1. leht 1-st
K: kett
Postitatud: 09 Veebr 2005 13:21
Postitas pikkpoiss
Kas kellegil on mootori kett keset yhtlast sõitu poolex läinud?
Minul igatahes läks.Nüüd mootor koos.

Postitatud: 09 Veebr 2005 17:19
Postitas Juurikas
minul endal pole kuid ma ostsin sellise mootori millel oli kett pooleks läinud selle põhjuseks on lihtsalt see et kett on juba väga vana ja kulunud
Postitatud: 09 Veebr 2005 17:32
Postitas kriisa
Ei ole puruks läind, ja pole kuulnud ka, et kellelgi oleks läinud enne sind, muidu ketiga mootorid üldjuhul ju üsna töökindlad.
Nüüd pead siis remontima hakkama, ma ei ütleks, et mootor koos on, klapid ja kolvid said lihtsalt kokku. Mul oli oli kett kunagi ühe hamba võrra vale ja siis ka kolvid ja klapid kokku said.
Plokikaan maha ja lasta ära remontida, uued klapid ja need ära soveldada ning uus kett ka ja uue ketiga pead ka uued ketirattad panema, kui leevendi ja pingutustald on kulunud, siis need ka uued soovitan panna, nad nõnda odavad, et kui juba lahtivõtmine on siis võiks kõik ära vahetada hilisemate probleemide vältimiseks.
Postitatud: 09 Veebr 2005 18:14
Postitas Rocky
Mulle see samamoodi uudiseks et kett puruks läheb...krt...peab ise kah asjale tõsiselt mõtlema...minu oma kah juba 300.000 sõitnud!
Postitatud: 09 Veebr 2005 19:38
Postitas kriisa
Soovitan ära vahetada siis, sest muidu võib ka õige peaegi mina, kuid sul on aega ka mootori remondi peale mõtlema hakata 300 000 sõitnud mootor hakkab end ammendama.
Postitatud: 09 Veebr 2005 20:23
Postitas sass85
Algselt postitas: Kriisa
Soovitan ära vahetada siis, sest muidu võib ka õige peaegi mina, kuid sul on aega ka mootori remondi peale mõtlema hakata 300 000 sõitnud mootor hakkab end ammendama.
jappside ja sakslaste mootorid hakkavad alles siis korralikult hinagama:D
Postitatud: 09 Veebr 2005 20:32
Postitas mess
Algselt postitas: sass85
jappside ja sakslaste mootorid hakkavad alles siis korralikult hinagama:D
Jaa jaa ning usakatel on ainuüksi sissesõit 500 000 kilomeetrit ning esimene korraline hooldus 15 000 000 km järel.
Postitatud: 10 Veebr 2005 09:40
Postitas pikkpoiss
Seda ma juba arvasin t ma olen üks väheseid kellel midagi sellist juhtub. Mul on juba selle autoga kapitaalne ebaõnn.
Postitatud: 10 Veebr 2005 11:54
Postitas Juurikas
kui vahetad keti ära siis tuleb ka uued ketirattad ka panna kuna vanad on kulunud siis uue ketti samm ei ühti vana ketiratta sammkuga.
Postitatud: 10 Veebr 2005 22:20
Postitas olaaf
mootori kokkujooks on ju olukord kus kolb või kolvid kiiluvad silindrisse kinni ja /või jooksevad saaled vändaga kokku mille tulemusel mootor enam ringi ei käi. võta kaan maha ja vaata mis sees on.. paar täket kolvil ja kõverad klapid on minu ennustus

Postitatud: 10 Veebr 2005 23:32
Postitas kriisa
Mu masina kolbidel olid nõnda suured täkked nagu oleks klapipesad sisse freesitud

, kaas sai korda tehtud ja peale tagasi pandud, täkked on seal siiani omaette, elavad mootori sees koos kolbidega.
Postitatud: 27 Mär 2005 20:17
Postitas metallmees
sellevalu sa kanatad pikkpoiss ära:D mul viisa olemas....
Postitatud: 27 Mär 2005 20:38
Postitas Laurimetall
Veel võiksid vaadata ,kust see kett katki läks,kas luku kohalt? Või lihtsalt suvalisestkohast.
Postitatud: 04 Apr 2005 10:41
Postitas Rocky
Mul oleks tarkadele mõned küsimused seoses keti vahetamisega! Oleks siis plaanis vahetada kett ja keti rattad, autoks 2103. Kõigepealt seda, et kuidas seda teha kõige otstarbekamalt mootorit maha võtmata ja kas asja juures ka mingeid erilisi nõkse mis esimesel korral tegutsedes ennast seaks vihastama panevad... Veel seda et teades idanaabri tootekvaliteeti..kas on midagi mida eriliselt ketti ja rattaid ostes vaatama peaks? Oodatud asjalikud nõuanded! Otsingus sobramine tulemust ei andnud!
Postitatud: 05 Apr 2005 09:10
Postitas Kert
Keti saab vahetada ilma mootorit maha võtmata. On üks paras jama. Kõigepealt lased veed välja ja eemaldad radika. Siis klapikaan maha, keerad alumise rihmaratta ja nuka hammaka märki. Keerad eesmise alumiiniumist kaane poldid lahti. Soovitan ka osa karteri polte lõdvaks lasta et al.kaan kergemini kätte tuleb. Siis keerad esimesena vahevõlli hamaka poldi lahti. Siis kohendad taas rihma ja nuka hammaka märke. Järgmisena nuki hammaka polt ja kordad eelmist protseduuri kui vaja (väntvõlli hamakal on kah märk kyljes). Kui hamakate poldid lahti eemaldad keti pinguti. Keerad hamakad lõplikult maha ja paned uue keti asemele. Sellega seoses võib ja läheb süüde paigast. kui rattad on märgis siis paigalda jagaja rootor nii et säde läheks esimesse pütti. Siis juba sätid süüte täpsemalt paika kui mootor lõplikult kokku on pandud.
Postitatud: 03 Juul 2005 16:46
Postitas tuuqer
kas ma oled õigesti aru saanud et pingutustalda saab vahetada siis, kui eesmine alumiiniumist kaan on maha keeratud

Postitatud: 03 Juul 2005 23:01
Postitas tuhajuhe
said õieti aru küll;)
Postitatud: 03 Juul 2005 23:27
Postitas grimes
Vabandan et segan teemat vahele nata teise kusaga.Kas saab ka nukkvolli, keti, ketirattad ara vahetada ka siis kui mootor maas.Et ega pea millegi vahetamisel mootor soe oolema ja ega autot kaivitama.VIST EI PEA
