nival jõudu ja kiirendust vajaka

nival jõudu ja kiirendust vajaka

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
n
nivamees66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 17 Veebr 2004 18:17
Asukoht: pealinn
Autod: vaz 2121 ja länkar 70 4,0td

Postitus Postitas nivamees66 »

tee või lase teha mootorile kap, täis kap ,poolikut jama pole mõtet teha läheb kallimaks
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Kui masin muidu enam vähem jonksus on (kere, veermik, pidurid jne) siis pole mõtet Emexi poole liikuma veel hakata. Mõistlik oleks tõesti kas Mootori kapremont teha, st mitte piirduda ainult rõngaste saalede vahetamisega, vaid puurida-hoonida ka silindrid üle, vajadusel lihvida ka vänt ja kaan jne vastasel korral võib nagu juba mainitud varsti otsast alata.

Teine võimalus ilmselt odavam ja valutum on vaadata kasvõi siinsamas foorumis ringi ning uus mootor peale osta. Soovitavalt uuri selliseid, mida saab enne proovida, muidu võib juhtuda, et ostad samasuguse nagu sul juba on.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: mess
Teine võimalus ilmselt odavam ja valutum on vaadata kasvõi siinsamas foorumis ringi ning uus mootor peale osta. Soovitavalt uuri selliseid, mida saab enne proovida, muidu võib juhtuda, et ostad samasuguse nagu sul juba on.
Korralik mootori kap. rem (kui Nivaga ka maastikule asja) läheb koos materjalidega 6-7 KEEK, enam-vähem töökorras 1,6L mootor ca 1KEEk maksab. Kui vahetuse kulu (koos sõbraga veidi õltsi ja üx päev) maha arvestada, siis sama raha eest saad 5-6 sõidukorras mootorit.

Mul igaks juhuks ikka üks varu mootor nurgas. ;) Samas plaan raha tekkimisel üks neist lasta ka korralikult kap.-ida.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

Peale järjekordset näppimist liigub juba paremini aga ikka tundub lahja.(äkki on asi selles et pole kunagi 1.6-sega sõitnud,olnud kasutada 95 ja 99a 1.7)
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kah võimalik. Kuid ( kui kompresioon oli 9 siis on see mootori hõredus kuidagi kahtlane) ( Räägi ,mida see karburaator seal teeb ,mis düüsid jne mida remontinud oled?) Võibolla on pandud näitex 05 karpa 1300 mootori oma siis tahab hullult gaasi enne ,kui minema hakkab)
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

Ise pole remontinud midagi,olen töökojas lasknud näppida.Sealt arvati kah et mingi tüüs on vale jne.homme lubasid asja uuest vaadata.Kui ostaks õige üldse uue karpa peale.Milline seal peal olema peaks?
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

ega see eriti ei loegi ,milline lada karpadest peaasi ,et on puhas ja õiged düüsid sees .
a
andrusjo
Suletud kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas andrusjo »

Aga milline on õige düüs???????:o
Vasta