1. leht 2-st
käivitusprobleemid
Postitatud: 20 Okt 2004 13:04
Postitas versus
külmat käivitades tuleb eriti täpselt toorega ümber käia. suvel soojaga mootor külmalt ilma tooreta käima ei läind, alati toores max lahti.
külmaga sama lugu. ja kui näiteks ilma tooreta proovida 2-3 korda, siis pärast on tõsine probleem üldse käima saada. olen nii isegi aku tühjaks käianud, kusjuures mooter ei tee ühtki matsu

. arvatavasti tõmbab täis aga küünal märg ei ole.
samas sõidusooja mootoriga vahest läheb matsust käima, vahest tuleb gaasi talllata ja pikalt(eriti suvel).
mis aitaks? peaks mingitmoodi toore klappi regullima, et nii palju bena peale ei annaks? mootoriks orig. 21011
Postitatud: 20 Okt 2004 13:51
Postitas Tegija
Kui küünlad märjad ei ole,siis saab just nagu vähevõitu ja kui vahest gaasi tallata tuleb.
Postitatud: 20 Okt 2004 15:06
Postitas kenu
Aga milleks on vaja üldse selliseid eksperimente, et külmalt ilma tooreta, tooreklapp ongi külma mootori käivitamiseks nii suvel kui talvel, reeglina lõpuni välja tõmmatud.
Soojal mootoril ei ole vaja tallata midagi. vajutad 1/3 gaasipedaali ja läheb
Postitatud: 22 Okt 2004 15:21
Postitas versus
Algselt postitas: kenu
Soojal mootoril ei ole vaja tallata midagi. vajutad 1/3 gaasipedaali ja läheb
ei lähe ta midagi nii lihtsalt.
täna hommikul suutis ta mind jälle üllatada mittekäivitumisega. käivitus nägi välja nii et kohe avasin toore makismaalselt.. aga mitte ühtki matsu ei tulnud 5 min jooksul (proovisin nii ja naa) ja aku andis otsad:mad:
Postitatud: 22 Okt 2004 15:25
Postitas kenu
5 min pole küll mõtet kedrata. kui ei lähe, tuleb minna veaotsingule. Kõigepealt ilma külgelektroodita küünlaga sädet proovida -- ka hüppab üle? siis kas kiirenduspump pentsu pritsib? kui mõlemad toimivad, siis edaspidine kontroll juba keerulisem. ei viitsi seletada.
Postitatud: 22 Okt 2004 17:53
Postitas versus
sai toast teise auto aku võetud, mis praegu kasutuna seisab ja sellega läks käima nigu niuhti. oma akul võibolla pinge oli pinge madalam siis..
peab olema süüte probleem?
Postitatud: 22 Okt 2004 18:38
Postitas olaaf
kui starter ikka ringi käib siis ei tohiks nagu süüte viga olla.. pigem karpa vale regull.. viska mõni vabam hommik mõni teine karpa peale.. see esialgu kõige lihtsam..
millal sa küünlaid ja küünlajuhtmeid viimati vahetasid ja mis õli sees on..
kuidas on lood kompresiooniga silindrites (kas mootor võtab õli, suitseb??)
Postitatud: 22 Okt 2004 18:52
Postitas versus
pole kuskilt seda vaba karpat võtta.
küünalde ja juhtmete kohta informatsioon puudub, auto minu käes olnud pool aastat, mina neid vahetand pole. aga silmajärgi tunduvad korralikud, küünlad on NGK.
õlis ka ei tohiks viga olla - poolsünt
kompressioon oli paar kuud tagasi veel seal 10,.. kandis - niiet ok, õlijanu ka ei ole, ei suitse ka
Postitatud: 22 Okt 2004 18:58
Postitas olaaf
enne muu asjaga tegelemist vaheta küünlad, küünlajuhtmed, õhufilter, kontaktid, kondekas ja vähima kahtluse korral jagajakaan ..
karburaatoril puhasta sõelfilter.
infot saad zhiguli raamatust..
raamatu saad raamatukogust või autoturult.
Postitatud: 22 Okt 2004 21:35
Postitas GTA
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5568
panen pisut enda teada saadud tarkust:P
...vaatasin, et sümptomid, mis kirjeldatud on kahtlaselt sarnased minu autole 2 nädalat tagasi. murest sain jagu karpa atsetoonloputuse ja reguleerimise ning sädemeprobleemide lahendamisega. BTW, minu autol osutus "nõrgimaks lüliks" lõppeks hoopis katkine bensiinipump, mis vahel lööb ja vahel mitte. peale pisikest seismist voolas bensiin tagasi ning eriti enne hommikust külmkäivitust pole ju meeles iga kord kontrollida, kas kiirenduspump lööb. soovitan seda pumpa kontrollida, peab olema tunda et lööb ja karpa kiirenduspumba tilast peab ka kena juga tulema
Postitatud: 23 Okt 2004 20:49
Postitas versus
täna siis uurisin mis kiirenduspump teeb..
ma ei tea kas see on normaalne aga bensu hakkas ta pritsima alles peale 3-4 vajutust.
