1. leht 1-st
klapid ja kolvid kokku?
Postitatud: 20 Mai 2016 19:40
Postitas ubja47
Tere
Kas on võimalik 2106 1600 mootori puhul millel on plokikaanest 2 mm maha võetud, mootori keti purunemisel reaalselt kolvid kalapid võimalik kokku puutuda? või jääb siiski piisav vahe ja ei puutu kokku?
Postitatud: 20 Mai 2016 21:16
Postitas Qunts
Kui kolbides on klappi süvendid ei puutu kokku.
Minul on plokk 2mm madalam ja kaan 1,6 mm ja siiani pole kokku saanud.
Aga kuidas sul nukk liikuma mahtus või on originaal nukk ?
Postitatud: 23 Mai 2016 19:53
Postitas ubja47
mootor ei ole veel kokku pandud. ei tule originaal nukk aga miks ei peaks liikuma mahtuma?
Postitatud: 24 Mai 2016 00:16
Postitas Qunts
ubja47 kirjutas:
mootor ei ole veel kokku pandud. ei tule originaal nukk aga miks ei peaks liikuma mahtuma?
Ma nüüd ei mäleta palju mul nukki tõus oli, aga kui klappi vedru kokku surus ja klapp täiesti avatud ei olnud siis ei pööranud ju ära.
Pidin nukka raami madaldama ja õhukesed klappi vedrude juhtseibid panema.
Kui paned nukka kõrge tõusuga leia pikkemad klappid.
Postitatud: 24 Mai 2016 08:29
Postitas olaaf
Kui klapid standard kõrgusel võiks arvestada nuka pealt maksimaalseks tõusuks ca 7,3mm mis veel ilusti ringi käib..
2mm plokikaanest kannatab vb ilma klapisüvenditeta ainult originaal nukkvõlliga...
Suurema ülekattega võivad pööretel klapid kergelt pähe käima hakata...
Postitatud: 24 Mai 2016 10:18
Postitas ubja47
kus saab lasta kolvidele neid klapi süvendeid teha lasta?
Palju hind võib olla?
Postitatud: 24 Mai 2016 10:42
Postitas ubja47
screen grab
Kolb on selline.
Kas saab kuidagi ka enne mootori käimapanemist proovida kuidagi kas klapp käib vasta kolvi või mitte?
Postitatud: 24 Mai 2016 13:15
Postitas Qunts
Ise teed kodus.
Võttad vana sisse/välja laske klappi, teed nendest freesid.
Siis keerad esimese kolvi ülesse laod blokikaane vana tihendiga peale ja keerad kinni ning freesid kasvõi akkutrelliga ühe pesa siis teise ja jälle kaan maha 2 kolb ülesse freesklappid järgmistesse aukudesse jne.
Postitatud: 24 Mai 2016 13:16
Postitas Qunts
Ise teed kodus.
Võttad vana sisse/välja laske klappi, teed nendest freesid.
Siis keerad esimese kolvi ülesse laod blokikaane vana tihendiga peale ja keerad kinni ning freesid kasvõi akkutrelliga ühe pesa siis teise ja jälle kaan maha 2 kolb ülesse freesklappid järgmistesse aukudesse jne.
Postitatud: 24 Mai 2016 14:18
Postitas ubja47
tänud abi eest

Postitatud: 24 Mai 2016 14:20
Postitas ubja47
rällakaga lõikan klapi freesiks?
Postitatud: 24 Mai 2016 14:24
Postitas ubja47
Kuidas tean kui sügavale freesida vaja on?
Mis pööretel hakkavad 100000 km sõitnud autol klapivedrud ujuma?
Postitatud: 24 Mai 2016 14:25
Postitas ubja47
Kuidas tean kui sügavale freesida vaja on? Kui paks on kolv et läbi ei tule?
Mis pööretel hakkavad 100000 km sõitnud autol klapivedrud ujuma?[/quote]
Postitatud: 24 Mai 2016 14:32
Postitas logman
Pane kaanele kasutusse minev nukkvõll peale.
Mõõda, kui kaugele klapp kaane pinnast välja ulatub.
Mõõda, kui palju jääb kolvi peale vaba ruumi.
Võrdle andmeid. Arvesta, et klapil on ka inerts.
Ilma mõõtmiste ja arvutamisteta seda tööd teha ei saa

.