andes veel lisaõhku saad kolbe vahetada tihti
turbo+fiati pritse?
turbo+fiati pritse?
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Scoop ei ole üldse paha mõte, asi ei ole mitte et õhku puudu tuleks vaid õhu temperatuur on madalam...
PS: siin on sulle üks teema turboclubist, loe kindlasti läbi.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=18
PS: siin on sulle üks teema turboclubist, loe kindlasti läbi.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=18
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4926
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tõstsite karpa teistpidi ju.. 
soovitan ikka õigetpidi tagasi keerata.. ujukiruumi suund pole päris juhuslikult valitud.
parema tulemuse oleks ilmselt ikkagi uue sisselaskekollega saavutanud..
eks kui käima saad asja siis aega aretada..
huvitav kas ta karpat nüüd jäässe ei tõmba, kui sealt vägevalt imema hakata jahedama ilmaga..
gaas ikka trossiga jääb palju mõtetut vaeva ära..
huvitav kuidas säherdust käivitada on ka
sinna peab eetrit sisse pahistama, et käima läheks ilmselt.
veel üks küsimus turbospetsidele - kas õlipumba tootlikust ei peaks tõstma ku säherduse asja otse õlikanalisse monteerid...
nukini ei jõua ilmselt midagi enam..
õli läheb ju ikka sinna kus tal lihtsam minna on.
sõltub muidugi millis takistust osutatakse õli voolule läbi turbo..
soovitan ikka õigetpidi tagasi keerata.. ujukiruumi suund pole päris juhuslikult valitud.
parema tulemuse oleks ilmselt ikkagi uue sisselaskekollega saavutanud..
eks kui käima saad asja siis aega aretada..
huvitav kas ta karpat nüüd jäässe ei tõmba, kui sealt vägevalt imema hakata jahedama ilmaga..
gaas ikka trossiga jääb palju mõtetut vaeva ära..
huvitav kuidas säherdust käivitada on ka
sinna peab eetrit sisse pahistama, et käima läheks ilmselt.
veel üks küsimus turbospetsidele - kas õlipumba tootlikust ei peaks tõstma ku säherduse asja otse õlikanalisse monteerid...
nukini ei jõua ilmselt midagi enam..
õli läheb ju ikka sinna kus tal lihtsam minna on.
sõltub muidugi millis takistust osutatakse õli voolule läbi turbo..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