bena üleval, läks käima suht normaalselt
Postitatud: 01 Mai 2005 13:00
Postitas versus
teema jälle päevakohane. auto seisis kogu talve. nüüd juba paar kuud jälle kasutuses olnud. käivitusprobleeme pole esinenud, eriti hästi läheb külmaga käima. aga nüüd täna hommikul (ilm suts niiske) võta näpust aga käima ei lähe. krt sellest aru saab??? aku jälle tühi.
teie soovitusi ma kuulda ei võtnud sest auto läks külmaga nii hästi käima, aga nüüd jälle ma ei saa aru mis toimub. muidugi ainuke asi mida ma näppisin üks päev oli tühikäik. ülevaatusel näitas 6,.. CO-d tühikäigul, ülevaatuseonu käskis reguleerida:kuri. soojalt käis peale seda küll ilusti ja käima läks ka..
Postitatud: 04 Mai 2005 09:03
Postitas Laurimetall
Mis karpa sul on? mudel? Külmalt käivitamisel võib viga olla käivitus seadeldise membraanis,mis lihtsalt ei tõmba toore klappi tagasi ,kui mootor käivitub . Tuleks siis algul vähem tooret tõmmata. Kui nüüd viga ongi selles ,siis soojalt ei tohiks üldse tooret tõmmata (ei lähe käima) ja siis kui nüüd selline asi ongi toimunud ,siis tuleks toore maha lükata ja gaas põhja vajutada ja siis käivitada ,kuni mootor käima läheb . Muidugi võib viga olla ka liiga kõrges bensiini tasemes ujukikambris ja juba kulunud nõelklapis.
Postitatud: 05 Mai 2005 23:33
Postitas Marek
Mul endal selline jama juba kaua aega. 05 karpa peal ja vahetasin nõelklapi ära ning ajasin kütuse taseme ujukikambris paika. Kuid ei midagi. Ikka sama jama. Külmalt on nagu paugupill, toores peale ja läheb, kuid soojalt käima saada on ainuke võimalus gaasi all hoida.(toores maas)
Postitatud: 06 Mai 2005 00:32
Postitas grimes
Mul läheb käima nagu paugupill korra nuppu puudud ja juba töötab kuid külmalt ei taha algul kohe minna siis peab mootor ühe pöörde ära tegema umbes ja siis läheb.
Kuid teine probleem.Kui annan veits järsumalt kaasi siis nagu korraks tahaks välja surra ja kui juba pöörded üleval ei ole mingit jama enam.Milles võib olla probleem.
Postitatud: 06 Mai 2005 06:23
Postitas Laurimetall
grimes, kas kiirenduspump ikka töötab?
Postitatud: 06 Mai 2005 08:53
Postitas grimes
Ei tea peaks täna või homme karpa maha võtma kuid väike takistus on see et üks see kaane polt kolmest üks käib ringi alt kus se polt kinnitub.Ja ta käib ringi ja lahti ma ei saa.Peaks rellakaga selle poldi pea maha võtma.Ja siis saab ligidale.Kuid minek hea küll ei ole.Kuidagi uimane.Kui pöörded üleval juba siis on nagu minekut juba küll.kas ma kontrollin kiirendus pumpa niimoti et võtan kaame maha üks annab kaasi ja vaatan sinna sisse ja külselt tuleb üks väike toru ja sealt hakkab pritsima bena.Sorry ma ei tea nende täpseid nimetusi kuid arvan et saite aru.
Postitatud: 06 Mai 2005 10:08
Postitas Marek
Selle nimi on vist kiirenduspumba tila või midagi sellist. Ja sealt peab ikka survega kütust tulema. Mitte tilkuma.
Tühikäigudüüs võib samuti umbes olla kui gaasi andes korra hinge nö. kinni tõmbab. Mul oli sarnane probleem. kuid sain sellest karburaatori põhjaliku puhastamisega üle.
Postitatud: 06 Mai 2005 14:22
Postitas versus
Algselt postitas: Laurimetall
Mis karpa sul on? mudel?
Karpa peaks olema osoon vist, vaakumiga teine kamber, arvatavasti originaal 011. Küünlad said nüüd uued, kuna üks hakkas ära koolema.
Võib öelda, et hetkel läheb külmalt normaalselt käima. Aga need paar korda, kui ei läinud olid just siuksed niiskemad ilmad. Mida see niiskus teeb? Tekitab probleeme jagajas äkki?
Algselt postitas: Laurimetall
Muidugi võib viga olla ka liiga kõrges bensiini tasemes ujukikambris ja juba kulunud nõelklapis.
Soojalt ikka vahet pole. Nõelklappi kontrollisin ka nüüd, no minuarust oli ok, läbi sealt ei andnud puhuda igastahes.
Algselt postitas: Laurimetall
Külmalt käivitamisel võib viga olla käivitus seadeldise membraanis,mis lihtsalt ei tõmba toore klappi tagasi ,kui mootor käivitub .
Kuidas see täpsemalt takistab? Kas see on see julla seal toore trossi otsas?
Postitatud: 06 Mai 2005 21:27
Postitas isetormaja
osta uus auto:o