karel kirjutas:Arvan, et tsikli karpade variant on kah suht mõttetu. Reguleerimisvõimalused ja oskusteave nende kohta on kesised ja see muudab kogu häälestamise õnnemänguks. Twist-i teemas oli vist lõpptulemuseks see, et rahuldavalt tomima ta neid ei saanudki? Pigem soovitaks ebay-st mõnda universaalsemat topeltkarpat hiilida. Weber-id on arusaamatult kallid, aga näiteks endal õõnestus skoorida 100 euri eest ilusas korras dellortod.
Weberid on põhjusega kõrgelt hinnatud.. universaalsemaid karburaatoreid võibolla polegi olemas... pean siinkohal silmas DCOE seeriat
Dellortosid on mitmeid erinevaid tüüpe, DHLA40 ja DHLA40E pole odavamad kui Weberid, kuna need on nn performance tüüpi universaalkarburaatorid.
DHLA40N/H ja muud tähed on nn Emission tüüpi, mõeldud enamuses 2L mootoritele millel kitsad nukkvõllid ja hea vaakum tühikäigul..
Emissioon tüüpi dellortode häälestamine väikse kubatuuriga jämeda nukkvõlliga mootorile on suhteliselt rõve ja olenevalt sisudest mitte väga odav tegevus.. Võimalik, et peab vahetama alljärgnevast: kurgud /kiirenduspumba pihustid /peadüüsid /õhudüüsid / emulsioonitorud...
kõiki neid asju on aga vaja 4tk, selleks, et häälestada veel mitmeid erinevaid komplekte.
Dellortode varuosade saadavusega on samuti teinekord probleeme..
Protsessi edukus, sõltub otseselt eelnevalt tutvutud vene- ja inglisekeelsest kirjandusest..
Viimati paigaldasin DHLA40N stokk 1500 mootorile, häälestamine võttis 2 õhtut kasutada olid Carbtune II, Colortune ja lairiba lamda...
Pidin ringi tegema tühikäigu düüsid, emulsioonitorud, kolm korda muutma kütuse tasapinda, korduvalt muutma jagaja siseelu jne
Tulemus eriti madalal pöördel jäi ikka üsna keskpärane..