1. leht 1-st
P:Lagi = 120 km/h
Postitatud: 26 Aug 2004 00:04
Postitas fuzzbu
ma siin loen, kui palju kellegi masinad lähevad jne.. imelik. mul 06 mootoriga 07 max kiirus ainult 120. milles võib asi olla, et nii vähe??
Postitatud: 26 Aug 2004 00:41
Postitas burner
differ? olen kuulnud, et käigukastid pidid ka erineva kiirusega olema.
Postitatud: 26 Aug 2004 19:36
Postitas Ardi Soovik
Lisaks pakun:kontrollida süütenurka ja ketimärkide paigasolekut(nukkvõll ei pruugi olla paigas).
Aga esmane asi on vaadata kas karbussil teine lõõr avaneb või on kinni roostetanud.
Postitatud: 26 Aug 2004 21:17
Postitas marks
Ei hakka uut teemat tegema, küsimus järgmine. Jõudu ja kiirust on autol küll, aga kiirendamine on kuidagi uimane. Koha peal tuuritades ka nagu uimaselt läheb pöördesse. On midagi karbussiga või süüde?
Postitatud: 26 Aug 2004 22:29
Postitas Boxer
mul aitas kohalt mineku äkilisemaks muutmisel hooratta vahetus;). Nüüd võib isegi kummi vilinasse lasta asfaldil

Postitatud: 26 Aug 2004 22:44
Postitas GTA
läbisõit nii oluline ka pole, juhul KUI korralikult õli vahetatud , korralikult sisse sõidetud ja ka muidu rahulikult edenetud, minu auto mootor on 350000 ilma kapremondita sõitnud, ja surved-värgid on korralikud. tippkiirust pole ma veel küll proovinud, differ võtab kiirust päris korralikult maha, ntx tahhomeeter näitab mul 100km/h juures 4000:P , differ seejuures niva oma, peaks nagu paberite järgi kõige aeglasem olema ja 05-e käigukast on ka aeglasemate ülekannetega, kui ma ei eksi:rolleyes
Postitatud: 27 Aug 2004 00:56
Postitas Ardi Soovik
Nivadel on aegade jooksul olnud erinevaid ülekandeid.Alates aeglaseimast(4,44) kuni kiireimani( 3,9) välja.05 käigukast on kiirem kui 01(02,03,011) kuid aeglasem kui 06(niva) käigukast.Eeltoodu kehtib 1-3 käigu kohta.4 käik on kõigil otse.100km/h 4000p/m peaks olema 01 differ.
Postitatud: 27 Aug 2004 07:42
Postitas hullmaks
Jõudu ja kiirust on autol küll, aga kiirendamine on kuidagi uimane. Koha peal tuuritades ka nagu uimaselt läheb pöördesse. [/quote]
kiirenduspumba membraan vaata üle, võib olla ka umbes tühikäigudüüs või pihusti ise, kui õhufiltri maha kisud ja käega gaasi annad, siis peaks ilus juga sealt välja tulema, kui lihtsalt tilgub või kuidagi vaevaliselt soriseb, siis jama.
igaks juhuks muidugi ka süütemoment ja kontaktivahe/kontaktide puhtus