
nival jõudu ja kiirendust vajaka
nival jõudu ja kiirendust vajaka
nival jõudu ja kiirendust vajaka
Ostsin niva 80a aga ei lähe teine mitte kohe edasi ja jõuga on kah nagu tuuga.Peale on pandud uus jagaja uued küünlad.aga tühikäigul lööb õli tule põlema.Kas on võimalik et asi süütes ja garbussis?Või pean hakkama mõtlema uuele mootorile?


-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
kui kontakti vahe on liiga suur ,siis kõrgematel pööretel hakkab vahele jätma nii 3000-4000 pööret ( Kindlasti teades mootori seisukorda pole raske ütelda ,mis viga olla võib või kus kandis viga on ) Kuid tundmatu mootori korral võib olla asi juba liiga kulunud mootoris mõõtes kompressiooni silindrites ära peax olema selge ,milleks see mootor on võimeline ,millex mitte. ( Teadmatusest pole mõtet kohe uut mootorit peale tõstma hakata.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
noo aga auto ju 80 aasta 17 aastat on päris pikk aeg ,et mootorit läbi sõita ( Naisted ei pruugi eriti selle jõu puuduse pärast muret tunda) Kindlasti aitaks natuke läbisõidu teadmine ,kuid vene omadel võib see spidomeeter olla juba mitu tiiru teinud. kui võimalik lase töökojas kompresioon ära mõõta ,kui ise ei ole võimalik. Kuskil 9 kandis olex väga hea nii vana auto kohta. Siis saab karpat veel timmida ja süüdet ning kus see jõud ja minek ikka jääda saavad.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Vahetasin just kõik õlid ära ja sai karpat veel näpitud,liigub igatahes palju paremini.Aga...tühikäigul lööb ikka õli tule põlema.Üle 90 sõites lööb nüüd sellise värina sisse et kohe kohe viskab autost välja.Ehk saame koos teiega ka nendest vigadest üle.Eelnevalt oli teist igatahes palju abi.Tänud teile kõigile selle eest.Ehk aitate ka nüüd.

-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Aga millised sul tühikäigupöörded on sel ajal, kui õli tule põlema lööb? Kui normis 800 - 1000 pööret minutis siis tuleks viga kindlasti hõredast mootorist otsida. Olles värske autoomanik, siis sa õli kulu kohta ilmselt midagi ütelda veel ei oska, aga ehk küsid eelmise omaniku käest. Tavaliselt on õli rohkem pandud just seetõttu, et kipub tema kusagile kaduma. Kas siis lekib kusagile N: plokikaane tihendi vahelt, läbi rõngaste jne. Kas mootor sinist suitsu ka ajab?
Kui õli tuli seetõttu põlema lööb, et tühikäigu pöörded madalad, siis viga reeglina lisaseadmetes - karpas, süütes. Aga nagu aru saan, siis see osa sul juba läbi käidud.
Vibra võib olla tulla tõesti juba sajast asjast, alates laagritest, kummidest ning vahe- ja käigukastide, kardaanideni välja.
Kui õli tuli seetõttu põlema lööb, et tühikäigu pöörded madalad, siis viga reeglina lisaseadmetes - karpas, süütes. Aga nagu aru saan, siis see osa sul juba läbi käidud.
Vibra võib olla tulla tõesti juba sajast asjast, alates laagritest, kummidest ning vahe- ja käigukastide, kardaanideni välja.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Eelmistelt omanikelt pole mõtet midagi küsida need on ise parajad lambad.Ei teadnud et nival on pidev nelivedugi,rääkimatta sellest mis kangid need teised on.
Pöörde on ilusti 900-1000 peal tühikäigul.
Aga karteri tuulutusest tuleb sinist suitsu ilmeslt ootab ees ikka rõngaste vahetus.
Oskab keegi öelda kust võiks saada tagumiste varraste kinnitusi (ei tea kuidas neid nüüd nimetataksegi)need mis silla küljest põhja külge tulevad.Vot neid oleks mul vaja,on neid kuskil müüa või keerab ise keegi neid.
Pöörde on ilusti 900-1000 peal tühikäigul.
Aga karteri tuulutusest tuleb sinist suitsu ilmeslt ootab ees ikka rõngaste vahetus.
Oskab keegi öelda kust võiks saada tagumiste varraste kinnitusi (ei tea kuidas neid nüüd nimetataksegi)need mis silla küljest põhja külge tulevad.Vot neid oleks mul vaja,on neid kuskil müüa või keerab ise keegi neid.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061