1. leht 1-st

03-e kõhutuuled

Postitatud: 13 Veebr 2005 12:10
Postitas pingvin
Tere. tegin 03 mootorile kapremondi, puurisin, vänt lihvitud, uued kolvid, rõngad, saaled. Plokikaanele sai klapid soveldatud ja uued klapisääretihendid. mootor peal ja töötab. Kui õlikorgi maha võtsin siis puhus sealt päris parasjagu aga õlivarda august ei olnud mingit puhumist, töötas tühikäigul. uhel teisel mootoril kunagi katsusin seda puhumist õlikorgiaugust, siis sealt vaevalt tuli mingit õhku. kas keegi oskab lahti seletada need puhumised. Jään huviga ootama.

Postitatud: 13 Veebr 2005 13:26
Postitas kopec
Soovitan sõita mõnda aega,las töötab ennast sisse.Alguses on kindlasti suurem õlikuluj.m.v.

Postitatud: 15 Veebr 2005 19:46
Postitas rene07
Algselt postitas: kopec
Soovitan sõita mõnda aega,las töötab ennast sisse.Alguses on kindlasti suurem õlikuluj.m.v.

See täitsa õige jutt- sõida mootor korralikult sisse ja vaata siis mis teeb. Aga eks seda õhku võib ikka tulla kuna mootoris on töötades ikka mingi surve

Postitatud: 15 Veebr 2005 20:51
Postitas pingvin
No jah, mul tekkis lihtsalt huvi, kust kohast need gaasid sinna klapikambri alla saavd, rõngad-kolvid- silindrid uued ja tihedad?

Postitatud: 15 Veebr 2005 21:07
Postitas olaaf
huvipärast võid ju surved ära mõõta silindris..
kas karterituulutus on ikka korralikult lahti, las sealt ei puhu/suitse?

Postitatud: 16 Veebr 2005 11:47
Postitas Juurikas
kui sull on uued vidinad sees siis pole kaastetailid üksteisega sobinud ja selle tulemusena laseb surveid läbi kui lasta mootor korralikult sisse töödata siis koostöös olevad detailid sobituvad omavahel korralikult ära ning gaaside läbi imbumine väheneb

Postitatud: 16 Veebr 2005 17:53
Postitas pingvin
Vaat selle peale ma ei tulnud. See on täitsa õige jutt. Tänud uute teadmiste eest.