1. leht 1-st
P: masin järsku uimane
Postitatud: 12 Dets 2004 16:35
Postitas laizk
lolli peaga sai karbussi küljes ühte naljakat plastikjublakat näpitud (alumisel pildil nr1) ja nüüd häda käes:(
tuli välja, et see on segukruvi.
tulemus: auto kiirendus on

ja üle 140 ei jookse:(
vanasti sai ikka opeli pannidele kohti kätte näidata ja 160 läks vabalt...
küsimus:
1)mida see segu kruvi täpsemalt teeb? reguleerib bena ja õhu vahekorda? aga mis sellest sõltub?
2) kas hetke kukkunud näitajad tähendavad seda, et segu on lahjem (bena annab vähem peale) ja seega on ka bena kulu väiksem?
3) mis pidi see kruvi käib? kas päripäeva teeb segu rikkamaks või vastupidi?
kui mu bena kulu oluliselt väiksem pole ( vaevalt, sest ma pean ju palju rohkem pedaali tallama, et harjutud tulemust saada), siis tahaks ikka vana olemist tagasi
EDIT: lugedes Samara raamatut tekkis küsimus, mis vahe on:
regulirovotsnõi vint kolitsestva smesi
regulirovotsnõi vint katsestva (sostva) smesi
Postitatud: 12 Dets 2004 18:24
Postitas laizk
edasiste vaidluste vältimiseks:

Postitatud: 12 Dets 2004 18:30
Postitas põletaja
tühikäigu segukruvi (koguse)
Postitatud: 12 Dets 2004 18:45
Postitas laizk
mida see siis teeb ja mille poolest nr1 erineb nr2-st?
Postitatud: 12 Dets 2004 19:02
Postitas logman
1 on koguse kruvi. Reguleerib segusiibri asendit tühikäigul kui ma nüüd pildilt õigesti aru saan.
2 on kvaliteedi kruvi. Reguleerib segu kvaliteeti ,st. rikkamaks-vaesemaks.
Kui asub benakanalis ,siis kinni keerates lahjendab segu.
A tegelikult kas seal raamatus siis kirjas pole ,et mida ja kuidas timmida? Kui muidu ei saa ,lenda heitgaaside stendi ,las panevad seal õigeks. Vaata jä küsi siis täpselt mis milleks ,et saaksid pärast enda tagumiku järgi üle mudida ,kui nende timming ei meeldi.
Postitatud: 12 Dets 2004 19:08
Postitas laizk
ok... aga ma näppisin ainult nr1 kruvi...miks mu kiirendus siis halvemaks läks? või võib see olla mingil määral seotud sassis elektriga armatuuris? originaal mass ütles üles ja sai süütelukku veetud mingi suvaline juhe...
Postitatud: 12 Dets 2004 19:18
Postitas logman
Hmm... Juhtmete kohapealt ütlen ,et kui see eelmine juhe läks raudselt keresse ,siis tuleks ikka endine skeem taastada. Sama kehtib muude traatide asendamise kohta. Muidu ei võta varsti hobune kah oma suure peaga kinni ,mis keemia kokku aretatud on. Teisisõnu - ükskski standardskeem ei kehti.
Postitatud: 12 Dets 2004 19:33
Postitas laizk
ühesõnaga jõu puudumine ei saa olla süüteluku liiga väikese massi viga või ükskõik millise massi, mis on armatuuri all?
autol oli peal signa, mis oli katki. pärast selle eemaldamist ei olnud enam süütelukus massi ja ma pidin sinna vedama suvalise juhtmega uue massi kerelt...
aga kuhu võiks minna see pistik joonisel nr1 juurest? sest auto uimasus on tulnud pärast selle kruvi kruttimist ja eletri jama.... või on veel mingi võimalus?
Postitatud: 12 Dets 2004 21:14
Postitas logman
See juhe ,nagu pildilt paistab ,peaks katkestama midagi kui pedaali tallad. Kas ta võtab nüüd tühikäigu järelt ära või hakkab katkestus siis kui oled pedaali tallanud juba poole võrra ,st.sinnamaani kui vajadus oleks avada teine segusiiber. Mis asi avab 08 -l teise siibri? Ma ei ole kunagi kaheksa karpat näppinud.
Postitatud: 13 Dets 2004 00:35
Postitas laizk
nii... oma õige nigela vene keelega sai õige koht välja otsitud ja tõesti on seal mingi elektrijama ka veel... ühesõnaga... võtan ette ammuse mõeldud tee ja käin ära Lada esinduse diagnostikas... 300 eeku mootoridiagnostika + karpa ja muu värgi regull.
ei näpi mina enam nii pea oma karpat:sein
teema lukku!
Postitatud: 13 Dets 2004 17:25
Postitas mess
See juhe, mis pildil on, annab signaali selle kohta, kuna segusiiber suletud on. See, kuhu see juhe täpselt minema peab sõltub juba ülejäänud süsteemist. Mõnel läheb see ajusse, mõnel mitte.
PS! värsked moderaatorid võiksid teemade sulgemisega veidi piiri pidada. Juhul, kui teema võiks huvi pakkuda ka teistele siis ei maksa seda kohe autorite palve peale sulgema joosta. Pigem kohendage teemade pealkirju ning tekitage ühtne 08 karbussi teema, millest ka teistel kasu võiks olla.