Vändaseibil on Ü.S.S. märk see ,mis vänta päripäeva keerates kõige viimasem ,st. teised juba möödas on.
Kaliiber ei tohi lõdvalt vahele minna ega ka ei tohi teda nii kinni puua ,et pead suuremat jõudu rakendama väljatirimisel.
Tegelikult külmal klõbinal suurt viga pole ,eriti teistel markidel. Kuna siglal nuki õlitusega probleeme ,oleks muidugi hea vahed võimalikult täpsed saada. Raske ta on tänu tobedale kontramutrite süsteemile ,aga harjutamine teeb meistriks.
K:klapid klapid klapid
K:klapid klapid klapid
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ehe . Ma arvan ,et see (Motamehe) katsetatud ime määre peax nuka õlituse asja kah meeldivamaks tegema ,kui see originaalis on ( ei tea ,kas see klapiklõbina kah ära võtab ,kui külmalt tsipa klõbiseb tyhikäigul) Pole just 100% kindel ,kuid üss peax olema see kõigepikem kriips neist kolmest . Mul endal muidu on asi kuidagi imelikult ,kui nukvõlli märk paika panna ,siis väntvõlli märk on esimeese kõige lühema kiipsu juures ( Ei tea ,kas kett veninud või mis) aga suvelõpuks timmisin selle mootori nii käima ,et tühikäigul võib õhupuhasti peale panna klaasi vett éi tea ,kuida co on ,kuid külmalt on kuidagi jõuetu ja tuim ( ei taha pöördesse ,minna) aga soojenedes viga kaob mingi peale 2 km läbimist.