaid tehase algsisseseade. Masin ikka vene toodang.
Postitatud: 28 Veebr 2005 09:11
Postitas mess
Jah varuosa "kvaliteedist" võiks pikki lugusid pajatada. Koperatiivi kaup on reeglina paras BS ning poes tuleb korralikku sorteerimist teha. Samas kui tehase jupp kätte juhtub, siis see on päris hea.
Mis puudutab rooliotsasid, ?arniire jms, siis seal põhiline häda selles, et kummikatted, mis peale pannakse on äärmiselt viletsa kvaliteediga, samas metall, mis sees on hoopis etem, kui lääne analoogidel. Kui aga katkise katte pärast kohe sodi vahele läheb, siis pole ime, et jupp ei kesta. Seepärast soovitus osta korralik vene tehase rooliots või ?arniir - NB! kui õnnestub hankida määrimis nipliga variant, siis võtta kindlasti see - ja lääne analoogi kummikate sellele peale.
Suht sama soovitus ka pidurisilindrite/-pumpade kohta. Kehva kummi kvaliteedi tõttu lagunevad mansetid maru kähku ära. Kui õnnestub leida mõni lääne remondikomplekt, siis tasuks enne väikest näputööd teha.
Postitatud: 28 Veebr 2005 14:16
Postitas kriisa
Mul on üks tagumine pidurislindier 10 000 km-ga kulunud, hakkan vist varsti vahetama, õhk tuleb pidurisüsteemi sisse, kui kolotse vahetasin siis veel hüppas välja ka, see pealmine kumm oli kakti, toppisin sisse tagasi ja õhtutasin, praegu veel toimib normaalselt, kusjuures pole tegemist vene päritolu jupiga.
Mudugi ma ülipalju pidurdan ka, sest sõidan valdavalt Otepää linnavahel ja siin muud ei saagi, iga nurga peal sidur ja pidur ikka töötavad.
Ise vaatan Itaalia osade poole, loodan, et need on kvaliteetsemad. Varsti tulemas zarniiride ja rooliotste vahetus, siis Itaalia omad paigaldan.
Postitatud: 28 Veebr 2005 20:32
Postitas motamees
Pole küll otseselt teemaga seoses,aga siiski.......milleni viib auto halb hooldus.
Eks osa asju, mida siin kirutakse/võib kiruda, samal põhjusel läbi.

Postitatud: 28 Veebr 2005 20:48
Postitas rene07
Se varuosade jant vist jääbgi lõputult kestma!!!:sein Endal tekkis kohe nostalgia kui neid nookuri pilte nägin, kuna oma esimesel ladal ( oli see 03) oli täpselt sama jama ja peale nookurite ja nuka vahetamist ( need pärinesid vene ajast) asi paranes 100 protsenti! Aga hiljem olen saanud külma piduri silindriga ning piduri peapumbaga mis peale kahte kuud üles ütles!!!!!!!! Nii et LG. LADA omanikud silmad ja kõrvad lahti sellesosas kus häid lada osasid müüakse!!!!:P
Postitatud: 28 Veebr 2005 21:14
Postitas motamees
Seoses eelneva postitusega siia paras panna ka ühed nookurite pildid (kuigi juba ühed olid).
Pöörake tähelepanu sellele vähem kulunud nookurile. Seal ainult väike sooneke sees. See sooneke aga teeb jubedat häält. Reguleerida klapivahet sellise nookuriga enam õieti ei saa.
Teine muidugi puht hävinenud. Kusjuures õlitus oli korras. Lihtsalt aeg sai otsa.

Postitatud: 09 Mär 2005 17:14
Postitas metallmees
kui lasta tuua venemaalt lada juppe ja ise tuues, ostan ainult hologrammiga kaupa, sest et siiamaani on venemaal kahte sorti vruosasid ühekordseks kasutamiseks ja pikemaks ajaks kasutamiseks.....
Postitatud: 18 Apr 2005 20:16
Postitas jinx
Endal oli järgmine negatiivne kogemus. Eelmine suvi sai stabilisaatorivarda puksid lihtsalt niisama ära vahetatud. Maksid vist 48 EEK tk. Talvel auto all käies avastasin et vasakpoolse puksi metallvõru oli pooleks. Kusjuures talvel ca 90ga sõites ei olnud mitte midagi aru saada, et auto kuidagi halvemini juhitav oleks. Igatahes tol korral auto all käies avastasin ka, et rooliotsa kumm on ka katki[kas on võimalik et see kumm läks katki just selle katkise puksi pärast?]...(see jäigi vahetamata tolkorral, vahetasin koos rooliotsaga) Igaks juhuks võtsin ka teiselt poolelt puksi lahti ja avastasin ka sealt metalilt praod. Hetkel autol jälle originaalid 100 000Km sõitnud puksid all. Aga suvel prooviks uuesti vahetada, ainult kust osta seekord???
Postitatud: 18 Apr 2005 21:05
Postitas zikz
mul piduri peasilinder jooksis, immitses vähe manseti vahelt, panin siis peale aasta tagasi ostetud uue silindri,aga see immitses seal poole tunniga sama palju välja kui vana poole aastaga:kuri
Postitatud: 19 Apr 2005 22:54
Postitas AsjaPulk
Ja kõikvõimalikud kummitihendid ja puksid made in Russia on kah alla igasugust arvestust. Paari aasta eest sai vahetatud esiklaas koos tihendiga, ja nüüdseks on see suhteliselt uus tihend nii mõranenud ja pragunenud, et on juba tunne, et varsti vist kukub esiklaas kah eest ära. Samas tagaklaasil on veel originaaltihend (vanust 27 aastat) igati tip top korras - ei ühtegi mõra ega pragu.
Sama lugu on puksidega (amordi ja õõtshoova puksid) - sealt jakkab ju paari aastaga lausa tükke pudenema (ei ole sõidustiili viga - see on mul lausa pensionärlik:P).
Postitatud: 20 Apr 2005 14:10
Postitas kriisa
Vaheasime sõbra 03'l stabika puksid ära, uue puksid mis ta ostis old nagu plastmassist tehtud. Kaua need ei kesta arvatavasti.
Postitatud: 14 Juun 2005 23:47
Postitas jinx
Peaks mainima et see kvaliteet on masendavalt madal. Proovisin siis uuesti neid satabika konte vahetada. Ostsin seekord maaletoojalt, spetsiaalselt lada 110'le tehtud. (on eraldi 08 ja 110 markeeringuga) ja seekord pidas puks vastu nädala vist.

:D
Jälle viskasin selle tehase originaali alla ja vist jätangi. Sest iseenesest ei ole tal veel midagi viga. Homme üritan pildi ka teha.
Postitatud: 14 Juun 2005 23:54
Postitas Raxo
Eks sealt venemaalt ole eluaeg ainult sitta tulnud
Kas Ladale lääne toodangut leidub? Puksid, piduriklotsid jne?