1. leht 1-st

Mootori seisukorra hindamine

Postitatud: 23 Nov 2015 19:38
Postitas Nivakas
Sai soetatud omale Niva, 1,6L mootoriga klassikaline isend. Olen temaga sõite teinud ja tundub täitsa ok olevat. Tekkis küsimus mootori seisukorra kohta:
Õlisurve tühikäigul külmalt 3, kuumalt 0,8.
Kuumalt andes 2500 pööret ja surve 2, 2500 pöörde peal kuskil 2,5. Kompressioon kolmes silindris 10,5, paraku kolmandas pütis 9,5. Sõitnud on ainult vene õliga. Odomeetri näitu ei maksa uskuda, so 31000. Tõenäoliselt ikka 131000.
Et kas pidada remondiplaane või võiks nii rahulikult edasi kulgeda?

Postitatud: 23 Nov 2015 19:52
Postitas Hulkur
Sisepesu, klapi regull. Korralik poolsült sisse ja sõidab edasi. Õli surve norm.


Karteri tuulutusest tuleb tossu ?

Postitatud: 23 Nov 2015 20:13
Postitas Nivakas
Õrna sinist tuleb. Aga mitte ülemäära. Eks tuleb sisepesu ja tõesti korralik õli sisse paarik tuhandeks. Või siiski vähemaks, sest kes seda teab mida ja kui palju välja pestakse.
Kas Mannol on aktsepteeritav õli? Mannoli 4 liitrit poolsünti 14 euroga on poes saadaval.

Postitatud: 23 Nov 2015 21:15
Postitas Hulkur
Ei ütle nagu midagi.
Pigem ikka mingi normaalsete tootjate oma. 10w40. suveks võiks veel jämedam olla.

Postitatud: 05 Jaan 2016 15:24
Postitas arvi100
Võid ka Liqui-Moly toodangut vaadata.Minu automootorit määrib täitsa eduliselt.
Kasutan mineraalõli Super-Nova 15W40.Auto l.s umb.130.000.Maanteel 80 km/h
4 käiguga õlisurve 3,5 atti.Viiene kann oli midagi 30 tugriku kandis.