Mootori surveaste kyssa
Mootori surveaste kyssa
Mootori surveaste kyssa
Sai siis silindritel surveastet möödetud 3-l oli 11,5 aga 4-ndal oli aga surveasteks 14,5 , kas viimane liiga kõrge ei ole ??? Või millest selline asi tingitud ????
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
liigne õli silindris ilmselt,
mõõtsid sa ikka survet - surveaste on suhtarv
ehk on ka keegi kunagi surveastet tõstnud ja nüüd mootor kulunud ja esimesed 3 silindrit hõredad
kas mootoril esineb õlikulu?
kas mootor suitseb?
kas mõõtsid külmal mootoril (objektiivse tulemuse saavutamiseks soovitatakse paar päeva lasta autol niisama seista, et õli jõuaks silindriseintelt/rõngaste vahelt ära vajuda täielikult ja siis külmalt mõõdad)
mõõtsid sa ikka survet - surveaste on suhtarv

ehk on ka keegi kunagi surveastet tõstnud ja nüüd mootor kulunud ja esimesed 3 silindrit hõredad

kas mootoril esineb õlikulu?
kas mootor suitseb?
kas mõõtsid külmal mootoril (objektiivse tulemuse saavutamiseks soovitatakse paar päeva lasta autol niisama seista, et õli jõuaks silindriseintelt/rõngaste vahelt ära vajuda täielikult ja siis külmalt mõõdad)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Sa oled vist küll surve või veel pedantlikumalt öeldes töösurve ja surveastme sassi ajanud.Surveastet üritasin kunagi mõõta ,aga ei suutnud kuidagi välja arvutada põlemiskambri mahtu. Ma sõna otseses mõttes MÕÕTSIN siis süstla ja erinevate vedelikega aga see ei õnnestunud ,sest kõik nad käitusid erinevalt: märgamine jne.Algselt postitas: saastaja
Sai siis silindritel surveastet möödetud 3-l oli 11,5 aga 4-ndal oli aga surveasteks 14,5 , kas viimane liiga kõrge ei ole ??? Või millest selline asi tingitud ????
Kui sa nüüd surveid mõõtsid ,siis on selle ühe püti erinevus jah nats imelik. Kui kõik oleksid ühtlaselt 14,5 ,siis poleks ulgumiseks põhjust ,kõrgem surve tähendab vaid seda ,et selle sil.ga on kõik OK. Pigem uuri teisi kui ühtlasemat mootori tööd igatsed. Kuigi ega nende näitajal ka veel SOS ei ole.
Lõpuks lepiks ikka kokku ,et SURVEASTET ARVUTATAKSE JA SURVEID MÕÕDETAKSE.
- petz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
- Asukoht: Tartu, Põlvamaa
- Autod: VAZ 1111 OKA
Tegemist siis minu mosse mootoriga (Uzam 331.10). Polnud lihtsalt ise arvuti juures ja lasin tuttaval küsimuse üles panna. Kõrgem kompressioon on esimeses silindris. Mõõtsin soojal mootoril. Mootor võtab õli umbes liitri kümne tuhande km-i kohta. 215 000 km sõitnud mosse mootori kohta vist vägagi hea tulemus. Ei suitse! Ka muud näitajad normis. Mootorit ei ole seni remonditud ega lahti võetud. Raamatust leidsin, et 11,5 on hea tulemus, aga 14,5 ei tohiks ju ka uuel mootoril olla?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mõõda surved külmal seisnud mootoril, ntx hommikul enne tööle minekut..
ilmselt ongi 1 silindri õlirõngas kulunud ja karta on et terve mootor. (selgub hommikul mõõtes..)
mina soovitan mitte midagi ette võtta ja kuni mootor liigub rahuliku südamega sõita.
kui on kibe tahtmine midagi teha siis vaheta kolvirõngad, aga seda saab jällegi täpsemalt teada külmast peast mõõdetud survete järgi..
-edu-
ilmselt ongi 1 silindri õlirõngas kulunud ja karta on et terve mootor. (selgub hommikul mõõtes..)
mina soovitan mitte midagi ette võtta ja kuni mootor liigub rahuliku südamega sõita.
kui on kibe tahtmine midagi teha siis vaheta kolvirõngad, aga seda saab jällegi täpsemalt teada külmast peast mõõdetud survete järgi..
-edu-
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- petz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
- Asukoht: Tartu, Põlvamaa
- Autod: VAZ 1111 OKA
Eelmisest mõõtmisest läbitud u 2000 km. Seekord mõõtsin siis seisnud külma mootori puhul ja sain järgmised tulemused:
esimene silinder: 14,2 (enne soojalt 14,5)
teine silinder: 11,2 (enne soojalt 11,5)
kolmas silinder: 11,2 (enne soojalt 11,5)
neljas silinder: 13,2 (enne soojalt 11,5 - kahtlustn viga mõõtmisel, kuigi mõõtsin kaks korda)
Muud näitajad: õlikulu 120 ml/1000 km
Kütusekulu maanteel 90 km/h, talvekummidega: 7,2 l /100 km.
Mootor käivitub hästi iga ilmaga ning teisi probleeme ei esine.
Mida arvata nii suurtest surve erinevustest ning kas on põhjust muretsemiseks ja mootori remondiks või hoopis HADO kasutamiseks?
esimene silinder: 14,2 (enne soojalt 14,5)
teine silinder: 11,2 (enne soojalt 11,5)
kolmas silinder: 11,2 (enne soojalt 11,5)
neljas silinder: 13,2 (enne soojalt 11,5 - kahtlustn viga mõõtmisel, kuigi mõõtsin kaks korda)
Muud näitajad: õlikulu 120 ml/1000 km
Kütusekulu maanteel 90 km/h, talvekummidega: 7,2 l /100 km.
Mootor käivitub hästi iga ilmaga ning teisi probleeme ei esine.
Mida arvata nii suurtest surve erinevustest ning kas on põhjust muretsemiseks ja mootori remondiks või hoopis HADO kasutamiseks?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ei taha olla nüüd sinu eest otsustajaks ,a kui kõik muu on korras ,ma mõtlen küünlad puhtad jne. ,siis ei sibliks mina küll veel mootori kallal midagi. Sõidaks rahulikult edasi ,lihtsalt hoiaks teda kõrgendatud tähelepanu all.
Kui nüüd millalgi peaks õlikulu järsult tõusma ,siis vähemalt tead kust põhjust otsida. Enne mootori lammutamist ei saa kahjuks ka midagi valmis otsida ja nii ikkagi annaksin piitsa ,kuni kestab.
Kui nüüd millalgi peaks õlikulu järsult tõusma ,siis vähemalt tead kust põhjust otsida. Enne mootori lammutamist ei saa kahjuks ka midagi valmis otsida ja nii ikkagi annaksin piitsa ,kuni kestab.