1. leht 1-st
rõngaste paisumispilud?
Postitatud: 05 Dets 2004 14:03
Postitas master Yoda
Terv. Üritan 06 mootorit kokku saada, abiks Fiat 126 Haynesi manuaal. Seal on kirjas küll, et lükka uus rõngas silindri keskele ilusti horisontaali ja mõõda "endgap". Aga pole öeldud, mis need õiged väärtused on siis!!
Praegu tundub, et esimesel rõngal ja õlirõngal on vahe 0,25 mm kandis. (Teist rõngast pole veel proovinud)
Ehk oskab keegi öelda, on need OK?
Tänud ette!
Postitatud: 05 Dets 2004 16:18
Postitas Kristo
Raamat ("Sõiduautode Remont") annab nii surve- kui õlirõngastel lukuvahedeks 0,20-0,35mm, niiet 0,25mm käib küll.
Postitatud: 09 Dets 2004 09:33
Postitas margo965
Ja mis hakkab toimuma, kui lukuvahed lubatust suuremad?
Postitatud: 09 Dets 2004 10:22
Postitas logman
Ega suured rõngavahed suurt muud pahandust tee kui ,et su mootorike ei arenda täit võimsust. Kui nüüd töö käigus ta veel kulub ,siis saad kokku puutuda selliste nähtustega nagu surve karteris ,suur õlikulu ,suitsev väljalase ,veel lahjem edasiminek ,nõgised küünlad ,kütte mittetäielik põlemine ,klappide nõgitumine ,suur küttekulu ,uus remont jne. ....
Seega - mootor on auto süda ja seda tuleb hoida! Kui remondiks läheb ,siis ülejala tegemist ta sulle ei andesta.