Vända esimese simmerlingi vahetus
Vända esimese simmerlingi vahetus
-
nNivakas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 120
- Liitunud: 02 Nov 2014 11:28
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Niva 2121; VAZ 2104
Vända esimese simmerlingi vahetus
On ehk kellelegi esiotsa simmerlingi vahetuse kogemusi jagada?
Väntvõlli esimese simmerilingi vahelt immitseb õli, mille ventikas omakorda ebaühtlaselt mööda mootoriruumi laiali laotab.
Kuidas saab kõige paremini vända otsas oleva rihmaratta mutri lahti? Nihikuga mõõtes sobiks nagu võti nr 39. Saada olevad padrunid on aga 38 ja 41 numbriga?
Millega vända liikumine ära blokeerida, et rihmaratta mutri lahtikeeramine õnnestuks?
Autoks on Niva 2121.
Väntvõlli esimese simmerilingi vahelt immitseb õli, mille ventikas omakorda ebaühtlaselt mööda mootoriruumi laiali laotab.
Kuidas saab kõige paremini vända otsas oleva rihmaratta mutri lahti? Nihikuga mõõtes sobiks nagu võti nr 39. Saada olevad padrunid on aga 38 ja 41 numbriga?
Millega vända liikumine ära blokeerida, et rihmaratta mutri lahtikeeramine õnnestuks?
Autoks on Niva 2121.
-
vvkuus
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 84
- Liitunud: 30 Jaan 2010 17:21
- Asukoht: harjumaa
- Autod: Bmw,Lada
Tere,loodan et keegi ei pahanda ,aga mul sama probleem .
Erinevus on selles et mitte mingi valemiga ma seda vändaratast lahti ei saa,olen proovinud nii starteriga,pika toruga jne...
1 käik sees ja käsipidur peal ,kõik rattad takistatud ,kuid ikkagi auto liigub ja ei tee sellist nägugi see asi et ta ära tulla võiks.
ettepanekuid kellegil ?
Auto seisab tallinnas järvel mul ,eriti teretulnud oleks kui keegi asjalik viitsiks korra läbi tulla.(teen õlled tasuks
)
Erinevus on selles et mitte mingi valemiga ma seda vändaratast lahti ei saa,olen proovinud nii starteriga,pika toruga jne...
1 käik sees ja käsipidur peal ,kõik rattad takistatud ,kuid ikkagi auto liigub ja ei tee sellist nägugi see asi et ta ära tulla võiks.
ettepanekuid kellegil ?
Auto seisab tallinnas järvel mul ,eriti teretulnud oleks kui keegi asjalik viitsiks korra läbi tulla.(teen õlled tasuks

-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Löögiga oled proovinud? Näiteks meisel teravaks ja pärisuunda põrutust anda. Päris hulga kordi peab arvatavasti seda tegema, aga lõpuks kui sälk sees ja õigesti tabad, võib õnnestuda.
Variant on ka proovida liikumist takistada näiteks vahemuhvi juurest, kasti otsa pealt. Kuna ülekandes laseb päris palju liikuma, siis võibki osutuda töö keerukaks. Ei saa teha järsku liigutust, kuna miski annab järele.
Variant on ka proovida liikumist takistada näiteks vahemuhvi juurest, kasti otsa pealt. Kuna ülekandes laseb päris palju liikuma, siis võibki osutuda töö keerukaks. Ei saa teha järsku liigutust, kuna miski annab järele.
Jõud taga, peab minema.
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Ise ole sellised jonnakad mutris/poldid lahti võtnud: silmusvõti kaele, võti keeramise suunas pinge alla, vasaraga kaasa aidata keeramist.
Võtit on vaja lihtsalt grammike hoida keeramise suunas pinge all, keeramise teeb ära vasar.
Vasar ei pea olema meeletult suur kuna vaja on teravat lööki.
Nii olen ka paljud asjad kinni keeranud!
Võtit on vaja lihtsalt grammike hoida keeramise suunas pinge all, keeramise teeb ära vasar.
Vasar ei pea olema meeletult suur kuna vaja on teravat lööki.
Nii olen ka paljud asjad kinni keeranud!