Käivitamine

Käivitamine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
l
LandDragon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 120
Liitunud: 04 Juun 2008 12:41
Asukoht: Tartu
Autod: MB C220 Avantgarde '10
Kontakt:

Postitus Postitas LandDragon »

Algselt postitas: vussvillem
Meil jebis tööjuures kopp külmaga igal hommikul nii. Veaks oli päevi näinud masslüliti. Kas sa LandDragon külmaga käivitamisel sidurit lahutad?
Esimestel kordadel lahutan, siis enam ei viitsi. Massilülitit mul pole,aga ma proovin selle võimaluse ära, et ehk ei anna aku hästi ühendust kuigi teda on mitu korda peale ja maha võetud, et peaks nagu ilusti olema.


EDIT:
Vaatasin aku ühendused üle - kõik on hea, lasin veel elektroonika silikooniga üle ja andsin otse aku pealt starterile voolu. Nüüd, kus ta on seisnud külmas ca 24h, teeb starter ainult klõpsu, isegi mitte ei liiguta ennast. Kas sellega on kinnitatud, et vahetamist tahavad starteri puksid?
Usun, et puksid ei maksa leivarahagi, aga nende vahetamine on üks nõmedamaid töösid, correct?

[Muudetud: 20-1-2010 LandDragon]
v
vussvillem
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
Asukoht: valga
Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

Postitus Postitas vussvillem »

Üks lihtne ja kiire asi mida võid proovida. Ühenda krokodilliga aku (-) mootoriga. Võibolla mootori ja kerevaheline mass kehva.
Vasta