krt ikka ma aru ei saa kuhu p**se see karpa tuleb
samamoodi ei saa tulla nagu uhtil,kuna mul peaks sealt õhk tulema!
ja oskab keegi öelda mis voolikud need kõik seal on!
minu viga
pilt 8,1 sedasi mõtlen teha aga kuskohast tuleb väljalase?
kas mootorilt või siis turbo teiselt poolt?
või kuhu pildil see teine toru pool turbo kyljest läheb?
Pildil 8-1 tulevad väljalaskegaasid alt ja väljuvad paremale atmosfääri, kui seda mõtlesid.
Miks Sa Uhti-skeemi ei saa/taha kasutada s.t. karburaator enne turbot?
wastegate peaks siis yhenduses olema:1)kollektorisse ja 2) väljalaskesse(sumps)
tundub nagu joonis 5-1.
OLEMAS
tuleb nii et sinna kus muidu tuleb õhk sinna tuleb karpa.ja sealt edasi sisselaskesse.
mootori väljalase tuleb ju tagasi turbosse ja sealt siis edasi välja ju!!!!
aega läks aga asja sai.
või ei ole sedasi?
tekkis vahepeal yks kysimus!
kas turbosse ei peaks rohkem õhku minema kui vaid see mis karpast tuleb?
tuttav arvas kyll et peaks karpa pealt kinni panema ja juhtima sinna õhu et oleks õhku rohkem,või miskit valesti aru saanud?
Lambda võiks olla soojendusega, st rohkem kui ühe juhtmega, kuigi see peaks turbo lähedale paigaldatuna ka üsna kärmelt soojaks minema (töötemp. vähemalt 300 kraadi).
Kui lambda ära ostad, siis ütle meile, mis värvi juhtmed on - ütleme kuhu mida ühendada.
eks juhtmete otsa pead ise ehitama või leidma mõne indikaatori mis näitab sulle mida lamda mõõdab. esialgu võid testriga veenduda selles mis seal sees on.
300 pole kallis kui on töökorras asi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
mis materjalist kollektorid teha?? tuttav arvas et algul proovimiseks käraks roostevaba sumpatoru kah?
või tuleks kohe ikka õiget toru vaadata?
või mis yldse asjast arvate
Ma arvan, et alguses ei pea isegi roostevaba olema. Tähtis et oleks paksu seinaga torud ja flantsi, millekülge turbo kinnitatakse, oleks ka peale keevitustöid ideaalselt sile.