Algselt postitas: No fear
Mootori keerasin ise sõbra siksilt maha see oli töökorras ja puha lihtsalt tahaks paremat minekut autole ,et lihviks nats plokikaant ja treiks hooratast......kui lihvisid 0,6mm palju siis kompresioon oli ja kas rohkem ei kannata lihvida....
Nii ,mingisuguse tabeli said nüüd siit ja ühe tabeli leiad lisaks tänase posti seast.
Mis puudutab konkreetselt minu toimingut ,siis tookord oli suht vaene aeg. Aastaks kirjutati 93 vist. Mul polnud tarvis mingit ilget püssi ,tahtsin vaid pisut võimu juurde endise küttekulu juures. Olin lugenud ,et esimesed ladad tulid suurema surveastmega (8,8 siis) ja 74-75 hakati 8,5-ga neid mootoreid peale panema. Langetamise põhjuseks toodi "mootori ühtlasem töö samade võimsusnäitajate juures". Tegelikult lendasid siglad aga "hirmsasti"edasi ,oli liialt palju avariisid ja võmmid ei saanud teinekord nokatsitele järelegi. Siis organid käskisidki tehasel midagi ette võtta.
Mootorist ,mille tegin ,võid huvi korral lugeda foorumist. Otsi üles. Seal kõik toimingud kirjas. Liikus see käru ikka 95-ga ,mis just paar aastat ennem oli turule tulnud.
Mina jäin väga rahule kõigi näitajatega. Tõsi ,sõitsin üle 70 000 km ,aga siis juhtus mingi soga minema nukkvõlli kanalisse ning puuduliku õlituse tõttu läks ühe klapi jagu sektsiooni lepikusse(nukk maas ja nookur läbi).
Samal ajal tulid esisilla vasakpoolsed kinnituspoldid ka raamist läbi ja otsustasin käula maha müüa. Kahjuks
Ilus oli rsk!!!
vt. mootor ja väljalase - sil.kaane kerge modimine
edit: surveid ei mõõtnud kunagi ,sest polnud põhjust. Astet aga ei tahtnud sellepärast ka suuremaks ajada ,et igal asjal on teatud reserv ja keegi ei teadnud kui tugev nii palju läbisõitnud mootor enam on. Uuega võid ju pulli teha ,aga vanaga?
