turbo+fiati pritse?

turbo+fiati pritse?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

vaikselt loen aga läbi veel pole:D
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

krt ikka ma aru ei saa kuhu p**se see karpa tuleb :mad:
samamoodi ei saa tulla nagu uhtil,kuna mul peaks sealt õhk tulema!
ja oskab keegi öelda mis voolikud need kõik seal on!
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Vaata lk 102 peatükk 8:yllatunud seal ju kõik puust ja peaaegu punane...
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

minu viga :puzzled
pilt 8,1 sedasi mõtlen teha aga kuskohast tuleb väljalase?
kas mootorilt või siis turbo teiselt poolt?
või kuhu pildil see teine toru pool turbo kyljest läheb?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Pildil 8-1 tulevad väljalaskegaasid alt ja väljuvad paremale atmosfääri, kui seda mõtlesid.
Miks Sa Uhti-skeemi ei saa/taha kasutada s.t. karburaator enne turbot?
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Vaata skeemi 3-1 saad aru kust miski asi käib, kust õhk ja õli sisse, gaasid välja jne..
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

uhtil oli turbo teist moodi.tal oli karpa pandud sinna kus on õhuvõtt,ma sinna panna ei saa kuidagi!
sain juba aru nyyd jah.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

wastegate peaks siis yhenduses olema:1)kollektorisse ja 2) väljalaskesse(sumps)
tundub nagu joonis 5-1.
OLEMAS
tuleb nii et sinna kus muidu tuleb õhk sinna tuleb karpa.ja sealt edasi sisselaskesse.
mootori väljalase tuleb ju tagasi turbosse ja sealt siis edasi välja ju!!!!
aega läks aga asja sai.
või ei ole sedasi?
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

tekkis vahepeal yks kysimus!
kas turbosse ei peaks rohkem õhku minema kui vaid see mis karpast tuleb?
tuttav arvas kyll et peaks karpa pealt kinni panema ja juhtima sinna õhu et oleks õhku rohkem,või miskit valesti aru saanud?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mingit lisaõhtu pole vaja. nii saad kolbidest kohe jagu. kõik see mis karpast tuleb on piisav (düüsid pead siis ikka parajad panema)

arvestama pead sellega, et lahja seguga saad mõne minutiga kolbedesse augud..

seega lamda on sellise projekti puhul kohustuslik!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

Algselt postitas: olaaf


seega lamda on sellise projekti puhul kohustuslik!
millist lamdat siia vaja on?mitme juhtmega ja kuhu need lähevad yldse?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Lambda võiks olla soojendusega, st rohkem kui ühe juhtmega, kuigi see peaks turbo lähedale paigaldatuna ka üsna kärmelt soojaks minema (töötemp. vähemalt 300 kraadi).
Kui lambda ära ostad, siis ütle meile, mis värvi juhtmed on - ütleme kuhu mida ühendada.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kas muidu lambda ei peaks minema ajju?ladal seda ju pole?
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Pritsesüsteemi puhul küll aga Sinu projekti puhul oleks see hea abivahend segu mõõtmiseks.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

oleks võimalik saada 4 juhtmega lambda ja 300eek.kallis hind? Kuhu juhtmed?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks juhtmete otsa pead ise ehitama või leidma mõne indikaatori mis näitab sulle mida lamda mõõdab. esialgu võid testriga veenduda selles mis seal sees on.

300 pole kallis kui on töökorras asi :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

mis materjalist kollektorid teha?? tuttav arvas et algul proovimiseks käraks roostevaba sumpatoru kah?
või tuleks kohe ikka õiget toru vaadata?
või mis yldse asjast arvate
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ma arvan, et alguses ei pea isegi roostevaba olema. Tähtis et oleks paksu seinaga torud ja flantsi, millekülge turbo kinnitatakse, oleks ka peale keevitustöid ideaalselt sile.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

flants kuhu turbo,karpa ja kõik peavad siis siledad olema.aga kas kõlbab tavaline sumpa toru kah alguseks?on piisavalt paks?Loomulikult uus toru!
u
udunee
Suletud kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas udunee »

http://www.tecdoc.ee/ivar/pildid/lada/P9050002.JPG
Siin on see asi veits edasi arenenud
Vasta