1. leht 1-st

K: Kas mootor läbi?

Postitatud: 01 Okt 2004 21:23
Postitas kriisa
Kui töötava mootoriga võtta õlivarras välja, siis pritsib õlivarda august õli välja ja mingit heledat auru tuleb kah. On see normaalne või vajab mootor remonti/väljavahetamist?
Karterituulutusest tuleb kah tossu välja ja mingi imelik hais on ka vahepeal, vähemalt mulle tundub nii.

Postitatud: 01 Okt 2004 21:38
Postitas jeejee
Niipalju kui mina autodest tean, siis töötava mootoriga küll õlivarrast ei tohiks näppida. Point selles, et väntvõll käib ju õlivannis ringi ja pritsib õli laiali. Ja väga vabalt tuleb see siis ka õlivarda august välja, kui seal midagi ees ei ole. Aga see selleks. :D

Kui hele see aur on??? Äkki on hoopis sinakas??? Kas sooja mootoriga summutist ka seda "auru" tuleb???Ja kas jahutusvedelikku ka ära kaob??

Postitatud: 02 Okt 2004 12:51
Postitas kriisa
Sooja mootoriga küll mingit auru summutist ei tule. Külmalt ainult tuleb midagi, aga see vist normaale.
Tosooli kadusid pole küll märgata.
Mootor ise alla 100 000 sõitnud, aga hiljuti läks mul plokikaane tihend läbi ja siis jooksis küll natuke tosooli mootorisse, aga peale tihendi vahetust sai õli ka vahetatud.
Mootor ise käivitub igal ajal normaalselt, aga külma mootoriga jõudu pole ja väga kergelt sureb välja, viimane ka äkki normaalne Lada mootoril?

Postitatud: 02 Okt 2004 15:12
Postitas GTA
mina olen aru saanud, et töötaval mootoril tulebki selline hele suits välja... pane kasvõi soe mootor seisma ja võta õlikork maha - tulebki selline hele toss. kui karterituulutusest ka kõvasti tossu ei tule, ei tohiks midagi häda olla. külm mootor tahab veits käsigaasi ja meelitamist, selline see lada on:rolleyes

tuletan meelde venelaste ütlust: ne me?ai ma?inu rabotaet - ära sega masina töötamist, st. kui midagi katki pole, pole vaja muretseda:D

Postitatud: 02 Okt 2004 17:28
Postitas kriisa
mul külm töötabki käsigaasiga, kui päris külm on siis tuleb selle abil pöörded umbes 2000 juures hoida , muidu nagu poob kinni kui gaasi anda järsemalt või rohkem.
Nagu GTA jutust aru saan on see siis päris normaalne.

Postitatud: 04 Nov 2004 17:15
Postitas Kiwa
mul ka sama lugu, kui külma mootoriga annan gaasi ja siis poob... kui ~1 minut töötanud on siis enam ei poo...
Olen kuulnud, kui mootor nii teeb, siis on ta hõre ja surveastmed ka väikesed... ise arvan muidugi, et küttesegu süül poob külmalt mootorit..

Postitatud: 04 Nov 2004 17:38
Postitas laizk
hm... mul ka võtab hingest kinni, kui külma mootoriga ja toore klapp väljas gaasi vajutada... aga kui kenasti siduriga kaasa venitada, siis ok... paar minutit sõitu ja võib toore sisse lükata ning 5 min pärast mootori temp kah paigas.. ei tundu nagu midagi ebanormaalset

Postitatud: 04 Nov 2004 17:51
Postitas doris
esiteks pole vaja töötava mootoriga õlivarrast näppida.
mootori seisukorda saab hinnata ainult mõõtmiste tulemusena (surve silindrites + õlirõhk)
külm mootor käitubki imelikult sest ta pole veel töösoe :D
selleks sigullil toore klapp ongi et seda kasutada, kui viimane liiga välja tõmmata hakkabki puterdama.
külmalt karburaatormootorit ei saagi nõuda sooja mootori omadusi ja dünaamikat.
mõõda surved ära. muud pole siin esialgu midagi soovitada.

Postitatud: 24 Jaan 2005 12:40
Postitas grimes
alguses külmalt ei tahagi hästi töödata mul sama moodi panen auto tööle ja lasen tal kuskil 1 minut töödata siis saab sõitma minna ja kui alguses kgaasi annan järsku sureb välja aga kui sujuvalt läheb pöördesse ikka :cul

Postitatud: 24 Jaan 2005 15:07
Postitas lada 1300sl
ma panen auto toorega tööle, siis toorega astub hästi edasi ja läheb hästi pöördesse aga kui lükkan toore sisse külma mootoriga, siis tahab nats meelitamist et pöördesse minna. Minu arust on see normaalne lada puhul :)

Postitatud: 24 Jaan 2005 17:23
Postitas Olari
jutt jumala õige
mul sama värk