1. leht 1-st
K: Kas võib asi olla rõngastes
Postitatud: 06 Sept 2004 17:52
Postitas sass85
mootor suitseb ja karteri tuulutusest tuleb ka kõrgematel pöötetel suitsu,paistab et on rõngad läbi.
mootoriks on 1,5,töö juures vedeleb komplekt uusi lada rõngaid aga ma kahtlustan et need on 1200 mootorile.
kas on seal tähtsust?
Teinekord pane korralik teema pealkiri ka!!!
Postitatud: 06 Sept 2004 19:43
Postitas Ardi Soovik
1,2-sel ja 1,5-sel on täpipealt ühesugused rõngad ja kolvid(läbimõõt 76mm) vahe on vaid plokis ja väntvõllis.
Postitatud: 06 Sept 2004 21:26
Postitas sass85
kas siis 1300cc mootoritel on suuremad kolvid?
saab need äkki mu mootorisse sisse puurida?
Postitatud: 06 Sept 2004 22:23
Postitas robi
Jah 1,3 L on kolvimõõt alates 79mm ja edasi remontmõõdud. Erinevus 1,6L on plokis ja vändas. Ladal on 4 tüüpi ketiga mootoreid:
1,2 kolvid 76mm lühike väntvõll, madal plokk
1,3 kolvid 79mm lühike väntvõll, madal plokk
1,5 kolvid 76mm pikk väntvüll, kõrge plokk
1,6 kolvid 79mm pikk väntvõll, kõrge plokk
1,3 mootorisse saab panna pika vända koos lühikeste kepsudega(-7mm) mingilt Fiatilt(Ardi teab täpsemalt) lisaks saab 1,3 plokki puurida 82mm (samara kolvid) ja tulemuseks üle 1,7L töömahtu. Seega 1,2 + 79mm =1,3L
1,2+79mm+pikkvänt ja lühike keps= 1,6L maksimaalselt, rohkem ei saa, kui üritada 82mm siis ei jää silindriseinu alles!