1. leht 1-st
P: Helesinine suits sooja mootoriga, peale klapisääretihendite vahetust.
Postitatud: 12 Sept 2004 09:44
Postitas tarmo65
jama siis selline, et sai klapisääre tihendid ära vahetatud, ja sellega koos ka plokikaane tihend, aga suitses ikka. Õhtul tegin autole veel ülivahetuse, vahetasin addinoli zigulli õli vastu, kuid see ei tohiks ju suitsemist mõjutada. Nüüd on niisugune suits taha, ei maanteel 90-ga sõites võib ka seda tahavaate peeglist märgata. Kas asja võis tuksi keerata õlivahetus?
Postitatud: 12 Sept 2004 10:09
Postitas leif
Postitatud: 12 Sept 2004 11:23
Postitas tarmo65
Igavene jura mul selle siksiga:sein kogu aeg on midagi nässus.
Postitatud: 12 Sept 2004 11:40
Postitas Kristo
Kui mootor on kuuma saanud siis võib olla plokikaane kõveraks tõmmanud, ja kui ikka kõvasti keema lastud siis võib plokk kah kõver olla ja selle vastu plokikaane tihendi vahetus ei aita.
Ma nüüd hästi küll ei usu, aga huvipärast küsin, et mis tihendid need teeninduse mehed sinna mootorisse panid, kas Vene omad või Saksa omad? Kui mingid koperatiivi omad siis ma ei imesta küll midagi.
Aga muidu enda 05'l on küll nii, et kui segu on liiga rikas siis viskab kah sinakat suitsu (asi ka selles, et 4. silinder saab kuskilt õli), kuid kui segu on paigas siis on heitgaasid täitsa normis. Kuidas on küünalde olukord (valged, helepruunid, tumepruunid, mustad), kui on mustad, kas on ka mingi kerge sade peal?
Postitatud: 12 Sept 2004 11:58
Postitas tarmo65
1 küünal on jah tahmas, aha millisest kruvist seda segu timmida tuleb, mul see 011 vaakumiga karpa
Postitatud: 12 Sept 2004 20:32
Postitas Laurimetall
äkki sul mingi jama 1 silindri õlirõngatega . Põletab suurel hulgal õli ja siis tossab. Kui teised küünlad on ilusad pruunid ,siis kahtlustan seda asja . sest ,kui segu olex paigast ,siis oleks ka teised tahmased . SIIs veel ( kuidas lood on jahutusvedelikuga (äkki imeb tosooli sisse ) .
Postitatud: 12 Sept 2004 20:51
Postitas inkognito
Algselt postitas: Leif
Kuidas sa need klapisääretihendid peale panid. Kas lõid ikka põhjani kinni.
Just-just, kui põhjani kinni lüüa kenasti siis ongi asi jamas. Venitab kenasti ülemise tihendi osa augu suuremaks, kui klapi säär.
Ühe silindri segu eraldi regullida ei saa.
Postitatud: 12 Sept 2004 21:05
Postitas hullmaks
sul siis enne klapisääretihendite vahetust ka suitses? küllap siis kolvirõngad ka kulunud, sinine suits- õli, must suits -kütus ei põle korralikult
Postitatud: 13 Sept 2004 16:54
Postitas tarmo65
jah suitses ka enne nende vahetamist, sellepärast ma selle vahetuse lasingi ära teha, ah ma juba harjun ära selle suitsuga. Aga vähemaks on nagu tossamist juba jäänud.
Postitatud: 28 Sept 2004 16:58
Postitas nganasan
( kuidas lood on jahutusvedelikuga (äkki imeb tosooli sisse ) .
kuidas seda probleemi lahendada oleks võimalik (mul vist tundub olevat nii, vähemalt õli on sattunud tosooli paaki) ?
Postitatud: 29 Sept 2004 09:07
Postitas kenu
Kui on kasutatud viletsaid sodi tekitavaid õlisid (odav Addinol, Ziguli), siis oleks kasulik mootorit veega natuke puhastada -- kallad töötamise ajal peenikese nirena karbussi vett sisse ja annad kohe gaasi (siis saad kohe klappide seisukorrast kah aimu -- kui karbussi hakkab tuld lööma, on s.l.klapid ebatihedad.