1. leht 1-st
P: masin jääb maanteel sõites nõrgaks
Postitatud: 05 Nov 2004 00:54
Postitas fuzzbu
mure selles, et masin jääb maanteel sõites nõrgaks.. gaas põhjas, aga hakkab tuure kaotama ja siis ei jõua nagu edasi minna.. vaevalt 70-ga
Edit by valdz: Pane järgminekord parem pealkiri teemale. "ei jõua" <- ei ütle küll midagi tarka. Panin uue pealkirja.
Postitatud: 05 Nov 2004 07:53
Postitas kenu
ju siis karbussi teise kambri vaakumavaja kinni jäänud, proovi käsitsi mõned korrad liigutada, võib-olla läheb lahti, kui ei, tuleb asi maha kiskuda, et milles täpsemalt asi on.
Postitatud: 05 Nov 2004 10:36
Postitas Valdz
Ma arvan et karpa külmub ära. Vaata kas on õhuvõtusüsteem talve asendis.
Postitatud: 05 Nov 2004 10:43
Postitas demon555
nu siuke loll võimalus ka et äkki sul küünlajuhtmetes v jagajas mingi ülepeksmine toimub...mossel oli jama...linna vahel sõidad...ok kõik...a kui maanteele jõuad..siis pidi ikka meelitama et 80 kätte saada ja nigu gaasi juurde surusid siis nagu piduri efekt...nigu lahti lasid gaasi siis jälle liikus...nii vaevaliselt...kord sain nii..puhastasin jagaja seest ää...rootori ja kõik ja sisi küünlajuhtmed ka hoolikalt puhtaks...ka piibud;)
Postitatud: 05 Nov 2004 12:20
Postitas viva
Kas sumpa on originaal. Olen korra näinud mosset mille omatehtud sumpsis sõelad lahti põrusid ja kokku joosid -- tulemuseks suur sisin visin ja 70 oli vaja sisse meelitada. Veel võib asi olla väga vales süütes.
Postitatud: 05 Nov 2004 18:11
Postitas fuzzbu
õhuvõtusüsteemi talve asendisse panemisest ma lugesin lada raamatust kunagi, aga aru ei saand mitte midagi. lugedes oli selge, a kui asusin praktilise poole peale, ei oskand midagi teha.. äkki räägite siis selle ka ära
Postitatud: 05 Nov 2004 18:17
Postitas zikz
õhuvõta kopsiku kaane võtad ära siis seal kaanel on üx siuke laba,selle laba paned ette sinna ksut kopsik võtab külma õhku
Postitatud: 05 Nov 2004 20:30
Postitas reix
kunagi olid taolised probleemid, siis oli jagaja kaane all sädevahe pea olematu
Postitatud: 05 Nov 2004 22:17
Postitas fuzzbu
üle ei peksa.. jään tee äärde seisma, ootan natuke ja siis hakkan klapiga käivitama.. pärast natukest käivitamist ja klapimängu käima saades saab jälle sõita mingi 10km. ma ise arvan et ehk jama karbussis
Postitatud: 05 Nov 2004 23:07
Postitas demon555
aga kas tühikäigul gaasitades uimane pole...et aeglaselt läevad tuurid üles..?
Postitatud: 05 Nov 2004 23:37
Postitas fuzzbu
tavaliselt mitte, aga siis kui nii tee äärde seisma jääb.. saab käima ära, aga masin oleks nagu külm. siis panen gaasi ja on natuke uimane. natukese sõidu pärast korras. kuni saab jälle mõned km-d maha sõita
Postitatud: 10 Nov 2004 16:45
Postitas kriisa
Endal oli ka kunagi umbes sama probleem. Mul läks ikka tiba rohkem kiirust kui 70 aga seda ülipika meelitamise peale. Probleem oli siis selles, et nukkvõlli kett oli vales hambas ja klapid avanesid valel hetkel. Soovitan igaks juhuks ka märgid üle vaadata.
Postitatud: 01 Dets 2004 16:45
Postitas fuzzbu
kui auto maantee kõrvale natuke seisma jätan ja paar minutit seista lasen, sõidab jälle normaalselt.. keegi siis ei tea, milles asi??
Postitatud: 01 Dets 2004 17:37
Postitas Rocky
Seda et kenu räägi sellest vaakumi ava kinnijäämisest ja käsitsi liigutades lahti saamisest....minuteada ei tee see vaakumivärk seal käsitsi liigutades midagi?
Postitatud: 01 Dets 2004 17:41
Postitas kriisa
selleks, et ta midagi teeks peab esimene lõõr juba lahti olema, teist lõõri ei saa ennem avada kui esimene juba lahti on
Postitatud: 01 Dets 2004 18:02
Postitas fuzzbu
ise mõtlesin, et kas sellest ei või olla, et benapaagist mingit sodi karbussi ette läheb vms
Postitatud: 01 Dets 2004 19:00
Postitas Rocky
Seda et ma ei tahaks küll oma autol tühikäigul proovida mis saab kui mõlemad siibrid lahti. ja ilma töötava mootorita ei tohiks see teine lõõr küll avaneda kui ikka vaakumiga karpa on...või olen millestki valesti aru saand???
Postitatud: 02 Dets 2004 15:25
Postitas 2107
Ega järsku bensiinipaaki vaakum ei teki? Siis õhutusava kinni.
Postitatud: 02 Dets 2004 16:05
Postitas martin
mul oli sama jama, jagaja kaanes oli pragu sees
Postitatud: 02 Dets 2004 18:10
Postitas olaaf
et kokkuvõtteks siis:
kontaktivahe,
bensiinipumba klapid, filtrid, tase ujukiruumis,
õhufilter - (kui sa ei tea kuidas õhuvõtt talveasendisse käib siis ilmselt pole sa ka õhufiltrit vahetanud. iga 8-10000 järel on see päris vajalik tegevus

)
kas mootori töötemperatuur on ikka õige,
isiklikult soovitan täieliku süüte ja toitesüsteemi kap-remondi, kus kõik kahtlase asendad.