nival jõudu ja kiirendust vajaka

nival jõudu ja kiirendust vajaka

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

nival jõudu ja kiirendust vajaka

Postitus Postitas andrusjo »

Ostsin niva 80a aga ei lähe teine mitte kohe edasi ja jõuga on kah nagu tuuga.Peale on pandud uus jagaja uued küünlad.aga tühikäigul lööb õli tule põlema.Kas on võimalik et asi süütes ja garbussis?Või pean hakkama mõtlema uuele mootorile?
:rolleyes
m
mauer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Nov 2004 17:31
Asukoht: Tartu-Laeva
Autod: Lada Niva 1,7i ; BMW 525tds; Wolksvagen passat 1,9 tdi

Postitus Postitas mauer »

äkki on õli vähevõitu,sellest ka õlitule süttimine.süütes ja karbussis võib küll viga peituda.Süüde õigeks, karpa puhastada ja masin võib jälle sõita.
kontrollida võid ka veel kontaktide korrasolekut,endal oli nendega jama ja masin samamoodi ei jõudnud minna
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

krt õli on sinna isegi liialt palju kallatud(eelmine omanik)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

kui kontakti vahe on liiga suur ,siis kõrgematel pööretel hakkab vahele jätma nii 3000-4000 pööret ( Kindlasti teades mootori seisukorda pole raske ütelda ,mis viga olla võib või kus kandis viga on ) Kuid tundmatu mootori korral võib olla asi juba liiga kulunud mootoris mõõtes kompressiooni silindrites ära peax olema selge ,milleks see mootor on võimeline ,millex mitte. ( Teadmatusest pole mõtet kohe uut mootorit peale tõstma hakata.
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

selle autoga sõitsid 97a alates 2 naisterahvast 2 km päevas piimale ja lehe järgi.kas võib viga otsida ka sellest
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

noo aga auto ju 80 aasta 17 aastat on päris pikk aeg ,et mootorit läbi sõita ( Naisted ei pruugi eriti selle jõu puuduse pärast muret tunda) Kindlasti aitaks natuke läbisõidu teadmine ,kuid vene omadel võib see spidomeeter olla juba mitu tiiru teinud. kui võimalik lase töökojas kompresioon ära mõõta ,kui ise ei ole võimalik. Kuskil 9 kandis olex väga hea nii vana auto kohta. Siis saab karpat veel timmida ja süüdet ning kus see jõud ja minek ikka jääda saavad.
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

Surve 9 ja 10 vahel aravati et aeg rõngaid vahetada.Kas aitab ainult nende vahetusest?Ei taha nagu asjata kah raha matta lõpuks tuleb ikka välja et pane uus mootor.
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

Keerati süüdet ja näpiti garbussi aga eriti ikka kasu ei ole.Kas annab veel midagi teha ?(äkki sattusin lihtsalt lollide mehhaanikute otsa)
m
mats
Suletud kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas mats »

Lihtsad asjad veel - vaata kas sumps pole lömmis, kas õhufilter on puhas, kas pole mitte pidurid (kaasaarvatud käsipidur) peal.
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

Uus õhu filter,sumpsis üks auk rohkem kui peaks ja pidurid on kah ok.
m
MarT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 26 Apr 2008 15:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas MarT »

mina vaataksin hoopis käigu ja vahekasti õlid üle
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Nival ka esirattalaagrite korrasolek tähtis,vaadata kas karburaatori teine siiber avaneb,kas nukkvõll on õiges asendis jne.Kontrollida kas keskdifri lukk on väljas.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

Vahetasin just kõik õlid ära ja sai karpat veel näpitud,liigub igatahes palju paremini.Aga...tühikäigul lööb ikka õli tule põlema.Üle 90 sõites lööb nüüd sellise värina sisse et kohe kohe viskab autost välja.Ehk saame koos teiega ka nendest vigadest üle.Eelnevalt oli teist igatahes palju abi.Tänud teile kõigile selle eest.Ehk aitate ka nüüd.:cool:
r
rav
Suletud kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas rav »

Vibra vastu vast vahekasti reguleerimine aitab...
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Aga millised sul tühikäigupöörded on sel ajal, kui õli tule põlema lööb? Kui normis 800 - 1000 pööret minutis siis tuleks viga kindlasti hõredast mootorist otsida. Olles värske autoomanik, siis sa õli kulu kohta ilmselt midagi ütelda veel ei oska, aga ehk küsid eelmise omaniku käest. Tavaliselt on õli rohkem pandud just seetõttu, et kipub tema kusagile kaduma. Kas siis lekib kusagile N: plokikaane tihendi vahelt, läbi rõngaste jne. Kas mootor sinist suitsu ka ajab?

Kui õli tuli seetõttu põlema lööb, et tühikäigu pöörded madalad, siis viga reeglina lisaseadmetes - karpas, süütes. Aga nagu aru saan, siis see osa sul juba läbi käidud.

Vibra võib olla tulla tõesti juba sajast asjast, alates laagritest, kummidest ning vahe- ja käigukastide, kardaanideni välja.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

Eelmistelt omanikelt pole mõtet midagi küsida need on ise parajad lambad.Ei teadnud et nival on pidev nelivedugi,rääkimatta sellest mis kangid need teised on.
Pöörde on ilusti 900-1000 peal tühikäigul.
Aga karteri tuulutusest tuleb sinist suitsu ilmeslt ootab ees ikka rõngaste vahetus.

Oskab keegi öelda kust võiks saada tagumiste varraste kinnitusi (ei tea kuidas neid nüüd nimetataksegi)need mis silla küljest põhja külge tulevad.Vot neid oleks mul vaja,on neid kuskil müüa või keerab ise keegi neid.
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Kui õli tule juba tühikäigul põlema lööb,siis ilmselt ka saaled ära.
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

õliga võib ka selline lugu olla et vajab lihtsalt vahetust et lihtsalt see osa mis üle on on kas bensiin või muu vedel asi
ostsid siis sõida
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

kuna pole jõudu ja karterituulutusest tuleb suitsu ning tühikäigul õlirõhk madal ( Mootor hõre) Natuke aitab ,kui vahetada rõhgad ja saaled ,kuid varem või hiljem hakkab siis sama jama korduma.
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

seega...mis siis teha.viia vana niva emexisse ja sammud lada eesti poole uut ostma?
Vasta