1. leht 1-st

surve mõõtmise erinevus

Postitatud: 30 Nov 2004 08:45
Postitas kaimo
paberite järgi peaks survet mõõtma soojal mootoril. seega küsius, et kui ei taha seal kuuma mootorit näppida ja mõõdad külmal mootoril, palju siis see surve olla võiks?

Postitatud: 30 Nov 2004 12:04
Postitas olaaf
12
erineda üle 0,5 at ei tohiks.
väiksemad surved võivad olla tingitud ka klappide ebatihedusest, samuti ka kolvigrupi üldisest kulumisest :)
surveid mõõda ikka külmalt!

Postitatud: 30 Nov 2004 14:21
Postitas jeejee
Algselt postitas: olaaf
12
12 on ülihea, minu käest ei ole veel ühtegi sellist mootorit läbi käinud. Kõige parem on olnud 11 kõigis silindrites ja see oli mu enda oma. :D
Aga üldiselt kui veel 8 on, siis kannatab sõita ja äkki läheb talvel käima ka :lol

Postitatud: 30 Nov 2004 14:59
Postitas kenu
5 at käib veel väga hästi

Postitatud: 30 Nov 2004 22:32
Postitas kaimo
ma lasin klappe freesida ja vahetasin mootoril kõik rõngad ka ära, kuid üle 9 at ikke ei saa :flaming

Postitatud: 01 Dets 2004 11:52
Postitas jeejee
Algselt postitas: kaimo
ma lasin klappe freesida ja vahetasin mootoril kõik rõngad ka ära, kuid üle 9 at ikke ei saa :flaming

Äkki petab mõõteriist??

Postitatud: 01 Dets 2004 12:41
Postitas hullmaks
5 at on kül sigavähe

Postitatud: 01 Dets 2004 15:45
Postitas 2107
ma lasin klappe freesida ja vahetasin mootoril kõik rõngad ka ära, kuid üle 9 at ikke ei saa
Kui sa vanasse ovaalsesse silindrisse uue ümmarguse rõnga paned, siis ei saagi surrve väga hea saada. Asi paraneb küll tasapisi kasutamise käigus, aga silindrid vaja ikka ka läbi puurida, hoonida.