K: Kui raske on vahetada plokikaane tihendit?

K: Kui raske on vahetada plokikaane tihendit?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

K: Kui raske on vahetada plokikaane tihendit?

Postitus Postitas grimes »

Hmm mul oli see probleem et mootor läks 2km üle 100 kraadi kuumaks :o ma vaatasin veepumba üle oli korras igaks juhuks ostsin endale ka uue termostaada vahetasin ära ja ei midagi ei muutunud.:puzzled Arvatavasti on siis plokikaanetihend mis on katki kui raske on seda vahetada.Ja palju seal lahti peab võtma ei ole ise eriti ursis sellega.:)
Teinekord pane vastav teema pealkiri!
w
wots
Suletud kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas wots »

Kõige pealt ennem kui hakkad midagi lammutama siis veendu et ikka selles on viga.

Esmalt vaata kas näiteks geneka. rihm ei libise.Ega radiaator umbes ei ole.
Kas jahutus vedeliku liiga vähe pole.

Ning kas üldse see termomeeter töötab õieti?
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

ok ma üritan vaadata need asjad veel üle igaksjuhuks kui vahetama hakkan aga kui tihend läbi siis peaks ju karterisse se vesi minema

Lõppveaks oli umbes radikas. Tegin puhtask ja kõik oli ok.
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ei pruugi minna karterisse jahutusvedelik. Võib ka nii olla, et surve läheb ainult radikasse, endal oli nii suvel. Tihend oli katki täpselt sellelt kohalt kus oli vahe jahutussüsteemi ja silindri vahel ja nii läkski mootori töösurve radikasse.
Kui mootorisse hakkab õli "juurde tekkima" siis läheb järelikult jahutusvedelik õli sisse. Kui jahutusvedelikku kaob või/ja jahutusvedelik on õline, siis on ka tihendi viga, halvemal juhul on plokikaan rikutud.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kaane tihendi vahetus - päevatöö ,aga...
1. Kui jahutuses survet pole ,siis otsi viga mujalt.
2. Kui ikkagi on surve (võib isegi kaane vahelt auru välja pressida) ,siis enne uuesti kokkupanekut veendu ,et ka plokikaas vigane poleks. :cool:
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

kaane vahetus võtab 2 mehega tehes aega 4h tegelt umbes :P
selleks vaja minema monteerida:
tosool/jahutusvedelik/vesi välja!
õhupuhasti kopsik,gaasihoovastik lahti, klapikambri kaan maha, ketipinguti lõdvaks (või rihmapinguti), nukvõlli hammakas koos ketiga otsast ära ja ettevaatlikult kinnitada et alla ei kukuks (rihmaga piisab ainult rihma eemaldamisest - pärast järgida märke) siis nukk maha, sealt alt8 plokikaane polti lahti, püksid lahti, bensiinivoolik lahti karpa küljest ja peakski käes olema plokikaan.. nüüd enne uue tihendiga peale panemist tules metalljoonlauaga üle vaadata ega kaan või plokk kõver pole, mõlemad pead võimalikust sitast ideaalselt puhtaks tegema ilma plokikaane pinda kahjustamata - kui seda ei tee ei saa sa never ever asju pidama. plokikaane tihendit ostes soovitaks osta uus tihend millel on hermeetik ringid jahutuskanalite ümber ja silindrite ümber olevad metallrõngad on osadel vasest - jällegi eelistada neid..

kokupanek siis vastupidi, pärast pead jälgima et märgid kokku saad ilusti..
enne soovitaks veel kohustusliku kirjandusega tutvuda - lada kõikvõimalikud manuaalid ja raamatud...
Roolin nii kuis jaksan
Vasta