Lada 2107 1600,probleem ?
Lada 2107 1600,probleem ?
-
uUM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 08 Mär 2003 19:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: No Mood.
- Kontakt:
Üle pika aja jälle foorumit külastamas.Auto liigub ja mitte metsavahel.Aega võttis asja sai.Müügi mõtteid peas ei liigu.Tiba probleeme muidugi on,just elektri süsteemis aga need on pisivead ,mis ei sega sõitmist.Eks see pikk seismine tegi oma töö kontaktidele.Nii,et investeering tasus ära 10 x-tselt.
-
uUM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 08 Mär 2003 19:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: No Mood.
- Kontakt:
Nii, tagasi oma muredega.Tekkis probleem karburaatoriga ja tundub, et see kaadervärk, mis seal peal on, on üks paras s..a nikerdis.Tahaks karburaatori ära vahetada ja siit küsimus. Milline karbuss oleks kõige etem 1600-sele mootorile peale istutada?Vene karbussi enam ei taha näha, see ainult üks suur peavalu sellel margil.
Auto ise muidu tip-top ja teenib ausalt oma peremeest, aga see üks imevigur komposteerib ajusid.
Auto ise muidu tip-top ja teenib ausalt oma peremeest, aga see üks imevigur komposteerib ajusid.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Sõltub, mis karpa sul juba on, aga eeldades, et tegemist Ozooniga, siis üks variant on panna 08/09 Solex karbuss. See küll ka vene oma, aga üldiselt on ennast heast küljest näidanud. Variante veel mitmeid, saab panna kõige tavalisemat, võib panna automaattoorega, täiendavate käivitusabi jubinatega või hoopis elektroonilise juhtimisega. 1,6sele peaksid kindlasti panema 1,5se samara karbussi seljuhul, 1,3se omad ei taha hästi käia. Kui õnnestub saada, siis võid panna ka selle variandi, mida pandi 1,7stele Niva mootoritele ning mõnedele 07tele - markeeringu algus 21073-1107010
Mõistagi, mida vingema paned, seda jamam on teda timmi saada, aga samas kui töötab, unustad igasugused mured ära.
Samas Ardil oli vahepeal pakkuda mingeid Fiatidelt pärit Webereid jms ning olen kuulnud, et mingeid Sierra karpasid on ka peale pandud. Nende kohta ei oska suurt midagi öelda. Palju sõltub ka sellest, mis sa autolt saada tahad, kas raju minekut või ökonoomset ning rahulikku kulgemist. Lihtsust ja lollikindlust või keerukamat ja mugavamat varianti.
Mõistagi, mida vingema paned, seda jamam on teda timmi saada, aga samas kui töötab, unustad igasugused mured ära.
Samas Ardil oli vahepeal pakkuda mingeid Fiatidelt pärit Webereid jms ning olen kuulnud, et mingeid Sierra karpasid on ka peale pandud. Nende kohta ei oska suurt midagi öelda. Palju sõltub ka sellest, mis sa autolt saada tahad, kas raju minekut või ökonoomset ning rahulikku kulgemist. Lihtsust ja lollikindlust või keerukamat ja mugavamat varianti.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
uUM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 08 Mär 2003 19:24
- Asukoht: Tallinn
- Autod: No Mood.
- Kontakt:
Oluline on see, et iga ilmaga masin käima läheks.Endal oli mõte paigaldada Fordi 1,6-se Weberi, samas on olemas kindlasti ka alternatiivid.Et tegemist on oma taati teeniva kulguriga, siis ei ole oluline äkilisus, vaid töökindlus,lihtsus ja ökonoomsus.
Samas, kui kellelgi on midagi pakkuda, siis oleks huvitatud.
Samas, kui kellelgi on midagi pakkuda, siis oleks huvitatud.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Mis ilmadega sul masin käima ei lähe?
Vaadates praegust aastaaega, siis eeldan, et niiske ilmaga. Kui midu on OK ja ainult niiske ilmaga käima ei lähe, siis tuleks viga otsida hoopis süütesüsteemist - süütepool, küünlajuhtmed, jagaja kaan.
Kui oluline lihtsus, töökindlus ja ökonoomsus, siis julgeks isegi kõige algsemat 01 weber tüüpi karpat. See karpa ses mõttes maru hea, et oma primitiivsusega saab teda nii ökoks, kui spordiks lihtsalt ajada ning kõiksugu "lisaseadised" ei hakka segama. Mina näiteks sõitsin enne Solexi peale panekut lühikest aega vana 1,2se mootori pealt võetud nimetatud karpaga ning tookord sissesõidu ajal, kui HÄSTI rahulikult kulgetud ka sai, tuli keskmiseks maantekuluks mingi 7 või alla selle isegi, linnas 7,5 liitrit. Mootor muidu 1,5ne.
Töökindluse üle ei saanud küll absoluutselt kurta, käivitus ka 33 kraadise pakasega ilma probleemideta, kui paksenenud õli probleem välja arvata. Tühikäigud ja mistahes pööretel töötamine oli ka OK - tõsi muidugi mingeid 6 000+ pöördeid just ei harrastanud ka. Kõige rohkem mingi 5 000 - 5 500. Kõrgematel pööretel ta muidugi jäi vaesemaks.
Vaadates praegust aastaaega, siis eeldan, et niiske ilmaga. Kui midu on OK ja ainult niiske ilmaga käima ei lähe, siis tuleks viga otsida hoopis süütesüsteemist - süütepool, küünlajuhtmed, jagaja kaan.
Kui oluline lihtsus, töökindlus ja ökonoomsus, siis julgeks isegi kõige algsemat 01 weber tüüpi karpat. See karpa ses mõttes maru hea, et oma primitiivsusega saab teda nii ökoks, kui spordiks lihtsalt ajada ning kõiksugu "lisaseadised" ei hakka segama. Mina näiteks sõitsin enne Solexi peale panekut lühikest aega vana 1,2se mootori pealt võetud nimetatud karpaga ning tookord sissesõidu ajal, kui HÄSTI rahulikult kulgetud ka sai, tuli keskmiseks maantekuluks mingi 7 või alla selle isegi, linnas 7,5 liitrit. Mootor muidu 1,5ne.
Töökindluse üle ei saanud küll absoluutselt kurta, käivitus ka 33 kraadise pakasega ilma probleemideta, kui paksenenud õli probleem välja arvata. Tühikäigud ja mistahes pööretel töötamine oli ka OK - tõsi muidugi mingeid 6 000+ pöördeid just ei harrastanud ka. Kõige rohkem mingi 5 000 - 5 500. Kõrgematel pööretel ta muidugi jäi vaesemaks.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
Õige jutt mess!Minu arust on ka 01 weber tüüpi karpa hea.Panin ühele 1500 mootoriga 03le sellise karpa.Düüsid vahetasin ära suuremate vastu ja kütusekuluks tuli 7.5-8l,käivitus hea ja pööretel käib ka väga hästi.Auto oli enne 07 karpaga ja kiirendus 0-100~16.5sek peale karpa vahetust13,6sek ja ülevaatusel olid heitmed ka igati normis.