1. leht 1-st

P: Õlivarras lendas minema.

Postitatud: 27 Jaan 2005 20:03
Postitas kriisa
Ilm oli külm ja sõbra diisel Escort ei läinud käima, vedasin siis teda ja peale vedamist enam mu siksil õlivarrast ei olnud ja selle avast oli õli välja ka pursanud, nii et kapoti all kõik seda täis oli.
Ise arvan, et rõngad läbi ja surve karteris on seetõttu. Raske vedu oli ka taga pukseerimise ajal ja siis eriti survet karterisse tuli, ega ma gaasiga ka ei koonerdanud.
Oskate äkki kommenteerida seda probleemi.
Mulle tundub, et tuleb alustada "Projekt 1,5" ehitust.

Postitatud: 27 Jaan 2005 20:36
Postitas kriisa
Väga võimalik on emulsiooni jäätumine, aga varem on olnud nii, et õlivarda august selle kummi kõrvalt on immitsenud õli välja pärast seda kui pähe on saanud masin rohkem. Kas see ka siis sellest ummistumisest, et tuulutus oli umbes ja soojade ilmadega veel lasi läbi midagi tuulutus ja siis kui ära kulmus enam ei lasknud ja varras minema lendas.

Postitatud: 27 Jaan 2005 20:55
Postitas Laurimetall
Äkki sul liigapalju õli mootoris? Karteri tuulutus tee kah puhtaks.

Postitatud: 27 Jaan 2005 21:02
Postitas kriisa
Õli kindlasti pole palju, varda järgi alla max kriispsu isegi. Homme või ülehomme vaatan tuulutuse üle ja siis kirjutan siia ka mis seis oli.

Postitatud: 27 Jaan 2005 22:02
Postitas Laurimetall
Seda mitte ,et pukseerimise ajaks. Kuid võis juba enne üle normi olla . Ja kui varras ära lendas siiis ongi kõik kohad õli täis. Varda ära lennutamiseks on ikka suht suurt rõhku vaja.

Postitatud: 29 Jaan 2005 14:01
Postitas kriisa
Võtsin täna karteri tuulutuse lahti, oli s*tta peaaegu poolenisti täis see metallkopsik seal. Võtsin siis sõrmedega nii palju välja seda kui sain. Tahtsin seda plekk-kopsikut ka kätte saada, selleks keerasin tikkpoldi välja sealt, aga ei saanud seda kuidagi välja, mingit moodi ei liikunud see kopsik seal sees.
Kas see ei käigi välja üldse ja kui käib, kas siis selle alt peaks ka midagi puhastama?

Postitatud: 31 Jaan 2005 19:04
Postitas kriisa
Kas tõesti siis keegi ei oska mu eelmise postituse põhjal nõu anda?

Postitatud: 01 Veebr 2005 00:00
Postitas motamees
Kopsik peab pärast tikkpoldi eemaldamist ülespoole ära tulema. Eks seal pleki all on ka saasta veel. Seda küll koguseliselt vähe aga sealt seinte vahelt läbi käib karterituulutus.
Küsimustele osatakse ju vastata küll aga ......... foorumis saasta nii palju, et tõsisemad abipalved hääbuvad sellel taustal.

Postitatud: 04 Veebr 2005 23:59
Postitas kriisa
Vahepeal lammutasin ühe 1,5 mootori laiali ja siis seda kopsikut uurisin. Kopsiku küljes on toru mis läheb karterisse alla, seal all ta küll otseselt kinni pole, mingi rõnga/ava seest läbi aint, kuid oma 1,2 mootoril ma seda ülesse kätte ei saa ju ta siis mingi halva nurga all on vms.

Postitatud: 05 Veebr 2005 09:10
Postitas pingvin
Ma lammutasin ka ühe mootori laiali ja selgus et selle kopsiku toru peal mis alla läheb on üks plekist aas ploki sees altpoolt käib kuuese poldiga ploki külge kinni , seda ei saa enne lahti kui karteri lahti võtad.See aas liikus toru peal aga ta oli küllalt tihedalt peal.

Postitatud: 05 Veebr 2005 11:45
Postitas kriisa
Minu arvates see aas seda toru seal otseselt kinni ei hoia, üles peaks ta ikkagi välja tulema, aasa mõte see, et ta fikseerib toru ära, et see ei saaks kõrvale kalduda, kuid kui see aas seal katuke viltu või nautuke liiga ühedalt ümber siis on üsna võimatu seda ülesse kätte saada. Tõmmata ka pole ju eriti kuskilt.

Postitatud: 05 Veebr 2005 12:25
Postitas pingvin
Kui sa saaksid sisetastriga toru sisemise mõõdu võtta, siis müüakse metalltüübleid, mis on lõhki lõigatud osaliselt ja vint on sees kuhu käib polt mis ajab tüübli laiaks, nii saad ta sinna sisse kinni ja siis ehk õnnestub välja loksutada see toru koos kopsikuga. See on mul ainult mõte aga kas õnnestub , see on iseasi.

Postitatud: 05 Veebr 2005 12:36
Postitas kriisa
Ma ei riski igaks juhuks, sest äkki ei saa seda kopsikut sinna muidu tagasi kui karteripõhja alt ära ei võta. Suurem osa saastast oli seal üleval ikka kopsikus ja sealt alla minem toru on hetkel puhas ning enam õlivarras minema lennata ei taha.