TABEL plokikaane mahalihvimine mm vs surveaste [muudetud]
TABEL plokikaane mahalihvimine mm vs surveaste [muudetud]
Njahh lugu selline, et alumine ots on juba kokku laotud ja võimalus ainult peast nüüd võtta. Samas kui kaanest 2mm teeb sellesama teema tabeli järgi surveastme juba 10,4:1 siis plokist sama palju maha võttes peaks ju surve veel suuremaks minema kuna siis võetakse maha silindri suuruselt pinnalt vs kaanest, kus väiksemaks läheb ainult põlemiskambri osa..
Mulle pakub sama asi huvi mis logmanile.
Mulle pakub sama asi huvi mis logmanile.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Pidasin silmas tihendipinna puhastamist ainult lihvimise teel, eemaldades minimaalselt metalli.logman kirjutas:Ei saa hästi aru.olaaf kirjutas: ... kaane pind tasa ...
Mida see sõnakolmik täpselt tähendab?
Kui kaan veel osadeks pane nukkvõll ilma nookuriteta peale ja vaata kas too ilusti vabalt ringi käib - minu käsutuses olevatest plokikaantest päris mitmel on plokikaas ka pealt kõver veidi - eriti tähelepanelikult tuleks läheneda juba korra lihvitud plokikaantele!!! kõverat kaant pealtpoolt tavaliselt kontrollida ei vaevuta.
Sansa plokikaas millel nukkvõllid plaks ja plaks pooleks läksid oli pealt 0,2mm kõver ainult..
Kaanest mahavõttes õnnestub kindlasti madalama surveastmega masin detoneerima saada, kuna see lollakas pilu (~3mm) jääb kolvi ja plokikaane vahele.
Ainult kaanest 1,5-2mm võiks ju võtta.
NB! surveastet tõstes pead nii ehk naa muutma jagaja parameetreid veidi, kuna pauk levib silindris kiiremini pole nii varast süüdet enam vaja.
Selle tõttu on ka 2106 ja 21213 mootoritele mõeldud jagajatel erinevate parameetritega tsentrifugaalregulaator.
edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
Oleks vaja lihvida plokist 1,8mm ja väntvõll remont mõõtu, kus võiks leida inimest Tallinnas ja mis võiks maksma minna ?
Samas on kahjustada saanud ainult raamsaale liugpind, kas tasub kepsu liugpinda lihvima hakkata ?
Palju oleks surve aste mootoril kui kaanest on maha lihvitud 2,6 mm ja plokist veel lisaks 1,8 samas süvendiga kolvid - 5 cc ja põlemiskamber 30 cc ?
Samas on kahjustada saanud ainult raamsaale liugpind, kas tasub kepsu liugpinda lihvima hakkata ?
Palju oleks surve aste mootoril kui kaanest on maha lihvitud 2,6 mm ja plokist veel lisaks 1,8 samas süvendiga kolvid - 5 cc ja põlemiskamber 30 cc ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui vänt 80 ja kolb 79,4 ja kolb jääb tasapinnast 0,3mm allapoole siis SA=~10,4
lihvivad:
Tõukur AS http://www.toukur.ee/?mis=kontakt
härra Detjonõshev https://www.1182.ee/et/jevgeni-detjonoshev-fie
lihvivad:
Tõukur AS http://www.toukur.ee/?mis=kontakt
härra Detjonõshev https://www.1182.ee/et/jevgeni-detjonoshev-fie
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Re: TABEL plokikaane mahalihvimine mm vs surveaste [muudetud]
tere, sooviks teada palju saaks lihvida plokikaanest, et klapid vastu kolbe käima ei hakkaks? ja palju surveaste olema peab, et 98-ga sõita?
aitäh
aitäh