K:karbussi reguleerimine
K:karbussi reguleerimine
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Jätkame siis karpa teemat.
Probleem järgmine - külma mootoriga ei kannata üldse gaasi vajutada. Selleks, et mitte autot välja suretada tuleb gaasiga mängida ettevaatlikult, aga juba veidi rohkem gaasi andes sureb kohe välja.
Soojast peast töötab kõik normaalselt.
Karpat on reguleeritud, uuritud-puuritud juba 100 korda, pakkuge, mida tuleks teha 101-st korda.
Probleem järgmine - külma mootoriga ei kannata üldse gaasi vajutada. Selleks, et mitte autot välja suretada tuleb gaasiga mängida ettevaatlikult, aga juba veidi rohkem gaasi andes sureb kohe välja.
Soojast peast töötab kõik normaalselt.
Karpat on reguleeritud, uuritud-puuritud juba 100 korda, pakkuge, mida tuleks teha 101-st korda.
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Soovitus mu poolt! Tõmba toores peale niikaua mootor soojaks läheb, asi saab korda. Selline siks ongi....Algselt postitas: Mel
Jätkame siis karpa teemat.
Probleem järgmine - külma mootoriga ei kannata üldse gaasi vajutada. Selleks, et mitte autot välja suretada tuleb gaasiga mängida ettevaatlikult, aga juba veidi rohkem gaasi andes sureb kohe välja.
Soojast peast töötab kõik normaalselt.
Karpat on reguleeritud, uuritud-puuritud juba 100 korda, pakkuge, mida tuleks teha 101-st korda.
Jupid Venemaalt!
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Peale järjekordset jamamist sain karpa paremaks kui enne oli, kuid... 
Kui vajutada gaasi hästi rahulikult, siis kiirenduspumbast lööb bensu ilusti ja ka auto töötab korralikult, kuid niikui vajutada gaasi vähekenegi kiiremini/järsemalt (mis on tegelikult normaalne vajutamine) ei tule üldse bensu kiirenduspumba düüsist. Tulemuseks jällegi sama jama, et auto sureb välja.

Kui vajutada gaasi hästi rahulikult, siis kiirenduspumbast lööb bensu ilusti ja ka auto töötab korralikult, kuid niikui vajutada gaasi vähekenegi kiiremini/järsemalt (mis on tegelikult normaalne vajutamine) ei tule üldse bensu kiirenduspumba düüsist. Tulemuseks jällegi sama jama, et auto sureb välja.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pakun seda et kiirenduspumba kaan on kõver, ja sealt tõmbab õhu vahele..Algselt postitas: Mel
Peale järjekordset jamamist sain karpa paremaks kui enne oli, kuid...
Kui vajutada gaasi hästi rahulikult, siis kiirenduspumbast lööb bensu ilusti ja ka auto töötab korralikult, kuid niikui vajutada gaasi vähekenegi kiiremini/järsemalt (mis on tegelikult normaalne vajutamine) ei tule üldse bensu kiirenduspumba düüsist. Tulemuseks jällegi sama jama, et auto sureb välja.
kui membraan katki oleks siis just kiire vajutamisega tuleks rohkem bensiini..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
kurjast vaimust vaevatud karpa hakkas siis ka mind lõpuks nöökima... ei oska kohe midagi kommenteerida:rolleyes
kuna benapump ei töödanud, kruvisin riiulilt külge teise pumba, omaarust ka puhastasin selle kõiksugusest sodist. see hakkas lööma ja arvasin et kõik laabub kenasti. õhupuhasti kaas oli maas ja lasin karpasse paar sortsu kiirenduspumbast ja käivitama hakkasin koheselt ilma tooreklappi tõmbamata. muidu koralikult iga ilmaga käivituv auto ei teinud esialgu midagi, hakkas pisut turtsuma... ja lõi pealõõrist korduvalt välja päris arvestatava leegi:o
lõpuks ta käivitus, hirmsasti jättis vahele ja siis jäi nagu käima lõpuks. sõitsin vähe, asi tundus enam-vähem, ainult kiirendusel tekkisid augud ja jätsin peale seda auto seisu. peale seda läks ta suure vaevaga käima (sooja mootoriga:kuri) ja enam käima jääda ei tahagi:( vaevaliselt tödiseb ja sureb kohe välja kui toorest peale ei anna. minul esineb selline asi
esmakordselt, andke abi. esialgu ei osanud küll muud pakkuda, et kuri vaim ise puges mu karpasse sisse
rõhutan, et tänase päevani töötas karburaator (ozon 2105-******-20, ilma käivitusautomaadita seega) korralikult.
