1. leht 1-st

01 Mootorivärk....Palun abi...

Postitatud: 13 Okt 2004 23:24
Postitas ellu87
Milles viga, kui ta koguaeg köhib küünlad täis ja ei käivitu? Kas asi võib olla karburaatoris, et saab liiga palju kätte bensu? Või võib asi milleski muus ka olla? Ma suht loll selle koha peal veel, oleks abi õudsalt vaja..

Postitatud: 14 Okt 2004 11:07
Postitas Mahno
Sul ikka säde on?

Postitatud: 14 Okt 2004 11:59
Postitas olaaf
kas küünlad löövad sädet õigest kohast?
kuidas on lugu jagajaga üldiselt (kontaktid, kaan, rootor)
mis olukorras on küünlajuhtmed (neid tuleks vähemalt iga paari aasta tagant vahetada)
kas mootorit lahti pole võtnud keegi vahepeal?
kuidas on lood survetega silindris? kui suur on läbisõit?
kas nõelklapp peab? kuidas soojalt käima läheb?
kuidas külmalt käima läheb?

Postitatud: 14 Okt 2004 17:30
Postitas Laurimetall
Kui külmalt ei käivitu ,siis võib olla viga ka kulunud klapisääre tihendites .Mille vahelt õli silindrisse valgub ja siis vahel ei võta kõikki pütte taha ja vahel ei käivitu ültse .

Postitatud: 16 Okt 2004 14:38
Postitas ellu87
Säde on õige, küünlad on uued, juhtmed pean üle vaatama,aga kuidas ma aru saan,et need on vaja välja vahetada?
Lahti ei ole keegi võtnud,ainult karbussi ja veepumba võtsin maha vahepeal.
Silindri survest ma ei tea midagi, seletage, mis see on, kuidas mõõta saab vms jne......
Mis on nõelklapp, kus see on?
Soojalt läheb täitsa ladnalt tööle, suvel ka.
Just sügiseti, kui niiskeks läheb, siis hakkab jamama. Suvel läheb külmalt ka suht hästi.
Klapisäär???

Postitatud: 16 Okt 2004 23:46
Postitas hullmaks
survet mõõdetakse kompressomeetriga küünlaaugust, keerad kõik küünlad maha,pistad kummist otsiku küünlaauku ja hoiad seda seal nii tugevalt, et mootori ringiajamisel(starteriga) ta paigas püsiks, mõõdad kõik silindrid üle, 10,11 on hea tulemus 6;7 näitab, et mootoril mingi kompressiooniviga, kas rõngad läbi või katki, klapid ei pea või mõni muu viga näiteks kõver plokikaan, katkine plokikaane tihendi, auk kolvis, kulunud silinder...
Nõelklapp asub karburaatoris ja tõkestab juurdevoolu kui karburaatorisse on kogunenud piisavalt kütust