Vända esimese simmerlingi vahetus

Vända esimese simmerlingi vahetus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
n
Nivakas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 02 Nov 2014 11:28
Asukoht: Viljandi
Autod: Niva 2121; VAZ 2104

Vända esimese simmerlingi vahetus

Postitus Postitas Nivakas »

On ehk kellelegi esiotsa simmerlingi vahetuse kogemusi jagada?
Väntvõlli esimese simmerilingi vahelt immitseb õli, mille ventikas omakorda ebaühtlaselt mööda mootoriruumi laiali laotab.
Kuidas saab kõige paremini vända otsas oleva rihmaratta mutri lahti? Nihikuga mõõtes sobiks nagu võti nr 39. Saada olevad padrunid on aga 38 ja 41 numbriga?
Millega vända liikumine ära blokeerida, et rihmaratta mutri lahtikeeramine õnnestuks?
Autoks on Niva 2121.
Kasutaja avatar
teitur
Aasta Projekt
Postitusi: 261
Liitunud: 09 Mär 2008 00:10
Asukoht: Kärdla
Autod: 2105,2107

Postitus Postitas teitur »

38 padruniga saab selle lahti küll. Mootori blokeerimiseks näiteks esimene käik sisse ja käsipidur peale. Minul on nad siiani üsna kergelt lahti tulnud.
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Kõige lihtsam on starteriga see mutter lahti keerata. Paned võtmele pikenduse otsa, et saaks poolraami peale toetada. Ja siis annad starterit. Keerab ise end lahti.
n
Nivakas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 02 Nov 2014 11:28
Asukoht: Viljandi
Autod: Niva 2121; VAZ 2104

Postitus Postitas Nivakas »

Head nõuanded. Tänan!
Soetasin Tööriistamarketist 38 võtme (silmus ja tavaline, hind 10.80) ja lahti tuli üsna kergelt. Uus simmer sai paika. Kinni keeramine oli pisut raskem, sest auto kippus liikuma hakkama.
k
Kam!kaze
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Nov 2011 21:22
Asukoht: Järvamaa, Väätsa.
Autod: Lada 2105 ja 2106.

Postitus Postitas Kam!kaze »

Kinni keeramiseks: Olenevalt rihmarattast saab läbi selle mingi naaskli või kruvika ka lükata mis kuskile toetub ja ei lase sel ringi käia. Vähemalt ise nii teinud koguaeg
v
vkuus
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 30 Jaan 2010 17:21
Asukoht: harjumaa
Autod: Bmw,Lada

Postitus Postitas vkuus »

Tere,loodan et keegi ei pahanda ,aga mul sama probleem .
Erinevus on selles et mitte mingi valemiga ma seda vändaratast lahti ei saa,olen proovinud nii starteriga,pika toruga jne...
1 käik sees ja käsipidur peal ,kõik rattad takistatud ,kuid ikkagi auto liigub ja ei tee sellist nägugi see asi et ta ära tulla võiks.
ettepanekuid kellegil ?

Auto seisab tallinnas järvel mul ,eriti teretulnud oleks kui keegi asjalik viitsiks korra läbi tulla.(teen õlled tasuks :D )
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Löögiga oled proovinud? Näiteks meisel teravaks ja pärisuunda põrutust anda. Päris hulga kordi peab arvatavasti seda tegema, aga lõpuks kui sälk sees ja õigesti tabad, võib õnnestuda.

Variant on ka proovida liikumist takistada näiteks vahemuhvi juurest, kasti otsa pealt. Kuna ülekandes laseb päris palju liikuma, siis võibki osutuda töö keerukaks. Ei saa teha järsku liigutust, kuna miski annab järele.
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Ise ole sellised jonnakad mutris/poldid lahti võtnud: silmusvõti kaele, võti keeramise suunas pinge alla, vasaraga kaasa aidata keeramist.
Võtit on vaja lihtsalt grammike hoida keeramise suunas pinge all, keeramise teeb ära vasar.
Vasar ei pea olema meeletult suur kuna vaja on teravat lööki.

Nii olen ka paljud asjad kinni keeranud!
Vasta