nuvot, sellised probleemid siis...
edit: ma ei saandki aru mis värk on aga karpale tegin atsetoonipesu, vaakumsüsteemile panin uued voolikud ja asi töötab:)
kuna benapump ei töödanud, kruvisin riiulilt külge teise pumba, omaarust ka puhastasin selle kõiksugusest sodist. see hakkas lööma ja arvasin et kõik laabub kenasti. õhupuhasti kaas oli maas ja lasin karpasse paar sortsu kiirenduspumbast ja käivitama hakkasin koheselt ilma tooreklappi tõmbamata. muidu koralikult iga ilmaga käivituv auto ei teinud esialgu midagi, hakkas pisut turtsuma... ja lõi pealõõrist korduvalt välja päris arvestatava leegi:o
lõpuks ta käivitus, hirmsasti jättis vahele ja siis jäi nagu käima lõpuks. sõitsin vähe, asi tundus enam-vähem, ainult kiirendusel tekkisid augud ja jätsin peale seda auto seisu. peale seda läks ta suure vaevaga käima (sooja mootoriga:kuri) ja enam käima jääda ei tahagi:( vaevaliselt tödiseb ja sureb kohe välja kui toorest peale ei anna. minul esineb selline asi
esmakordselt, andke abi. esialgu ei osanud küll muud pakkuda, et kuri vaim ise puges mu karpasse sisse

nuvot, sellised probleemid siis...
edit: ma ei saandki aru mis värk on aga karpale tegin atsetoonipesu, vaakumsüsteemile panin uued voolikud ja asi töötab:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Hakkas mindki huvitama see alumisel pildil olev piirdekruvi nr 54. See on põhikambri segusiibri algseade piiraja. Tark tabel annab selle siibri avanemiseks 0,02-0,03 mm.
Tegelikult annab sellest kruvist BA3-2101 tühikäigu pöördeid reguleerida. Kindlasti on seda aastakümnetega krutitud.
Kuidas saaks reguleerida selle pilu algseade 0,02-0,03 mm mõõtu?
Tegelikult annab sellest kruvist BA3-2101 tühikäigu pöördeid reguleerida. Kindlasti on seda aastakümnetega krutitud.
Kuidas saaks reguleerida selle pilu algseade 0,02-0,03 mm mõõtu?
robi kirjutas:
Probleem:
1. Paar päeva tagasi võtsin karburaatori(2105-1107010-20) algosadeks ja puhastasin ja panin ujukitaseme paika. Nüüd on paigalt ära minnes esimene hetk normaalne, siis korraks katkub tugevalt, nagu rallikaks tahaks hakata ja edasi jälle normaalne. Kas viga võib olla kiirenduspumba rakendumisest? Ja mida ette võtta.
2. vahetasin välja ka mõlema kambri segusiibrite teljed (ülemine pilt nr.2) ja seal asuvad ka piiramiskruvid (ülemine pilt nr.10) ja (alumine pilt nr.54) kas nende pealekeeramisest kasu ka on. Ise vaatasin, et nigu natuke peale keerata, tõusevad pöörded kõvasti , siiber ju avaneb, mille jaoks nad siis on, kas selleks, et siiber kambriseinale viga ei teeks?
Kas on äkki piiramiskruvide valest reguleeringust tingitud auto jõnks paigaltminekul.
3. Kiirenduspumba juures on nõelkruvi (alumine pilt nr.49). Kas see kruvi peab olema põhja kinni keeratud?