21063 karburaator

21063 karburaator

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
v
Veiko_
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 25 Aug 2011 18:08

Postitus Postitas Veiko_ »

Kuna need asjad eriti midagi ei maksa, siis ostsingi kondeka ja jagaja rootori ning vahetasin ära. Jagajas tundus üks korpusega ühenduses olev juhe (selline ilma isolatsioonita) kahtlaselt lähedal olema kontakti külge mineva juhtme kinnituskohaga ja kui vaakum seda asjandust seal jagajas liigutab, siis väga ei imestaks kui need juhtmed kokku võisid minna.
Peale kondeka ja jagaja rootori vahetust ning jagajas juhtmete kohendamist panin masina käima. Käivitamisel märkasin sama asja nagu eelmisel korral (peale karburaatori lahti kiskumist ja kohendamist), et tooreklapi lahti tõmbamine talle väga ei meeldinud. Kunagi sai ikka vabalt klapp lõpuni tõmmatud ja käivitus ilusti, nüüd on nii, et klapi lahti tõmmates seiskub, võib ainult veidi tõmmata. Põhimõtteliselt käivitasin ilma klapita, gaasipedaali liigutades kütust rikastades. Äkki panin midagi valesti kokku, mis on seotud selle tooreklapiga vms kui viimati karburaatorit lammutasin. Kui aga mootori enam-vähem soojaks sai ja ilma jalga gaasil hoidmata tööle jäi, siis töötas ilusti, sõitsin u. pool tundi ja ei olnud mingit probleemi, ei mingit paukumist ega summutist tule välja löömist, vabalt võis kuuma mootoriga gaasi puutuda ükskõik kas aeglaselt või kiiresti, läks ilusti pöördesse ka, 2. ja 3. käiguga lasin 5000-ni. Kui nüüd meenutada, siis olen justkui kuulnud küll, et vigane kondekas võib põhjustada selliseid tundemärke nagu segu oleks rikas või süüde hiline, äkki oligi siis kondeka viga.:rolleyes Seda asja peaks veel uurima, miks tooreklappi ei saa niimoodi kasutada, nagu tavaliselt.
Vasta