1. leht 1-st

probleem kaimisega

Postitatud: 30 Dets 2004 11:41
Postitas vazitehnik
Sobra auto, tegu siis tavalise 011 nega saad kuidagi moodi kaima siis plortsub ja teeb trikke, kui aga keerad jagaja mutrist vabaks ja hoiad teda teatud asendis siis laheb nagu lennuk poordesse, koik asjad muide jargi proovitud kontaktid on uued, jagaja kaas uus jne. Kuid mina pakkusin talle valja et viga voib olla laagris mille peal jagaja jalg jookseb kui see labi on siis pohimotteliselt peaks kontakti vahe ju muutuma. Pakkuge valja oma variandid mis voib viga olla

Postitatud: 30 Dets 2004 11:59
Postitas ffbi
Jagajas võib viga olla. Kui kinni hoiad siis see varras mis alla ulatub ei liigu. Aga kui jagajat käsitsi ei hoia siis hakkab see varras see loksuma. Jagaja varras tohib liikuda ainult üles-alla aga mitte kõrvale.

Postitatud: 01 Jaan 2005 16:23
Postitas vazitehnik
aga kas siis seal jagaja sees on mingi laager w, ning kas mootoriploki sees on ka laager.

Postitatud: 01 Jaan 2005 19:15
Postitas GTA
mootoriplokis laagrit pole. jagajal on plaadi, mille külge kontaktid kinnituvad, teisel poolel laager. selle vahetamine pole teab mis raske töö. jupp ise maksab ca 40-50.-

vaata ka seda teemat: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4179

Postitatud: 02 Jaan 2005 11:24
Postitas vazitehnik
nii votsin siis eile ohtul lahti kuid mingit laagrit pole seal ylevalpool, on aint yks puks kus sees see varras poorleb, akki mingi vanema tyybi jagaja

Postitatud: 02 Jaan 2005 16:46
Postitas GTA
Pilt
tahad suuremalt siis http://www.tuning.cz/ladaauto/nakresy/2104-05/zagi.jpg plaat kus all jagajalaager on, on joonisel 56
Pilt
sama asi 03/06 kohta, suuremalt http://www.tuning.cz/ladaauto/nakresy/2103-06/zagig.jpg ka seal on jagajaplaat nr. 56. selle all peab olema laager. see kinnitub korpuse sisse