k: 76mm ploki puurimine79mm-seks
k: 76mm ploki puurimine79mm-seks
k: 76mm ploki puurimine79mm-seks
Lasin 03 ploki puurida remontmõõtu+0,4 aga kas oleks võimalik olnud puurida ka 79mm-seks. Kas silindri seina paksus oleks seda luband ja kui oleks siis kui suur oleks kubatuur ja võimsus? Nüüd oli küsimusi reas . Ehk oskavad teadjad mehed rääkida kas sellel on üldse mõtet.Mul praegu 013-el originaal 01-he mootor peal aga kole hõre. Sain 03 mootori ja tahan seda peale panna. Lasin ära puurida ja vända lihvida ja uued jupid on kõik juba olemas, ainult kokku panna.Lugesin siin foorumit ja siis tekkis selline küsimus.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
03 plokil(va.nn muldvalu plokk) on silindriseina paksus 4-4,5mm,seega puurides 79 mõõtu jääks seina paksuseks 2,5-3mm.
Siis oleks mootori töömaht 1,6.
Mootor oleks toimiv,kuid samas tööressurss lühem.
Tihtipeale puuritakse 03 plokki 79 mõõtu just selleks,et ära kasutada olemasolevaid 011 või 06 mootorist pärit olevaid,juba kepsudel kolbe.
Kuna silinder puuritakse vastavalt kolvile,siis kasutatud kolbide puhul jääb silindriläbimõõduks 78,9xx,kolbide kuluvuse võrra vähem.
Siis oleks mootori töömaht 1,6.
Mootor oleks toimiv,kuid samas tööressurss lühem.
Tihtipeale puuritakse 03 plokki 79 mõõtu just selleks,et ära kasutada olemasolevaid 011 või 06 mootorist pärit olevaid,juba kepsudel kolbe.
Kuna silinder puuritakse vastavalt kolvile,siis kasutatud kolbide puhul jääb silindriläbimõõduks 78,9xx,kolbide kuluvuse võrra vähem.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ooot... Ardi ,ega nüüd kolb nii täpselt syl.s ka ei istu ,et kulunud 79,0 kolvi järgi treitud syl. saaks alla nn.standardmõõdu ,st. 79,0.
Seda jama ei hakata juba sellepärast ette võtma ,et töötanud kolb ,mis on juba kümnendikus kulunud ,kipub paraku tiba ellipsis olema. Lihtsam ja odavam tuleb uus kolb osta.
Aga 03-st on vene ajal 06 küll tehtud ,sest syl.sein piisavalt paks.
79,2 jääb aga juba õhukeseks ,nii et - ühekordne rõõm.
Ahjaa! On ju alati võimalus mootorit hülssida ,aga "kuiva hülsi" vahetus jällegi kallis ja mahukas töö.
Veel õhukese hülsiga mootorist: see eksemplar ,millest mina kuulsin ,oli muutunud superjahutuseks ,st. syl.seina vähese jäägi tõttu oli teda võimatu kuumaks sõita.
Seda jama ei hakata juba sellepärast ette võtma ,et töötanud kolb ,mis on juba kümnendikus kulunud ,kipub paraku tiba ellipsis olema. Lihtsam ja odavam tuleb uus kolb osta.
Aga 03-st on vene ajal 06 küll tehtud ,sest syl.sein piisavalt paks.
79,2 jääb aga juba õhukeseks ,nii et - ühekordne rõõm.
Ahjaa! On ju alati võimalus mootorit hülssida ,aga "kuiva hülsi" vahetus jällegi kallis ja mahukas töö.
Veel õhukese hülsiga mootorist: see eksemplar ,millest mina kuulsin ,oli muutunud superjahutuseks ,st. syl.seina vähese jäägi tõttu oli teda võimatu kuumaks sõita.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt: