1. leht 1-st
sõidan lugedes kilomeetreid (probleem)
Postitatud: 07 Dets 2004 09:41
Postitas leintz
masin 2107
maantee sõidul ca peal 10 km....(mootori temp normis, pinged ok)...hakkab 10-20 sekundi jooksul masina jõud langema...(annad gaasi juurde ikka tempo langeb)....kuni sureb välja......käivitad 30 sekundi pärast saad jälle ca 5-10 km sõita (mida kauem masin seisab, seda pikemalt saad sõita)...ja kõik kordub....viimasel ajal eriti niiskete ilmadega...
mis jama võib olla.....igaks juhuks puhastasin jagaja kaane ja kõrgepinge juhtmed....vaatasin küünlad üle reguleerisin sädeme vahemikud õigeks...samuti ka katkesti kontaktivahed...puhastasin bensiinipumbas ja karbussis olevad bensufiltrid....igaks juhuks ka karteri tuulutuse (Õhufilter on uus)
ehk on tarkadeklubil miskit veel välja pakkuda....
ah jaa...maanteel kui masinal jõud ja kiirus hakkasid langema....ma tasa surusin aga pedaali kõvemini ja järsku oleks nagu kork eest ära lennanud....masin kiirendas nii mis kole....
Postitatud: 07 Dets 2004 09:46
Postitas Pets
vaakum paagis, arvan. proovi ilma korgita sõita või kui kõik kordub kuula korki maha keerates kas susiseb.
Postitatud: 07 Dets 2004 09:46
Postitas olaaf
kas õhufilter on talveasendis
kas sõites/tühikäigul bensiinifilter on ikka täis?
Postitatud: 07 Dets 2004 09:55
Postitas leintz
varem ei ole seda vaakumiprobleemi ei olnud...(2 aastat olen sõitnud)....korki maha keerates ei susise...pigem ütleks, et garaa?haiseb bensu järgi
õhufilter on talve asendis (eelmisel talvel ka ei olnud probleeme)
"kas sõites/tühikäigul bensiinifilter on ikka täis?"
raske öelda...kuidas kontrollida ?....tõmmata käsitsi pumbast peale ?...
mu massinal pole seda läbipaistva seinaga bensufiltit...kõik sisse ehitatud
Postitatud: 07 Dets 2004 11:36
Postitas Agur
puhasta karpa korralikult ära.
Postitatud: 07 Dets 2004 11:47
Postitas leintz
teen karpa seibideks või on mingeid konkreetseid soovitusi ?
Postitatud: 07 Dets 2004 11:55
Postitas olaaf
võta karpa lahti, puhasta emulsioonikaevud ja vahekanalid korralikult ära (parem leota veel karpat ilma membraanideta nitrolahustis või atsetoonis ööpäev)
Postitatud: 07 Dets 2004 13:03
Postitas leintz
on see jube töö?...(põle eales karbussi maha võtnud)
Postitatud: 07 Dets 2004 14:50
Postitas Laurimetall
jube pole ,kuid jama. Kõik kummi detailid ja membraanid tuleb ära võtta . Muidu oled neist ilma.
Postitatud: 07 Dets 2004 16:12
Postitas mess
Mis karbussiga sõidad? See sümptom, et suure gaasi surumise peale käib nõks ja järsult kiirendab, tundub nagu teine kamber ei taha hästi avaneda.
Ega sul juhuslikult Solex karbuss pole? Sellel on külma mootoriga suure koormuse vältimiseks teise kambri avamise blokeering, akki seal mingi kotermann.
Postitatud: 07 Dets 2004 17:02
Postitas fuzzbu
mul TÄPSELT sama probleem. sa oled selle siin nii hästi lahti seletanud. endal mul ka 06 mootoriga 07
Postitatud: 07 Dets 2004 20:01
Postitas stn8832
sama mure mulgi a mul tuleb see ja läheb kuidas tahab... kõige rohkem ühtlase, kiire ja pika sõidu ajal esineb lihtsalt ei lähe enam mingi hetk aint täis gaasiga (pena kulu 18 sajale) viimane kord oli --- akkas nagu mootoril hinge kinni tõmbama , lasin pöörded mõned korrad nö. tühjaks siis jälle sain nati aega sõita ja siis mingi hetk tuli jälle ja siis jälle kadus ja lõpuks oli üks sinlinder tagant ära- küünal muˇˇis see vahetatud jälle kõik korras ---- a nüüd jälle ujus kala välja ja kadus kohe----- vahetatud on pump, paak pestud torud,voolikud suruõhuga puhtaks lastud, filter on silmini gerasiini täis jagaja ja juhtmed kõik korras-- no ei saa mina aru

see nigu ei trundu kah loogiline et kui õhupuhasti vales asendis -- siis ju oleks kogu aeg jama
Postitatud: 07 Dets 2004 20:12
Postitas motamees
Algselt postitas: stn8832
see nigu ei trundu kah loogiline et kui õhupuhasti vales asendis -- siis ju oleks kogu aeg jama
Ei ole kogu aeg jama. See jäätumine sõltub õhuniiskusest ja temperatuurist. Talvel kõva külmaga võib probleemi mitte esineda, kuna puudub niiskus õhus. Kõige valusam null kraadi ümbrus - ka plusspool.
Postitatud: 07 Dets 2004 21:39
Postitas Laurimetall
Arvate ,et asi on siis külmas , õhus ja niiskuses!!! Normaalselt see nii olla ei tohiks arvatavasti ikka karpas see viga on . Peaaegu iga mootor ,mida näinud olen ,kus omanik ise midagi ei tea . Karpa on niisuguse sodi kihiall. ujuki kamber on vett ja õhukest sodi täis . Lõõrid on väga mustad poldid ja mutrid on lahti poolenisti . Ühel oli isegi ülemineku düüs ära kukkunud küljest . Teise kambri vaakum 50% kas avaneb või mitte ,sest peal on ikka karpa kaaneni ulatuv bena kiht ,mida minumeelest olla ei tohiks .Põhimõtteliselt lastaxe ringi ühe lõõriga ja toore peal.
Postitatud: 08 Dets 2004 08:36
Postitas leintz
selege...järeldus, et karpa seibideks (muuseas ei ole solex)...eks siis vaata mis edasi saab....siia veel illustratsiooniks massina süütenüünal mis 30000 km läbinud...käis ikka veel...ja käib edasi
http://www.hot.ee/leintz/30000km.JPG
mis see pruun kivikõva pläga seal elektroodi küljes on...kes teab ?
Postitatud: 08 Dets 2004 09:32
Postitas olaaf
pakuks klapisääred või kulunud kolvigrupp

Postitatud: 08 Dets 2004 13:39
Postitas 2107
sain nati aega sõita ja siis mingi hetk tuli jälle ja siis jälle kadus ja lõpuks oli üks sinlinder tagant ära- küünal muˇˇis see vahetatud jälle kõik korras
Kui pidevalt läheb ühe silindri küünal vahetamisest hoolimata mustaks, siis see silinder nähtavasti kulunud. Vaja surveid mõõta mootoris.
Postitatud: 08 Dets 2004 13:48
Postitas leintz
kõik küünlad nägid sellised käkid välja (PS. õli võtab ka nagu loom)
Postitatud: 08 Dets 2004 18:07
Postitas burner
kapremont on raudselt kindel ja kõige mõttekam lahendus.