K:klapid klapid klapid

K:klapid klapid klapid

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Vändaseibil on Ü.S.S. märk see ,mis vänta päripäeva keerates kõige viimasem ,st. teised juba möödas on.
Kaliiber ei tohi lõdvalt vahele minna ega ka ei tohi teda nii kinni puua ,et pead suuremat jõudu rakendama väljatirimisel.
Tegelikult külmal klõbinal suurt viga pole ,eriti teistel markidel. Kuna siglal nuki õlitusega probleeme ,oleks muidugi hea vahed võimalikult täpsed saada. Raske ta on tänu tobedale kontramutrite süsteemile ,aga harjutamine teeb meistriks.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: logman
Kuna siglal nuki õlitusega probleeme ,oleks muidugi hea vahed võimalikult täpsed saada.
Kui õli pole ei päästa nuki surmast ka täpsed klapivahed. See ei puutu sellesse asjasse.
C
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Ehe . Ma arvan ,et see (Motamehe) katsetatud ime määre peax nuka õlituse asja kah meeldivamaks tegema ,kui see originaalis on ( ei tea ,kas see klapiklõbina kah ära võtab ,kui külmalt tsipa klõbiseb tyhikäigul) Pole just 100% kindel ,kuid üss peax olema see kõigepikem kriips neist kolmest . Mul endal muidu on asi kuidagi imelikult ,kui nukvõlli märk paika panna ,siis väntvõlli märk on esimeese kõige lühema kiipsu juures ( Ei tea ,kas kett veninud või mis) aga suvelõpuks timmisin selle mootori nii käima ,et tühikäigul võib õhupuhasti peale panna klaasi vett éi tea ,kuida co on ,kuid külmalt on kuidagi jõuetu ja tuim ( ei taha pöördesse ,minna) aga soojenedes viga kaob mingi peale 2 km läbimist.
Vasta