1. leht 1-st
K: ozon karburaatori reguleerimine
Postitatud: 18 Sept 2004 13:17
Postitas GTA
kuna karpa on laiali ja vaja võimalikult tehase andmete järgi kokku panna, oleks vaja väikest abi. olen tuttav siin leidunud info ja tabelitega, kuid teada oleks vaja ka klappide liikumise ja seadmise infot. klappidel on all reguleerimiskruvid, kuid milliste parameetrite järgi nendega toimetada?
ette tänades, gta;)
Postitatud: 18 Sept 2004 18:45
Postitas doris
Algselt postitas: GTA
kuna karpa on laiali ja vaja võimalikult tehase andmete järgi kokku panna, oleks vaja väikest abi. olen tuttav siin leidunud info ja tabelitega, kuid teada oleks vaja ka klappide liikumise ja seadmise infot. klappidel on all reguleerimiskruvid, kuid milliste parameetrite järgi nendega toimetada?
ette tänades, gta;)
et lahti ei jääks aga et üle sulgemise piiri ka liikuda ei saaks..
teisi asju co meetriga reguleerid..
Postitatud: 18 Sept 2004 19:16
Postitas GTA
ma küsin just sellepärst, et põhikambril alumises kaanes paar pisikest augukest, üks neist (ülemine vist) on see ozon-süsteemi auk ja teine alumine. et kas klapp jääb kahe augu vahele või allapoole neist. ma ei saa nimelt aru, kas klapp ise on kulunud või on miski muu viga, sest ta istub kuidagi imelikult seal. tühikäigul peaks põhikambri klapp ju tihedalt kinni olema:puzzled mul nii ka on, kuid klapp on täpselt alumise augu poole peal. kahtlane, kas ta seal olema peaks...
Postitatud: 22 Sept 2004 19:40
Postitas tuhajuhe
Nooh,nüüd tegid küll omale paraja pähkli :)Mõlemad siibrid peavad olema suletud ja nii et kui vasta valget vaatad siis ei tohi valgus läbi paista.Ja kui reg. kruvi liiga tagasi keerad siis jäävad siibrid avasse kinni.
Postitatud: 26 Sept 2004 10:08
Postitas Laurimetall
Palun rääkige natuke konkreetsemalt näiteks 05 karpa tyhikäigu regullimisest ,kuidas seda co kruvi nagu timmitakse ja segukruvi kah ja süüte automaatne reguleerimine kah ,mida see karpa ise teostab . Ütleks nii ,et rikka seguga käib mootor nii ühtlaselt 800p/min ,et õhupuhasti ja mootori värinat pole ültse märgata .,kuid küünal on õhukese tahmaga kaetud ,kuid mitte paksuga ja peale pikka sõitu on keskelt natsa pruun kah .
Postitatud: 03 Dets 2005 19:18
Postitas GTA
nii, tõstatan oma vana teemat, kuna karburaator harrastab jälle isetegevust...
nimelt, sooja mootoriga paika reguleeritud segu ja tühikäik on kuni selle sõidu lõpuni igati korras. peale mootori väljalülitamist ja käivitamist, ning väikset sõitu (vahet pole kas äkiliselt või vaikselt sõites) tõusevad tühikäigupööred vaikselt 1500 peale, kuhu nad ka püsima jäävad. peale külmkäivitust on ka sama lugu. põhimõtteliselt pean iga kord mootori soojaks sõitma, tühikäigu paika panema ja siis saan selle korra normaalselt ära sõita, kui ma just mootorit seisu ei pane. siis on jälle pöörded paigast. kruvid (kogus ja kvaliteet) on samas asendis, paigast nad ei põru, tuleb neid vaid kinni keerata, ja siis vaikselt samasse kohta, kus nad enne olid, tagasi kruvida, et taastuks normaalne tühikäik.
pikk ja segane jutt, aga loodan et mõni targem sai asjale siiski pihta...
ette tänades ja vastust oodates, gta
Postitatud: 03 Dets 2005 20:55
Postitas Laurimetall
Kuna sa rääkisid sellest seguklapi reguleerimisest ,siis võimalik ,et klapp ei jää alati samasse asendisse ,kui gaasi lahti lased ( võib ju arvata ka seda ,et mootori soojenedes karburaatori osad soojenevad ja siis ei ole klapi sulgumine enam samasugune ,kui muidu). Äkki keerad siis hästi natuke seguklapi piidekruvi lahti ja proovid uuesti tühikäiku reguleerida.