01 Mootorivärk....Palun abi...

01 Mootorivärk....Palun abi...

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
e
ellu87
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

01 Mootorivärk....Palun abi...

Postitus Postitas ellu87 »

Milles viga, kui ta koguaeg köhib küünlad täis ja ei käivitu? Kas asi võib olla karburaatoris, et saab liiga palju kätte bensu? Või võib asi milleski muus ka olla? Ma suht loll selle koha peal veel, oleks abi õudsalt vaja..
m
Mahno
Foorumi kasutaja

Postitus Postitas Mahno »

Sul ikka säde on?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas küünlad löövad sädet õigest kohast?
kuidas on lugu jagajaga üldiselt (kontaktid, kaan, rootor)
mis olukorras on küünlajuhtmed (neid tuleks vähemalt iga paari aasta tagant vahetada)
kas mootorit lahti pole võtnud keegi vahepeal?
kuidas on lood survetega silindris? kui suur on läbisõit?
kas nõelklapp peab? kuidas soojalt käima läheb?
kuidas külmalt käima läheb?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kui külmalt ei käivitu ,siis võib olla viga ka kulunud klapisääre tihendites .Mille vahelt õli silindrisse valgub ja siis vahel ei võta kõikki pütte taha ja vahel ei käivitu ültse .
e
ellu87
Suletud kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ellu87 »

Säde on õige, küünlad on uued, juhtmed pean üle vaatama,aga kuidas ma aru saan,et need on vaja välja vahetada?
Lahti ei ole keegi võtnud,ainult karbussi ja veepumba võtsin maha vahepeal.
Silindri survest ma ei tea midagi, seletage, mis see on, kuidas mõõta saab vms jne......
Mis on nõelklapp, kus see on?
Soojalt läheb täitsa ladnalt tööle, suvel ka.
Just sügiseti, kui niiskeks läheb, siis hakkab jamama. Suvel läheb külmalt ka suht hästi.
Klapisäär???
h
hullmaks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 08 Jaan 2004 14:31
Asukoht: Tallinn, mustamäe
Autod: vaz2105
Kontakt:

Postitus Postitas hullmaks »

survet mõõdetakse kompressomeetriga küünlaaugust, keerad kõik küünlad maha,pistad kummist otsiku küünlaauku ja hoiad seda seal nii tugevalt, et mootori ringiajamisel(starteriga) ta paigas püsiks, mõõdad kõik silindrid üle, 10,11 on hea tulemus 6;7 näitab, et mootoril mingi kompressiooniviga, kas rõngad läbi või katki, klapid ei pea või mõni muu viga näiteks kõver plokikaan, katkine plokikaane tihendi, auk kolvis, kulunud silinder...
Nõelklapp asub karburaatoris ja tõkestab juurdevoolu kui karburaatorisse on kogunenud piisavalt kütust
-
Vasta