1. leht 1-st
süüteprobleemid
Postitatud: 12 Nov 2004 12:45
Postitas roosteuss
Sa natuke enda mootorit remondirud(1.2L) ja jagaja käis maas. Peale remonti sai süüde käe ja kõrvaga parajaks keeratud ning sõidud algasid. Juhuslikult leidsin endale stroboskoobi ning kui sellega süüdet kontrollisin näitas see tühikäigul eelsüütenurgaks 45 kraadi:puzzled:puzzled

P:(. Mu arust ei tohiks sellise süütega mootor üldse töödatagi, kuid sellega sai palju ralli aetud ja mootor töötas hästi ka 6000++ pööretel. Kui ma proovisin süüdet õigeks keerata hakkas tuuri andes sumpasse tuld peksma ja minek kadus täiesti. Milles on probleem????
Jagajaks on vaakumiga originaaljagaja ja karpaks 05
Postitatud: 12 Nov 2004 15:18
Postitas olaaf
mille suhtes sa vaatasid 45 kraadi?
kui mootor korralikult käib on süüde enam vähem paigas

Postitatud: 12 Nov 2004 16:28
Postitas roosteuss
Algselt postitas: olaaf
mille suhtes sa vaatasid 45 kraadi?
kui mootor korralikult käib on süüde enam vähem paigas
Vaatasin rihmaratta ja selle taga oleva kaane märkide järgi. ehk on probleem selles, et mootoriremonti tehes tõstsin ma natuke surveastet (plokist 0,5 mm maha freesitud)
Postitatud: 12 Nov 2004 18:42
Postitas tiit
millise juhtme külge sa strobo panid?
äkki on rihmarattal vale märk?
Postitatud: 12 Nov 2004 20:27
Postitas roosteuss
Algselt postitas: tiit
millise juhtme külge sa strobo panid?
äkki on rihmarattal vale märk?
strobo sai õieti peale ja ka märgid rihmarattal on õige (extra järele kontrollitud, sest alguses kahtlustasin ka seda)
Postitatud: 18 Jaan 2005 20:41
Postitas aeromen
mõtlesi et paneks ka paar tarka lauset.....
selline küss et kuulsin küla pealt et süüdet(varajasemaks või hilisemaks)keerates pidi minek paremaks minema..selles siis küss ongi et kumb siis, ja kui palju ka peab keerama .,.,.,
Postitatud: 15 Veebr 2005 14:39
Postitas kruuz
kui ma õieti mäletan sis peax kõrgemad pöörded natukene hilisemat syydet vajama.
seega peax ka minek paremax minema kuna pöörded tõusevad.
Postitatud: 15 Veebr 2005 18:29
Postitas rene07
selline küss et kuulsin küla pealt et süüdet(varajasemaks või hilisemaks)keerates pidi minek paremaks minema..selles siis küss ongi et kumb siis, ja kui palju ka peab keerama .,.,., [/quote]
Ega see süüte keeramine nüüd siksist bemarit ei tee ja see mis sa selle keeramisega saavutad on nii vähene protsent, et parem pane omal süüde täpseks ja naudi korralikult töötavat mootorit:lol