1. leht 2-st
nival jõudu ja kiirendust vajaka
Postitatud: 10 Jaan 2005 21:48
Postitas andrusjo
Ostsin niva 80a aga ei lähe teine mitte kohe edasi ja jõuga on kah nagu tuuga.Peale on pandud uus jagaja uued küünlad.aga tühikäigul lööb õli tule põlema.Kas on võimalik et asi süütes ja garbussis?Või pean hakkama mõtlema uuele mootorile?

Postitatud: 10 Jaan 2005 22:09
Postitas mauer
äkki on õli vähevõitu,sellest ka õlitule süttimine.süütes ja karbussis võib küll viga peituda.Süüde õigeks, karpa puhastada ja masin võib jälle sõita.
kontrollida võid ka veel kontaktide korrasolekut,endal oli nendega jama ja masin samamoodi ei jõudnud minna
Postitatud: 10 Jaan 2005 22:42
Postitas andrusjo
krt õli on sinna isegi liialt palju kallatud(eelmine omanik)
Postitatud: 10 Jaan 2005 22:46
Postitas Laurimetall
kui kontakti vahe on liiga suur ,siis kõrgematel pööretel hakkab vahele jätma nii 3000-4000 pööret ( Kindlasti teades mootori seisukorda pole raske ütelda ,mis viga olla võib või kus kandis viga on ) Kuid tundmatu mootori korral võib olla asi juba liiga kulunud mootoris mõõtes kompressiooni silindrites ära peax olema selge ,milleks see mootor on võimeline ,millex mitte. ( Teadmatusest pole mõtet kohe uut mootorit peale tõstma hakata.
Postitatud: 10 Jaan 2005 22:58
Postitas andrusjo
selle autoga sõitsid 97a alates 2 naisterahvast 2 km päevas piimale ja lehe järgi.kas võib viga otsida ka sellest
Postitatud: 10 Jaan 2005 23:17
Postitas Laurimetall
noo aga auto ju 80 aasta 17 aastat on päris pikk aeg ,et mootorit läbi sõita ( Naisted ei pruugi eriti selle jõu puuduse pärast muret tunda) Kindlasti aitaks natuke läbisõidu teadmine ,kuid vene omadel võib see spidomeeter olla juba mitu tiiru teinud. kui võimalik lase töökojas kompresioon ära mõõta ,kui ise ei ole võimalik. Kuskil 9 kandis olex väga hea nii vana auto kohta. Siis saab karpat veel timmida ja süüdet ning kus see jõud ja minek ikka jääda saavad.
Postitatud: 11 Jaan 2005 17:01
Postitas andrusjo
Surve 9 ja 10 vahel aravati et aeg rõngaid vahetada.Kas aitab ainult nende vahetusest?Ei taha nagu asjata kah raha matta lõpuks tuleb ikka välja et pane uus mootor.
Postitatud: 11 Jaan 2005 17:04
Postitas andrusjo
Keerati süüdet ja näpiti garbussi aga eriti ikka kasu ei ole.Kas annab veel midagi teha ?(äkki sattusin lihtsalt lollide mehhaanikute otsa)
Postitatud: 11 Jaan 2005 17:19
Postitas mats
Lihtsad asjad veel - vaata kas sumps pole lömmis, kas õhufilter on puhas, kas pole mitte pidurid (kaasaarvatud käsipidur) peal.
Postitatud: 11 Jaan 2005 17:22
Postitas andrusjo
Uus õhu filter,sumpsis üks auk rohkem kui peaks ja pidurid on kah ok.
Postitatud: 11 Jaan 2005 18:00
Postitas MarT
mina vaataksin hoopis käigu ja vahekasti õlid üle
Postitatud: 11 Jaan 2005 18:16
Postitas Ardi Soovik
Nival ka esirattalaagrite korrasolek tähtis,vaadata kas karburaatori teine siiber avaneb,kas nukkvõll on õiges asendis jne.Kontrollida kas keskdifri lukk on väljas.
Postitatud: 11 Jaan 2005 22:52
Postitas andrusjo
Vahetasin just kõik õlid ära ja sai karpat veel näpitud,liigub igatahes palju paremini.Aga...tühikäigul lööb ikka õli tule põlema.Üle 90 sõites lööb nüüd sellise värina sisse et kohe kohe viskab autost välja.Ehk saame koos teiega ka nendest vigadest üle.Eelnevalt oli teist igatahes palju abi.Tänud teile kõigile selle eest.Ehk aitate ka nüüd.

Postitatud: 12 Jaan 2005 09:04
Postitas rav
Vibra vastu vast vahekasti reguleerimine aitab...
Postitatud: 12 Jaan 2005 09:21
Postitas mess
Aga millised sul tühikäigupöörded on sel ajal, kui õli tule põlema lööb? Kui normis 800 - 1000 pööret minutis siis tuleks viga kindlasti hõredast mootorist otsida. Olles värske autoomanik, siis sa õli kulu kohta ilmselt midagi ütelda veel ei oska, aga ehk küsid eelmise omaniku käest. Tavaliselt on õli rohkem pandud just seetõttu, et kipub tema kusagile kaduma. Kas siis lekib kusagile N: plokikaane tihendi vahelt, läbi rõngaste jne. Kas mootor sinist suitsu ka ajab?
Kui õli tuli seetõttu põlema lööb, et tühikäigu pöörded madalad, siis viga reeglina lisaseadmetes - karpas, süütes. Aga nagu aru saan, siis see osa sul juba läbi käidud.
Vibra võib olla tulla tõesti juba sajast asjast, alates laagritest, kummidest ning vahe- ja käigukastide, kardaanideni välja.
Postitatud: 12 Jaan 2005 14:52
Postitas andrusjo
Eelmistelt omanikelt pole mõtet midagi küsida need on ise parajad lambad.Ei teadnud et nival on pidev nelivedugi,rääkimatta sellest mis kangid need teised on.
Pöörde on ilusti 900-1000 peal tühikäigul.
Aga karteri tuulutusest tuleb sinist suitsu ilmeslt ootab ees ikka rõngaste vahetus.
Oskab keegi öelda kust võiks saada tagumiste varraste kinnitusi (ei tea kuidas neid nüüd nimetataksegi)need mis silla küljest põhja külge tulevad.Vot neid oleks mul vaja,on neid kuskil müüa või keerab ise keegi neid.
Postitatud: 12 Jaan 2005 16:26
Postitas Tegija
Kui õli tule juba tühikäigul põlema lööb,siis ilmselt ka saaled ära.
Postitatud: 12 Jaan 2005 18:38
Postitas põletaja
õliga võib ka selline lugu olla et vajab lihtsalt vahetust et lihtsalt see osa mis üle on on kas bensiin või muu vedel asi
Postitatud: 12 Jaan 2005 22:34
Postitas Laurimetall
kuna pole jõudu ja karterituulutusest tuleb suitsu ning tühikäigul õlirõhk madal ( Mootor hõre) Natuke aitab ,kui vahetada rõhgad ja saaled ,kuid varem või hiljem hakkab siis sama jama korduma.
Postitatud: 12 Jaan 2005 23:43
Postitas andrusjo
seega...mis siis teha.viia vana niva emexisse ja sammud lada eesti poole uut ostma?