1. leht 2-st

Karpa paigast ära.

Postitatud: 19 Juul 2018 16:18
Postitas Kivro
Sai vahetatud karpa. Kuid see paigast ära. Kihapeal tühikäik soojalt ja külmalt hea ilma tooreta. Nii kui gaasi pedaali vajutan tekib tühikoht ja siis hakkavad pöörded tõusma ja kui rohkem vajutada siis tahab ära surra.

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 19 Juul 2018 16:29
Postitas kristjan92
Kas vana karburaatoriga käitus normaalselt?

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 19 Juul 2018 16:32
Postitas Kivro
Vana karpaga tühikäigul pöörded imelikult kõikusid kuid tühja kohta polnud. Kuid ilma tooreta ei käinud

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 19 Juul 2018 19:24
Postitas Jass
Karburaatori mark? Tundub, et kiirenduspumba düüs on umbes ja midagi on veel viga.

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 19 Juul 2018 23:10
Postitas Kivro
Karpal pole kahjuks ühtegi kirja peal, mida ma ise ka imestan.

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 19 Juul 2018 23:12
Postitas Kivro
Jass kirjutas:Karburaatori mark? Tundub, et kiirenduspumba düüs on umbes ja midagi on veel viga.
Karpa sai puhtaks tehtud küll. Kuid vaatan hommikul üle kindlasti.

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 20 Juul 2018 12:01
Postitas Kivro
Kivro kirjutas:
Jass kirjutas:Karburaatori mark? Tundub, et kiirenduspumba düüs on umbes ja midagi on veel viga.
Karpa sai puhtaks tehtud küll. Kuid vaatan hommikul üle kindlasti.
EDIT: Vaatasin üle ja mitte miskit ei ole umbes seal. Saab liialt peale ma arvan.

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 20 Juul 2018 16:18
Postitas Vaalo
Kus "seal" täpsemalt? Kas gaasi vajutades kiirenduspumba pihustist bensiini lõõri ikka pritsib?

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 20 Juul 2018 16:31
Postitas Kivro
Vaalo kirjutas:Kus "seal" täpsemalt? Kas gaasi vajutades kiirenduspumba pihustist bensiini lõõri ikka pritsib?
Nagu öeldakse ta kuseb. Aga nagu kuulnud olen siis ta ei tohiks kuseda. Vaid pihustama või midagi sellist

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 20 Juul 2018 17:13
Postitas Jass
Väikesel õhukiirusel kuseb ja suuremal läheb juga laiali. Nõelklapp ikka peab ja ujukitase on õige?
Vahel on probleemiks see, et jõumehed on sirged pinnad kõveraks pingutanud, korpusesse tekkinud praod või düüsid 1. ja 2. kambris vahetuses.

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 20 Juul 2018 23:54
Postitas Kivro
Jass kirjutas:Väikesel õhukiirusel kuseb ja suuremal läheb juga laiali. Nõelklapp ikka peab ja ujukitase on õige?
Vahel on probleemiks see, et jõumehed on sirged pinnad kõveraks pingutanud, korpusesse tekkinud praod või düüsid 1. ja 2. kambris vahetuses.
Ujuki tase sai täna paika aetud ilusti

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 21 Juul 2018 12:00
Postitas Kivro
Keegi lääne-virumaal rakvere lähistel oskab karpat paika ajada? Kui kellegil aega ja viitsimist siis võiks üle vaatama tulla

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 21 Juul 2018 12:35
Postitas Jass
Bensiinipumba rõhku võiks ka kontrollida = 0,25bar.

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 21 Juul 2018 12:42
Postitas kristjan92
Kivro kirjutas:Keegi lääne-virumaal rakvere lähistel oskab karpat paika ajada? Kui kellegil aega ja viitsimist siis võiks üle vaatama tulla
Rakvere lähistelt on lai mõiste :).

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 21 Juul 2018 12:48
Postitas Kivro
kristjan92 kirjutas:
Kivro kirjutas:Keegi lääne-virumaal rakvere lähistel oskab karpat paika ajada? Kui kellegil aega ja viitsimist siis võiks üle vaatama tulla
Rakvere lähistelt on lai mõiste :).
Ma ise kadrina mees. Kuradi tahtsin autot köivitada just. Korraks läks ja suri välja. Proovisin uuesti ja karpa uputas bensiinist. Mis sellist asja põhjustada võis?

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 21 Juul 2018 12:49
Postitas Kivro
Jass kirjutas:Bensiinipumba rõhku võiks ka kontrollida = 0,25bar.
Kuidas sellist asja kontrollitakse xD

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 21 Juul 2018 13:14
Postitas Jass
Kivro kirjutas:
Jass kirjutas:Bensiinipumba rõhku võiks ka kontrollida = 0,25bar.
Kuidas sellist asja kontrollitakse xD
Ühendad pärast pumpa vooliku lahti ja ühendad selle vastava otsikuga 1bar skaalaga täppismanomeetriga. Käivitad karburaatoris oleva bensiiniga ja loed näidu keskmistel pööretel. Vajadus tekib siis, kui pumpa on remonditud ja vaja tihendite paksusega rõhk paika ajada.
Nõelklapi viga esineb sagedamini - on liiga kulunud ja ei pea.
Sisendtoru otsast imedes peab keele otsa rippuma jääma kui ujuk on üleval asendis:)

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 21 Juul 2018 13:19
Postitas Kivro
Jass kirjutas:
Kivro kirjutas:
Jass kirjutas:Bensiinipumba rõhku võiks ka kontrollida = 0,25bar.
Kuidas sellist asja kontrollitakse xD
Ühendad pärast pumpa vooliku lahti ja ühendad selle vastava otsikuga 1bar skaalaga täppismanomeetriga. Käivitad karburaatoris oleva bensiiniga ja loed näidu keskmistel pööretel. Vajadus tekib siis, kui pumpa on remonditud ja vaja tihendite paksusega rõhk paika ajada.
Nõelklapi viga esineb sagedamini - on liiga kulunud ja ei pea.
Sisendtoru otsast imedes peab keele otsa rippuma jääma kui ujuk on üleval asendis:)
Testin selle nõelklapi asja ära. Kas siis üleval asendis tähendab seda et karpa pealmist osa peab hoidma tagurpidi?

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 21 Juul 2018 13:32
Postitas Jass
Kaas on pealt ära, bensiin välja valatud filtriosast ja tagurpidi. Veneaegne bensiin maitses paremini -
aga nüüd on jälle õlu maitsvam:)

Re: Karpa paigast ära.

Postitatud: 21 Juul 2018 13:41
Postitas Kivro
Jass kirjutas:Kaas on pealt ära, bensiin välja valatud filtriosast ja tagurpidi. Veneaegne bensiin maitses paremini -
aga nüüd on jälle õlu maitsvam:)
Selge :lol: