1. leht 1-st

K-Kolin mootoris

Postitatud: 28 Nov 2004 22:43
Postitas wots
Tere.

Mul on 03 mootor 01 peal ja lugu on selline.Tegin see suvi mootorile väikese remondi mille käigus vahetasin klapisääre tihendid ära ja panin uue ketipinguti talla(või midagi siukest)
ja plokikaane tihendi .Siis hakkas mootor normilt tööle ja märkimisväärseid probleeme polnud. Peale remonti sõitsin maha ca 500 KM ja siis läksin maakohast linna.Auto jäi seisma ning kui tulin siis kuu aja pärast tagasi panin mootori tööle ning siukene metallne kolin on sees nagu kett jookseks üle mettali kuid kindel pole. Igaks juhuks võtsin rihma ka maha et kontrollida nii et viga on kindlasti gaasijaotus süsteemis. Tühikäigul koliseb ikka kõvasti aga keskmistel(01 pole ju tahokat) pole enam kolinat kuulda.

Vähe segane aga äkki annate nõu.

Postitatud: 28 Nov 2004 23:45
Postitas motamees
Proovi korra lihtsalt ketti pingutada. Kui asi paremaks ei lähe siis võta klapikambri kaan maha. Sealt vajalikud asjad kõik näha. Ilmselt on ketitallaga midagi juhtunud.
Soovitan ka siis kl. k. kaane maha võtta, kui paremaks läheb. Näeksid ära ikkagi miks nii juhtus.

Postitatud: 29 Nov 2004 19:35
Postitas wots
Njah.Aga ikkagi kuidagi imelik.Mootor hakkas peale kuu ajast seismist kolisema.

Näiteks siuke asi pole võimalik et pinguti külmus(või kleepus) keti külge ning tööle pannes murdus lahti??Ma nagu muud seletus ei oska leida.

Postitatud: 18 Dets 2004 23:01
Postitas wots
K.See ka et kummas siis viga võib olla.Ketipingutis või leevendis?

Postitatud: 19 Dets 2004 00:18
Postitas motamees
No niipika aja möödudes oleks ikka niipalju aega leidnud, et see kaan maha võtta ja vaadata. Pole ikka veel selgust?
Tihedamini viga leevendis.
On ka juhuseid, kui pinguti ja pinguti talla vahelt murdub ära see kolmnurk. Siis aitab ka lihtsalt pinguti otsa pikendamine.
Selle koha külmumine küll ilmvõimatu.

Postitatud: 20 Dets 2004 11:41
Postitas wots
Asi on selles et auto asub minust ca 300 KM kaugusel!