1. leht 1-st

Hooratta hammasvöö keevitus?

Postitatud: 23 Veebr 2005 21:07
Postitas kopec
Probleem järgmine-ostsin hiljuti omale nokitsemiseks 123-se Mersu,hea,kõva auto,kuid käest lastud.Tollel isendil on hammasvöö hoorattalt maha karanud.Sai küll kuumistuga tagasi panna,kuid kergelt koputades tuli uuesti maha.Nüüd plaaningi punktkeevitusega kinni panna,diagonaalis lastes ei tohiks ta ära ka"vedada",kuid kas hammasvöö materjal talub jällegi keevitust?Omaette küsimus on muidugi ka,kas ta hiljem balanssi jääb?Ehk on kellelgi kogemusi?(hooratas ise on terasest)

Postitatud: 23 Veebr 2005 22:12
Postitas Ardi Soovik
Ma kardan,et mõtekam on puurida augud hammasvöö ja hooratta vahele ja lüüa sinna tiftid.

Postitatud: 23 Veebr 2005 22:12
Postitas motamees
Enne uue hammasvöö panekut kärni ringiratast ja tihedalt vöö alune ära (hooratta pealt).

Postitatud: 24 Veebr 2005 20:00
Postitas tuhajuhe
Ma kardan et kui juba enne lahti oli ja starterit anti siis pole sellest kärnimisest ka abi vast.seal ju mõni sajandik istu,selle freesib ju kohe ära:( Aga keevitamis varjanti olen ennegi kuulnud,kuid kas ikka on hooratas terasest.Need peaks tempermalm olema

Postitatud: 24 Veebr 2005 21:03
Postitas kopec
seda istu pole enam ollagi,kuigi päris lobedalt ta ka peale ei lähe.tihvtida oli mul alguses plaaniski,kuid kardan et ei suuda puurida nii täpselt.puur kipub ikka pehmema metalli poole kiskuma.toda kärnimise võtet ma veel ei teadnudki,tänud.

Postitatud: 27 Veebr 2005 19:47
Postitas pingvin
Seoes teemaga , tekkis küsimus kas oleks võimalik tiftida ülevalt alla-hammaste vahelt?ja vint sisse keerata. Usun et neid üksikuid hambaid ta eriti nõrgemaks ei tee. Mida arvavad teadjad mehed?

Postitatud: 27 Veebr 2005 20:34
Postitas logman
Krt. seda Pingvini pakutud varianti olen metsamasinal näinud.
Kockums aastast 80.keskelt... Mootoriks neljane Fordi punane turbota disla.
Aga sel isendil oli hammasvöö u.kaks centi lai ja nii olidki sellest läbi keeratud 6- või 8-mm koonuspeaga sisekuuskantpoldid.
Kahte hammast hõlmas vaid poldipea suurune auk (ca 10mm). Mul küll probleeme ei tekkinud - tehase töö ka muidugi.