K: remont väsinud mootorile
K: remont väsinud mootorile
...nüüd vaheta veel käigukastis ja tagadifris ka õli ära ja äkki hakkab voobshe 8 sekundiga 100-ni kiirendama;)
Kas tõesti midagi muud ei teinud, kui vaid õli ja rehvide vahetus? Äkki ikkagi reguleerisid süüdet, puhastasid kontakte jne? Ka sinu, autojuhi, tähtsus õige käiguvahetushetke tabamisel pole vähetähtis, sellega võimalik ka üsna palju võita... Võiksid tõesti öelda, mis indeksiga rehvid enne olid ja nüüd all on, siis võiks ka pakkuda, kas nende kõrguse vahe reaalselt ka mingi faktor võis olla:)
Kas tõesti midagi muud ei teinud, kui vaid õli ja rehvide vahetus? Äkki ikkagi reguleerisid süüdet, puhastasid kontakte jne? Ka sinu, autojuhi, tähtsus õige käiguvahetushetke tabamisel pole vähetähtis, sellega võimalik ka üsna palju võita... Võiksid tõesti öelda, mis indeksiga rehvid enne olid ja nüüd all on, siis võiks ka pakkuda, kas nende kõrguse vahe reaalselt ka mingi faktor võis olla:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
ma tõesti vahetasin ainult õli ja rehvid,vanad rehvid olid küll kõrgemad,kuid kas asi võib ka selles olla et rehvid on ilusti täis pumbatud,kuna sis kui ma kunagi mõõtsin siis nkn olid rehvid natsa tühjad,rehvi indeksit ma peast ei tea,kunagi pühapäeval saan teada,aga äkki on asi ka selles et rehvid ilusti täis nüüd
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Kui kummid enne tühjad olid ja nüüd täis siis see mängib kindlasti rolli.
Tühjakaapimine kohalt minekul on kah tegur mida tuleb arvestada. Seal on suur vahe kas rattad kaabivad tühja või mitte. Ning arvatavasti kiirendamisega tuleb ka kogemusi niiet ajad peakski paremaks minema.
PS: Ma arvan, fordilt saad sa haledalt pähe, kui see just mingi ürgne fiesta ei ole. Võrdluseks ma esitasin 2.0 doch sierrale ,,väljakutse,, aga ta ei viitsinud kütust raisata.
EDIT: DOHC mitte Doch
Krt kirjuta veel kiiruga
Tühjakaapimine kohalt minekul on kah tegur mida tuleb arvestada. Seal on suur vahe kas rattad kaabivad tühja või mitte. Ning arvatavasti kiirendamisega tuleb ka kogemusi niiet ajad peakski paremaks minema.
PS: Ma arvan, fordilt saad sa haledalt pähe, kui see just mingi ürgne fiesta ei ole. Võrdluseks ma esitasin 2.0 doch sierrale ,,väljakutse,, aga ta ei viitsinud kütust raisata.
EDIT: DOHC mitte Doch

Jõud taga, peab minema.
remont
ei hakka uut teemat tegema.
Kui palju siis läheks mootori kap.remont maksma, sealjuures vahetaks välja ainult vajaminevad asjad? mul sihuke jama, et kui õhupuhastaja küljest karteri tuulutuse vooliku ära võtad, siis pöörded tõusevad ja tagasi pannes langevad, see peaks olema märgiks, et saaled on läbi, kas pole? kas sel juhul piisaks ainult saalede vahetusest või peaks midagi veel ülekäima?
Kui palju siis läheks mootori kap.remont maksma, sealjuures vahetaks välja ainult vajaminevad asjad? mul sihuke jama, et kui õhupuhastaja küljest karteri tuulutuse vooliku ära võtad, siis pöörded tõusevad ja tagasi pannes langevad, see peaks olema märgiks, et saaled on läbi, kas pole? kas sel juhul piisaks ainult saalede vahetusest või peaks midagi veel ülekäima?
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Algselt postitas: 3way
ei hakka uut teemat tegema.
mul sihuke jama, et kui õhupuhastaja küljest karteri tuulutuse vooliku ära võtad, siis pöörded tõusevad ja tagasi pannes langevad, see peaks olema märgiks, et saaled on läbi, kas pole?

Kus koolis selliseid tarkusi jagatakse...

Saaledega siin küll seostada pole mõte.
Vaat kui mootorist kostab pöörete tõstmisel, langetamisel kolinat (tuhm heli raamsaale,kõrgem heli kepsusaale) ja õlisurvet pole eriti ollagi siis hakka saalesid vahetama.
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Rahu,ainult rahu...Algselt postitas: 3way
raeküla alguses, seal autobaasis mingi vend tegeleb toiteseadmetega, tema käest seda kuulsingi, üldse ei saa ma aru mis värk on, foorumist peaks leidma oma väheste teadmiste täiendamiseks abi aga selle asemel aga naerdakse sind välja![]()
Kas otsingusüsteemi kasutasid???
Lühidalt mootorile remonti tehes tuleb välja vahetada kõik piirväärtusteni kulunud osad...
Kõik oleneb ju mootori seisundist, palju on mootori läbisõit, kas surve on karteris.
Kui palju tuleb teatud läbisõidu juures karterisse õli juurde valada jne.jne...
Remonti tehakse läbisõidu järgi kui muidugi pole karteripõhja puruks sõidetud või ilma jahutusvedelikuta mootorit kokku lastud.
Kui ise eriti hästi mootorite hingeeluga kursis pole siis otsi,leia tuttavaid,sõpru,kes aitaksid...
Soovitan ka lugeda raamatut Mootorite remont.
Minimaalselt remonti tehes avastad peagi, et targem oleks olnud juba kogu kupatus korraga ette võtta...
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Algselt postitas: 3way
kasutasin aga see teema oli kõige lähem minu probleemile. See mootor millele remonti teha soovisin on ca 10000 läbisõiduga, aga jubedalt piinamist näinud, saaled sain ise vahetatud ja selgus, et rõngad tuleb ka ära vahetada, kuna liigutasin kolbe käega vabalt. Pole hullu, ma pikka viha ei pea![]()

Piilu ka raamatusse Sõiduautode remont , autor: Heiki Rütman