Hooratta kaal

Hooratta kaal

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
m
mccar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 14 Mai 2008 23:59
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Oman ladat ja soovin saada asjakohast infot ja seda teistele jagada.

Postitus Postitas mccar »

omal nüüd kerge hookas all ja tühikäigu häireid ei tähenda. käib nii 8-900prm ja ei miskit lonkamist. samuti ei tähenda üüratut mootoripidurdust suurtel kiirustel (90-120km/h). Pöördesse käib küll tiba paremini.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: RLV
Plaanis on ka kergemaks teha, aga samas kaob huvi, kui see peaks jalgadesse lõppema.
Siit ka küsimus targematele, et palju ja kust seda üldse maha võib võtta,
et see osanduma ei hakkaks? Jooniseid on küll kust ja palju võtta, aga
palju see piir on, et ta ikka ühte tükki jääks või on mõni koht kust üldse näpida ei tasu?
Lase mõnel spetsil teha, ei juhtu siis nende jalgadega ka midagi. Uued poldid oleks ka hea mõte.
m'kay
r
redko
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Dets 2008 11:22
Asukoht: viljandi-võru
Autod: opel omega vaz 2121

Postitus Postitas redko »

Ja ega keermeliim kah halba ei tee.
Endal sai kunagi üks hooratas õhemaks treitud ja veel kaalu võiduks augud kah mõningad läbi puuritud;)
ja muidugi ära tasakaalustatud terve alumine osa.
Vasta