K: ozon karburaatori reguleerimine
K: ozon karburaatori reguleerimine
K: ozon karburaatori reguleerimine
kuna karpa on laiali ja vaja võimalikult tehase andmete järgi kokku panna, oleks vaja väikest abi. olen tuttav siin leidunud info ja tabelitega, kuid teada oleks vaja ka klappide liikumise ja seadmise infot. klappidel on all reguleerimiskruvid, kuid milliste parameetrite järgi nendega toimetada?
ette tänades, gta;)
ette tänades, gta;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
et lahti ei jääks aga et üle sulgemise piiri ka liikuda ei saaks..Algselt postitas: GTA
kuna karpa on laiali ja vaja võimalikult tehase andmete järgi kokku panna, oleks vaja väikest abi. olen tuttav siin leidunud info ja tabelitega, kuid teada oleks vaja ka klappide liikumise ja seadmise infot. klappidel on all reguleerimiskruvid, kuid milliste parameetrite järgi nendega toimetada?
ette tänades, gta;)
teisi asju co meetriga reguleerid..
Roolin nii kuis jaksan
ma küsin just sellepärst, et põhikambril alumises kaanes paar pisikest augukest, üks neist (ülemine vist) on see ozon-süsteemi auk ja teine alumine. et kas klapp jääb kahe augu vahele või allapoole neist. ma ei saa nimelt aru, kas klapp ise on kulunud või on miski muu viga, sest ta istub kuidagi imelikult seal. tühikäigul peaks põhikambri klapp ju tihedalt kinni olema:puzzled mul nii ka on, kuid klapp on täpselt alumise augu poole peal. kahtlane, kas ta seal olema peaks...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Palun rääkige natuke konkreetsemalt näiteks 05 karpa tyhikäigu regullimisest ,kuidas seda co kruvi nagu timmitakse ja segukruvi kah ja süüte automaatne reguleerimine kah ,mida see karpa ise teostab . Ütleks nii ,et rikka seguga käib mootor nii ühtlaselt 800p/min ,et õhupuhasti ja mootori värinat pole ültse märgata .,kuid küünal on õhukese tahmaga kaetud ,kuid mitte paksuga ja peale pikka sõitu on keskelt natsa pruun kah .
nii, tõstatan oma vana teemat, kuna karburaator harrastab jälle isetegevust...
nimelt, sooja mootoriga paika reguleeritud segu ja tühikäik on kuni selle sõidu lõpuni igati korras. peale mootori väljalülitamist ja käivitamist, ning väikset sõitu (vahet pole kas äkiliselt või vaikselt sõites) tõusevad tühikäigupööred vaikselt 1500 peale, kuhu nad ka püsima jäävad. peale külmkäivitust on ka sama lugu. põhimõtteliselt pean iga kord mootori soojaks sõitma, tühikäigu paika panema ja siis saan selle korra normaalselt ära sõita, kui ma just mootorit seisu ei pane. siis on jälle pöörded paigast. kruvid (kogus ja kvaliteet) on samas asendis, paigast nad ei põru, tuleb neid vaid kinni keerata, ja siis vaikselt samasse kohta, kus nad enne olid, tagasi kruvida, et taastuks normaalne tühikäik.
pikk ja segane jutt, aga loodan et mõni targem sai asjale siiski pihta...
ette tänades ja vastust oodates, gta
nimelt, sooja mootoriga paika reguleeritud segu ja tühikäik on kuni selle sõidu lõpuni igati korras. peale mootori väljalülitamist ja käivitamist, ning väikset sõitu (vahet pole kas äkiliselt või vaikselt sõites) tõusevad tühikäigupööred vaikselt 1500 peale, kuhu nad ka püsima jäävad. peale külmkäivitust on ka sama lugu. põhimõtteliselt pean iga kord mootori soojaks sõitma, tühikäigu paika panema ja siis saan selle korra normaalselt ära sõita, kui ma just mootorit seisu ei pane. siis on jälle pöörded paigast. kruvid (kogus ja kvaliteet) on samas asendis, paigast nad ei põru, tuleb neid vaid kinni keerata, ja siis vaikselt samasse kohta, kus nad enne olid, tagasi kruvida, et taastuks normaalne tühikäik.
pikk ja segane jutt, aga loodan et mõni targem sai asjale siiski pihta...
ette tänades ja vastust oodates, gta
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kuna sa rääkisid sellest seguklapi reguleerimisest ,siis võimalik ,et klapp ei jää alati samasse asendisse ,kui gaasi lahti lased ( võib ju arvata ka seda ,et mootori soojenedes karburaatori osad soojenevad ja siis ei ole klapi sulgumine enam samasugune ,kui muidu). Äkki keerad siis hästi natuke seguklapi piidekruvi lahti ja proovid uuesti tühikäiku reguleerida.