Kapitaalne tähendab täielik.
kapit`aalne <2: -t`aalse> põhjalik, põhjapanev; püsiv, tugev.
Konkreetsel juhul oled jätnud õlirõhu anduri korrasoleku enne mootori kasutusele võtmist üle kontrollimata. Esimene miinus kapitaalsuse kahjuks. Aga neid miinuseid koguneb kindlasti veel ja selle peale ei maksa lasta tujul langeda. Juhtub, nagu öeldakse

.
Üldiselt on see termin - kapitaalremont täielik praaksõna meie sõnavaras. Eriti auto mootorite vallas. Nõukaaegne igand, ma julgen sirge seljaga seda just niimoodi nimetada.
Taasteremont sobiks sõnana paremini, aga siis oleks alati mõistlik ka umbkaudne taastatud või uute osade kasutamise protsent/nimekiri kirja panna.
Toon konkreetse näite.
Kapremont nõukaajal:
Remonti saabub kuus Gaz-53 mootorit.
Kõik mootorid osandatakse viimse pulgani ja mutrid-poldid-seibid jagatakse vastavalt oma kasutusalale ja -kohale karpidesse. Samamoodi talitatakse kõigi detailide-sõlmedega (plokikaaned, klapid, vedrutaldrikud, vedrud, kepsud, kolvid jne,jne,jne).
Defekteerija sorteerib karbid-kastid mõõduriistasid kasutades läbi. Detailid, mis on kulunud ja ei vasta seetõttu mõõtudele rändavad materjali koostise alusel erinevatesse ümbersulatamise konteineritesse, korralikud asjad lähevad taaskasutusse. Ehk siis kulumata ja töökorras jubinatega komplekteeritakse esialgu üks "uus" mootor. Kui kobedaid detaile jääb üle, monteeritakse neid ka järgmisele mootorile.
Ülejäänud mootori plokid remonditakse, õigemini taastatakse ja komplekteeritakse uute, kulumata varuosalaost võetud jubinatega.
Kui laost puudu tuleb, otsitakse prügikonteiner läbi ja leitakse enam-vähem kõlbav jupp sealt.
"Kõva kapremont", ütlen selle peale. Seda enam, et laos leidus sageli värsket kaupa, mis oli madalama kvaliteediga, kui prügisse rännanud "enam-vähem" detail.
Mõni mootor sai ka kapremondi sildi all teostatud värviremondi. Kõike tehti

.
Pikendan veel oma postitust.
Ma ei varja tõika, et suhtun äärmiselt sügava umbusaldusega igasugustesse n.ö. kapremonditud mootorite müügikuulutustesse ja üleüldse mootorite ostmisse. Seepärast sooritan taolist ostu ainult äärmisel vajadusel ja enne autole paigaldamist rändab see mootor 100% lahtivõetuna töölaualt läbi. Ainus juhus, mil ei viitsi hakata lahkama, on vaid see, kui soetan ta ajutiseks kasutamiseks ehk siis niikauaks, kui oma originaali remondin, et masin seisma ei jääks.
Nüüd mis puudutab teemaalust õlirõhu andurit, siis selle tööd saab kontrollida.
Selleks on vaja konstantset, mõõdetud ja käsitsi muudetavat rõhku. Kõige kättesaadavam vahend taolise rõhu tekitamiseks on õhureduktor. Seesama, mis on sageli ostes kaasas koduses majapidamises kasutamiseks mõeldud kompressoritel.
Ühendad sinna oma lada anduri järgi ja võrdled näitusid. Lõpptulemus aga võib olla ikkagi selline, et saadad kogu elektrilise jama kuradile ja lähed üle mehaanilisele, sest seda elektrilist käitab membraan, mis omakorda juhib pooli kaudu takistust ja need kokku moodustavad sõlme, mis ajapikku kipub väsima.