98- bensiin LADA mootoris?
98- bensiin LADA mootoris?
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
98- bensiin LADA mootoris?
Lugedes uudist:
http://www.delfi.ee/news/majandus/majan ... id=9345744
Tekkis küsimus,kas tavaline LADA karburaatormootor, mis mõeldud AI93 -ga sõitmiseks nii kange kütuse ka üle elab.
Praegu sõidan nagu juhtub 91 või 95 kütusega.
http://www.delfi.ee/news/majandus/majan ... id=9345744
Tekkis küsimus,kas tavaline LADA karburaatormootor, mis mõeldud AI93 -ga sõitmiseks nii kange kütuse ka üle elab.
Praegu sõidan nagu juhtub 91 või 95 kütusega.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Minu masin 95ga häste sõita ei tahagi. Täna oli kohe meeldiv üllatus, kui Neste hinda langetas, nii soodsalt pole ammu tankinud. 98ga aasta otsa sõitnud ja sõidan ilmselt õige mitu aastat veel. Kui vahest harva rahast kahju on hakanud ja 95 olen pannud, siis massinal kohe kuidagi tuju s*tem.
Kui mootor korras, siis ei põleta see 98 küll mingeid klappe läbi. Soomes popsutavad paljud uunikumidki 99 kütusega ringi, sest see on ainus mitte E bensiin hetkel. Tuleb lihtsalt süüde parajaks sättida ning elame jälle.
Kui mootor korras, siis ei põleta see 98 küll mingeid klappe läbi. Soomes popsutavad paljud uunikumidki 99 kütusega ringi, sest see on ainus mitte E bensiin hetkel. Tuleb lihtsalt süüde parajaks sättida ning elame jälle.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
ise sõidan ka aeg-ajalt 98-ga, mingeid imelikke helisid, detonatsiooni ega kütusekulu suurenemist pole märganud. iseasi palju ma sõidan, läbisõit on ikka väga väike, suvega ca 1500km:D klapid on mõned tuhanded tagasi reguleeritud (soveldatud mitte) ja samal ajal sai ka uue nukkvõlli panna.
...aga olen kuulnud lada mootoritest, mis ei elanud paagitäitki shell v-power kütust üle, klapimajandus oli ära põlenud mõnesaja kilomeetriga. v-power oli 99 oktaaniga ja kindlasti väga hea kvaliteediga...
...aga olen kuulnud lada mootoritest, mis ei elanud paagitäitki shell v-power kütust üle, klapimajandus oli ära põlenud mõnesaja kilomeetriga. v-power oli 99 oktaaniga ja kindlasti väga hea kvaliteediga...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
See on selleks et toimub erksam põlemine aga kui surveastet pole tõstetud põletab see klappe. Ning aru saab alles siis kui on juba hilja. Ning minagi sõitsin enne talve korra 98 ja mootor töötas tõesti hästi. Aga kui ilmad läksid külmemaks ei tahtnud mootor algul korralikult töödata kui alles külm oli ning käivitamine oli ka vaevalisem.
-
hhullmaks
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
- Asukoht: Tallinn, mustamäe
- Autod: vaz2105
- Kontakt:
kõrge oktaaniarvu süüks küll klappide põlemist ei maksa ajada, oktaaniarv näitab detonatsioonikindlust ehk siis iseenesliku kiire põlemise kindlust suure rõhu all, klapid põlesid ülivanadel mootoritel , uunikumdel, millised tahtsid saada etüleerimata bensiini ehk siis kõrge pliisisaldusega bensiini millise määrimisomadused olid paremad kui tänapäevasel etüleeritud bensiinil. Sellised on minu teadmised ja mälestused koolipapade jutust, aga vaielge vastu kui teil on muud infot:)
-
-
llihtsaltmati
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
midagi reguleerima ei pea vastavalt 98 bensiinile..
tulenevalt suuremast detonatsioonikindlusest on võimalik keerata süüdet natuke rohkem varasemaks kui 95 bensiiniga sõites - sellest tulenevalt ka parem kiirendus madalatel pööretel (samas kõrgetel kaotad)
klapipilu peab ikkagi olema 0,15 külmal ja 0,2 soojal..
isiklikult sõitsin suvel paisumispiluga külmalt 0.18 - klõbises aga klappide avamine toimus järsemalt ja effektki oli tunda.. klõbinat oli ka parasjagu.
Kokkuvõtteks ärge hakake kohe midagi keerama - eriti kui pole vastavaid mõõteriistu või teadmisi millega oma reguleeringu õigsust kontrollida.
98 bensiin ei anna mingit ulme võimsust võrreldes 92 bensiiniga juurde.
samuti ei juhtu mingit imet sõites ainult 98 bensiiniga.
tulenevalt suuremast detonatsioonikindlusest on võimalik keerata süüdet natuke rohkem varasemaks kui 95 bensiiniga sõites - sellest tulenevalt ka parem kiirendus madalatel pööretel (samas kõrgetel kaotad)
klapipilu peab ikkagi olema 0,15 külmal ja 0,2 soojal..
isiklikult sõitsin suvel paisumispiluga külmalt 0.18 - klõbises aga klappide avamine toimus järsemalt ja effektki oli tunda.. klõbinat oli ka parasjagu.
Kokkuvõtteks ärge hakake kohe midagi keerama - eriti kui pole vastavaid mõõteriistu või teadmisi millega oma reguleeringu õigsust kontrollida.
98 bensiin ei anna mingit ulme võimsust võrreldes 92 bensiiniga juurde.
samuti ei juhtu mingit imet sõites ainult 98 bensiiniga.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."